3 maneri per aprire Task Manager in Windows 8

Task Manager in Windows 8 è 8.1 hè statu cuncettatu. Hè diventatu ancu di più utile è praticu. Ora l'utente pò truvà una idea chiara di cumu u sistema operativu utilizza risorse informatiche. Cun duie, pudete gestite tutte e applicazioni chì esistenu à l'iniziu di u sistema, pudete ancu visualizà l'indirizzu IP di l'adattatore di rete.

Chiama Task Manager in Windows 8

Unu di i prublemi più cumunali chì l'utenti si scontranu hè u littorsu chjamatu programma. A stu puntu, pò esse un rigru di scansione di e prestazioni di u sistema, in quantu ch'è u computer smetta di risponde à i cumanduli d'utente. In tali casi, hè megliu à forzà u prucessu impurtatu à terminà. Per fà ciò, Windows 8 fornisce un ottimu strumentu - "Task Manager".

Interessante

Se ùn pudete micca usà u mouse, pudete aduprà i tasti di freccia per trovà un prucessu appiccicatu in u Task Manager, è per finisce subitu, premete u pulsante Elimà.

Metodo 1: Scrizzioni di tastiera

U modu più cunnisciutu per lanciatu Task Manager hè di pressione una scorciavaia di tastiera. Ctrl + Alt + Del. A finestra di serratura si apre in cui l'utente può selezziunà u cumandamentu desideratu. Da sta finestra, ùn pudete micca lanciare u “Task Manager”, avete ancu a opzione di bloccà, cambià a password è l'usente, è ancu a logout.

Interessante

Sì puderete chiamà più prestu u "Dispatcher" s'è usate a combinazione Ctrl + Shift + Esc. Allora esce u strumentu senza aprire u schermu di serratura.

Metudu 2: Usa a barra di task

Un altru modu per lanciare rapidamente Task Manager hè cliccà à diritta "Pannello di cuntrollu" è in u menù drop-down, selezziunate l'elemento pertinente. Questu metudu hè ancu veloce è pratticu, dunque a maggior parte di l'usatori pruferisce.

Interessante

Pudete ancu cliccà à u cliccavu dirittu di u mouse in u angulu inferiore sinu. In questu casu, in più di u Task Manager, strumenti addiziunali diventeranu dispunibuli: "Manager di Dispositivi", "Programmi è Funzioni", "Linea di Commandu", "Pannello di Control" è assai di più.

Metudu 3: Linea di Commandu

Pudete ancu aprà u “Task Manager” cù a linea di cume, chì puderete chiamà cù i tasti di tastiera Win + R. In a finestra chì si apre, inserite taskmgr o taskmgr.exe. Questu metudu ùn hè micca cunsideratu cum'è ancu, ma pò ancu ghjunghje.

Allora, avemu guardatu i 3 modi più popolari per currè in Windows 8 è 8.1 Task Manager. Ogni utente hà sceltu u metodo più conveniente per ellu, ma a cunniscenza di un paiu di metudi supplementari ùn sarà micca superflue.