Cumu cunnesse 2 computer à una rete locale via un cavu di rete

Auguri à tutti i visitatori.

Oghje, parechje persone anu dighjà un computer in casa, ancu se micca tutti cunnessi à una rete locale ... E a rete locale vi dà cose assai interessanti: pudete ghjucà à ghjochi di rete, condivide file (o aduprà spaziu discu partitu), travaglià assai documenti, etc.

Ci hè parechje maniere di cunnessu i computer in una rete locale, ma unu di i più menu è u più faciule hè di aduprà un cavu di rete (una coppia regula cumpressa) cunnessendu à e carte di rete di i computer. Hè cusì chì questu hè fattu è si discurrerà in st'articulu.

U cuntenutu

  • Cosa avete bisognu di cumincià à travaglià?
  • Connessione di 2 computer à a rete per cavu: tutti i passi in ordine
  • Cumu aprite l'accessu à una cartulina (o discu) per i utilizatori di a rete locale
  • Spartite Internet per a rete locale

Cosa avete bisognu di cumincià à travaglià?

1) 2 ordinatori cù schede di rete, à chì connettemu a coppia trita.

Tutti i laptops moderni (computer), di solitu, avenu almenu una carta di interfaccia di rete in u so arsenale. U modu più faciule per scopre chì avete una scheda di rete nantu à un PC hè di aduprà qualchì utilità per visualizzare e caratteristiche di un PC (per tali utilità, vedite questu articulu:

Fig. 1. AIDA: Per vede i dispositivi di rete, andate à la scheda "Dispositivi Windows / Dispositivi".

À propiu sì, pudete ancu attaccà a tutti i connettori chì sò nantu à u corpu di u laptop (computer). S'ellu ci hè una scheda di rete, vedite un connettore RJ45 standard (vedi Figura 2).

Fig. 2. RJ45 (cassa di u portatile standard, vista laterale).

2) Cablu di rete (cosiddetta "pair pair").

L'opzione più faciule hè di cumprà solu un tale cavu. Tuttavia, questa opzione hè adatta se i computer chì avete ùn sò micca luntanu l'unu di l'altru è ùn avete micca bisognu di guidà u cavu in a parete.

Se a situazione hè invertita, forse bisognu dà sferite u cavu in situ (Cusì avemu bisognu di spezii. pinze, cavu di a lunghezza desiderata è connettori RJ45 (u connettore più cumunu per a cunnessione à i router e schede di rete)). Questu hè descrittu in dettu in questu articulu:

Fig. 3. Cavu di 3 m di lunghezza (coppia twistata).

Connessione di 2 computer à a rete per cavu: tutti i passi in ordine

(A descrizione sarà custruita à basa di Windows 10 (in principiu, in Windows 7, 8 - l'impostazione hè identica). Alcuni termini sò simplificati o distorti, per spiegà più facilmente e impostazioni specifiche)

1) Cunnessione di i computer cun un cavu di rete.

Ùn ci hè nunda di difficilu quì - basta cunnessà i computer à un cavu è li duverete entrambi. Spessu, accantu à u connettore, ci hè un LED verde chì vi signale chì avete cunnessu u vostru computer à una rete.

Fig. 4. Connettu u cavu à u laptop.

2) Imposta u nome di u computer è u gruppu di travagliu.

A seguente nuances impurtante - entrambi i computer (cunnessi per cavu) duveranu avè:

  1. gruppi di travagliu similiin u mo casu, hè WORKGROUP, vedi fig. 5);
  2. diversi nomi d'ordinatori.

Per definisce queste impostazioni, andate à "U me ordinatore" (o stu computer), dopu in ogni locu, cliccate nantu à u bottinu di dirittu di u mouse è in u menù contestuale di u popup, selezziunu u ligame "Proprietà". Allora pudete vede u nome di u vostru PC è di u gruppu di travagliu, è cambiate u nome (vede u circaru verde in fig. 5).

Fig. 5. Piazzà u nome di u computer.

Dopu cambiatu u nome di u computer è u so gruppu di travagliu - assicuratevi di riavviu u PC.

3) Configurazione di una adattatore di rete (impostazione di indirizzi IP, maschere di subnet, server DNS)

Allora avete bisognu di andà à u pannellu di cuntrollu di Windows, l'indirizzu: Rete di Cummerciu è di u Rete è di u Spareghju di Raccupà in Internet.

A sinistra sarà un ligame "Cambia e impostazioni di l'adattatore", è deve esse aperto (i.e. apriremu tutte e connessioni di rete chì sò in u PC).

In realtà, allora vorresti vede u vostru adattatore di rete, s'ellu hè cunnessu à un altru PC cù un cavu, allora ùn truvate micca cruci rosse nant'àvedi fig. 6, più spessu, u nome di un tale adattatore Ethernet). Avete bisognu di clicà nantu à u cù u cliccate u dirittu di u mouse per andà à e so proprietà, allora andate in pruprietà di u protocollo "Versione IP 4"(avete bisognu di entrà queste impostazioni in dui PC).

Fig. 6. Pruprietà di l'adattatore.

Avà avete bisognu di definisce i dati seguenti nantu à un urdinatore:

  1. Indirizzu IP: 192.168.0.1;
  2. Maschera di Subnet: 255.255.255.0 (cum'è in Figura 7).

Fig. 7. Impostà IP in u "primu" computer.

Nantu à u secondu computer, avete bisognu di definisce parechji parametri:

  1. Indirizzu IP: 192.168.0.2;
  2. Subnet mask: 255.255.255.0;
  3. A porta principale: 192.168.0.1;
  4. Servore DNS preferitu: 192.168.0.1 (cum'è in Figura 8).

Fig. 8. Puru IP nantu à una seconda PC.

Dopu, salvate e configurazione. A configurazione diretta di a cunnessione locale hè completa. Ora, s'è andate in l'esploratore è cliccate nantu à u ligame "Rete" (a sinistra) - devi vede i computer in u vostru gruppu di travagliu (tuttavia, puru chì ùn avemu micca aperto l'accessu à i file, ci adupraremu ancu quì ... ).

Cumu aprite l'accessu à una cartulina (o discu) per i utilizatori di a rete locale

Forse questa hè a cosa più cumuna chì l'utenti anu bisognu, unitu in una rete locale. Questu hè fattu abbastanza semplicemente è prestu, pigliemu tuttu in passi ...

1) Abilita di cumpartite di file è stampanti

Immettite u pannellu di cuntrollu di Windows lungo u parcorsu: Rete di Cummerciu è di u Rete è di u Spareghju di Raccupà in Internet.

Fig. 9. Rete è Spartizione.

Ulteriori vedete più profili: guest, per tutti gli utenti, privati ​​(Fig. 10, 11, 12). U scopu hè semplice: per abilità a cumpartite di file è stampanti in ogni locu, scuperta di rete è rimproverà a prutezzione da password. Basta stà a listessa regolazione cum'è mostra a fig. sottu.

Fig. 10. Privatu (cliccabile).

Fig. 11. Libreria (cliccabile).

Fig. 12. Tutte e rete (cliccabile).

Un puntu impurtante. Fate tali impostazioni in entrambi i computer in a rete!

2) Scansione di i dischi / cartulari

Avà ghjustu à truvà a cartella o unità che vulete spartite. Allora andate in e so proprietà è tab "Accessu"truverete u bottinu"Impostazione avanzata", è premete, vedi Fig. 13.

Fig. 13. Accessu à i file.

In l'impostazioni avanzate, selezziunate a casella "Partite una cartella"e andate in tab"permessi" (per impostazione predefinita, l'accessu di sola lettura hè aperto, cioè. Tutti l'utenti nantu à a rete locale puderanu vede i file, ma ùn li modifichevanu. In la scheda "permessi", pudete dà li privilegi, finu à a rimozione cumpleta di tutti i file ... ).

Fig. 14. Permettite di sparte una cartella.

In realtà, salvate e impostazioni - è u vostru discu diventa visibile à tutta a rete locale. Ora puderete copià i file da esse (vedi fig. 15).

Fig. 15. Trasferimentu di file da LAN ...

Spartite Internet per a rete locale

Hè dinò una missione assai frequente in aia versata da l'utenti. Di solitu, un computer hè connectatu à Internet in l'appartamento, è u restu sò dighjà accessu da ellu (a menu di menu, micca un router hè installatu :)).

1) Andate per prima in a scheda "Connessioni di rete" (Cumu aprir è descrittu in a prima parte di l'articolo. Pudete ancu aprà se entrate in u pannellu di cuntrollu, è dopu in a casella di ricerca inserisci "Vede e cunnessioni di rete").

2) Successivamente, avete bisognu di andà à e pruprietà di a cunnessione à traversu cui vi permettite d'accede à Internet (in mio casu hè "cunnessione senza filu").

3) Successivamente in a prupietà chì avete bisognu di aprite a scheda "Accessu"è spiccà a casella"Permetta à l'utenti utilizatori di a rete aduprà a cunnessione internet ... "(cum'è in Figura 16).

Fig. 16. Sparte in Internet.

4) Rimanete per salvà e impostazioni è cuminciate ad aduprà l'internet :).

PS

À propiu sì, puderebbe esse interessatu à un articulu nantu à e opzioni per cunnessione di un PC à una rete locale: (l'argumentu di questu articulu hè ancu aghjustatettu). È nantu à u sim, mi rotondu. Buona fortuna à tutti è facilità di regolazione