U malfunzionamento di u tipu 0x000000D1 in Windows 7 hè una di e variante più cumune di a cosiddetta "schermata blu di a morte". Ùn hè micca di qualchì natura critica, ma s'ellu succede troppu spessu, pò smettere u prucessu di u travagliu in u computer. Un errore accade quandu u OS accede à i settori di RAM di scarica à i livelli di prucessu IRQL, ma ùn sò micca dispunibili per sti prucessi. Questu hè in prusenza da un indirizzu incorrettu associatu cù i driver.
Cause di u fallimentu
U mutivu principale di u fallimentu hè chì unu di i piloti accede à un settore RAM invalidu. In i paragrafi sottu, consideremu l'esempii di tipi specifici di driver, a soluzione à stu prublema.
Reason 1: Driver
Iniziamo cù considerazione di e versioni semplici è spessu trovate di malfunzionamentuDRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x000000D1
in Windows 7.
Quandu si vede un difettu è si vene un file cù l'estensione.sys
- Questo significa chì questu prugrammu particulare hè a causa di u malfunzionamento. Eccu una lista di i piloti più cumuni:
nv2ddmkm.sys
,nviddmkm.sys
(è tutti l'altri schedari chì i nomi cuminciavanu cù nv) - Questu hè un bug in u driver chì hè associatu cù a scheda grafica NVIDIA. Dunque, questu ultimu bisognu di esse reinizettatu bè.Per di più: Installazione di i Driver Nvidia
atismdag.sys
(E tutti l'altri chì anu da Ati) - un malfunzionamentu in u driver di l'adattatore di grafica fabricatu da AMD. Avemu da simile à u paragrafo precedente.Vede ancu:
Installà i driver di AMD
Installà i driver di schede videort64win7.sys
(E altri rt) - un malfunzionamentu in u driver di Realtek Audio. Com'è u casu di u software di scheda di video, hè necessaria una reinstallazione.Per di più: Installazione di i driver di Realtek
ndis.sys
- Questa voce digitale hè associata cù u driver di l'hardware di rete PC. Installiamo i driver da u portale di sviluppatori di a scheda principale o di u portatile per un dispositivo specificu. Pò esse un malfunzionamentu cùndis.sys
A causa di a recente installazione di un prugramma antivirus.
Un'altra solu soluzione d'accattazione opzionale0x0000000D1 ndis.sys
- In certe situazioni, per stallà u driver di l'attrezzatura di rete, hè necessariu accensu u sistema in modu sicuru.
Legge di più: Avvio di Windows in modalità sicura
Eseguite l'azione chì seguita:
- Vai in "Manager di dispositivi", "Adattatori di rete", cliccate RMB nantu à a vostra attrezzatura di rete, andate à "Driver".
- Pressu "Refresh", fate una ricerca nantu à stu computer è selezziunate da a lista di opzioni proposte.
- A finestra s'è aperta in cui duveranu esse dui, è forse più pratichi più adatti. Avemu sceltu un software chì micca da Microsoft, ma da u sviluppatore di l'attrezzatura di rete.
Puru chì ùn ci fussi micca un nomu di schedariu in sta lista chì si vene à u schermu cù un malfunzionamento, cerca un driver per questu elementu in a rete globale. Installate a versione cun licenza di stu driver.
Reason 2: Memory dump
Puru chì u schedariu in u schermu di u malfunzionamento ùn sia micca riflittutu, bisogna aduprà a soluzione di software liberu BlueScreenView, chì hà a capacità di analizzare i discariche in a RAM.
- Scaricate u prugramma BlueScreenView.
- Includemu in Windows 7 a capacità di salvà e discariche in RAM. Per fà quessa, andate à:
Pannello di cuntrollu Tutti i Sistemi di u Pannello di Cuntrollu
- Vai à a sezione avanzata di u sistema operativu. In a cellula "Avanzate" truvà una sottusezzione "Boot and Restore" è cliccate "Opzioni", attivate a capacità di salvà i dati in casu di fallimentu.
- Lanciate a soluzione software BlueScreenView. Ùn vene à vene i file chì sò causa di l'errore di u sistema.
- Quandu identifichi u nome di u file, procedi à e azzioni descritte in u primu paragrafo.
Reason 3: Antivirus Software
Ci hè esce da un fallimentu di u sistema per via di un sbagliu operativu di l'antivirus. A prublema particu di alta prublemu se a so installazione hè trascurata a licenza. In questu casu, scaricate u lugiziale licenziatu. Ci sò ancu antivirus gratuiti: Kaspersky-free, Avast Free Antivirus, Avira, Comodo Antivirus, McAfee
Reason 4: Paging File
Pò esse micca una quantità insufficiente di u schedariu di paging. Incrementu a so dimensione à u parametru ottimale.
Leggi più: Cumu cambià a taglia di u schedariu di paginazione in Windows 7
Reason 5: malfunzionamentu di a memoria fisica
A RAM pò esse stata danneggiata meccanicamente. Per scopre, hè necessariu staccà e cellule di memoria in parte è cumincià u sistema per determinà chì cellula hè dannata.
I passaggi sopra riportati avè a brama di l'errore.DRIVER_IRQL_NOT_LES_OR_EQUAL 0x000000D1
à chì OS Windows 7 si pende.