CorelDRAW 2017 19.1.0.434

Quandu travaglianu cù BluStaks, l'utenti periodicamente anu prublemi. U prugramma pò rifiutà di travaglià, appesi. Inizia un download longa è inefficace. Ci sò parechje ragioni per questo. Provemu à riparà i prublemi chì sò.

Scaricate BlueStacks

Risolve i problemi in esecuzione di BlueStacks

Verificate l'impostazioni di u computer

Allora, perchè BlueStacks ùn travaglia? Se u prugramma ùn hà principiatu dopu a stallazione, allora cunsiderà e prublemi di sistema ùn sòbbene micca soddisfatte.

Per finalizà u travagliu, BlueStacks richiede da 1 gigabyte di RAM inutilizata. A u discu duru, avete bisognu di 9 gigabyte liberi chì sò necessarii per conservà i schedari di prugramma. U processore deve avè almenu 2200 MHz. I parametri di a scheda video sò ancu impurtanti, deve supportà OpenGL da 2.0.

Pudete vede i vostri cunfigurazioni è cuntari chjassi cun a regolazione per l'installazione di un emulatore, in e proprietà di u vostru computer. Se i vostri parametri ùn abbinanu micca u minimu, u prugramma ùn funziona micca. In alternativa, pudete dì installà un altru emulatore, cù menu esigenze.

Verificà i piloti installati

Inoltre, tutti i driver di dispositivi sò installati in u sistema. Un driver chì manca o hè in avanguardia pò interferisce cù u lance è u travagliu di BlueStacks. Aprite "Manager di dispositivi", in u "Pannello di cuntrollu" è guardate u statutu di i dispositivi.

Scaricate è l'aggiornu di u cunduttori pò esse annantu à u situ ufficiale di u dispositivo. Per esempiu, se avete un prucessore Intel, andate dopu à u situ Intel è cerca u software chì ci vole.

Libera liberà a memoria

Ùn hè micca una questione cumuna di l'utenti: “Perchè a carica di Bluustax ùn hè micca carica eterna? Ci sò opzioni chì a RAM hè abbastanza, ma quandu tu esegu applicazioni addiziunali, si sovraccarichevanu è u BlueStax si veramentu chjappu.

Fighjate u statu di a memoria in Windows Task Manager. Se a memoria hè sovraccaricata, terminate tutti i prucessi di applicazione chì ùn usate micca.

Elencu di esclusioni antivirus

A volte succede chì i sistemi antivirus bloccanu u travagliu di l'emulatore. Spessu, questo accade si BluStaks ùn hè micca scaricatu da una risorsa ufficiale. Applicazioni di app da fonti suspette sò ancu causate a scontentazione cù a prutezzione antivirus.

Prima ci vole à aghjunghjite processi di emulatore à eccezioni. In ogni prugramma, stu prucessu accade in diversi modi. Per creà un listinu in Microsoft Essentials, andate in tab "Opzioni", "Processi Esclusi". In a prossima finestra truvemu i prucessi d'interessu è li aghjunghje à a lista.

Dopu, l'emulatore deve esse ripartitu, finendu tutti i so prucessi in u Gestore di e attività.

Se ùn ci hè nunda chì hà cambiatu, disfatta completamente l'antivirus. Ùn cance micca solu risorse di sistema, ma pò ancu interferisce cù u funziunamentu di l'emulatore.

Connessione internet

Inoltre, u scaricatu cuntinuatu accade quandu ùn ci hè micca una cunnessione internet o à a so bassa velocità. Ùn necessite micca cambià impostazioni in u prugramma. L'emulatore deve truvà a cunnessione Internet attiva da solu. Se hè Wi-Fi, allora verificate l'Internet nantu à altri dispositivi. ricaricà u router.

Scunce a cunnessione senza filu è cunnessa via cavu. Pruvate à verificà a cunnessione nantu à altre applicazioni.

Piena Disinstalla BluStaks

Ci accade chì BluStaks ùn sia micca installatu a prima volta è allora ci hè una possibilità chì ci sò file addizionali dopu a disinstallazione di a versione precedente.

Rimuete u emulatore cumpletamente, pudete fà ciò cù l'aiutu di prugrammi uninstaller speciali. Per esempiu, CCleaner. Andate in a sezione "Strumenti", Unistall. Sceglite u nostru emulatore di BlueStacks è cliccate Unistall. Dopu à rimuovere è ricaricà u computer, pudete reinstallà l'emulatore.

Installà una versione diversa di l'emulatore

Aghju avutu spessu chì certe versioni di l'emulatore sò più veloce nantu à u mo computer. Mette un BluStaks più anzianu. Inoltre, pudete provà à semplicemente riavvene u sistema è l'emulatore, ancu chì questu raramente aiuta.

Installazione sbagliata

A causa più chjuca di un errore di avvale di BluStacks hè l'installazione improprie. Per difettu, l'emulatore hè piazzatu à "C / Programm Files". Sicura, se avete Windows-64-bit. In u casu di un sistema di 32-bit, a stallazione hè pruposta fatta in a cartella "C / Programmation Files (x86)".

A cumunicazione di u serviziu BlueStacks in modalità manuale

Sì nessuna di e opzioni ti hà aiutatu, prova di cunnessu. "Servizi"truvà quì U servizio di BlueStacks per Android e mette u lance in modu manuale.

Arresta u serviziu è ripartite.

Di solitu in questa fase, u prublema si pò risolve, è pò esistiri un messaghju d'errore in più, chì hè più faciule da determinà a causa di u prublema.

In generale, ci sò assai motivi per i quali BlueStacks piglia un bellu tempu per carregà o ùn funziona micca. Inizià a cercà un prublema in a configurazione di u sistema, hè a causa più cumuna di tutti i prublemi di l'emulatore.