Cumu vede u vostru avatar in Instagram


I ghjochi Odnoklassniki sò applicazioni interattive chì aduprate vari cuntenuti media. Ma in certi volte ùn pò esse riprodotta o fate micca in modo agguessu, ciò chì causa perturbazioni in u ghjocu.

E cause principali di i prublemi cù i ghjochi

Se ùn tenite micca u ghjocu in Odnoklassniki, allora u prublema hè prubabilmente da parte di voi. A volte pò esse di u latu di i sviluppatori di u ghjocu o à causa di fallimenti in Odnoklassniki. In stu casu, duverete aspettà solu fino à chì hè decisu. Di solitu, se un sviluppatore hè interessatu in u so pruduttu, allora i prublemi si risolunu abbastanza in fretta.

Inoltre, pudete aduprà questi consigli, chì puderanu aiutà à rializà l'applicazione desiderata:

  • Ricarichi a pagina di u navigatore cù a chjave. F5 o resetta i pulsanti in a barra di indirizzu;
  • Pruvate à aprite l'applicazione in un antru navigatore.

Reason 1: Connexione Internet instabile

Questu hè u mutivu più cumunu è insostenibile, chì impedisce micca solu u funziunamentu normale di ghjochi in Odnoklassniki, ma dinò altri elementi di u situ. Nantu à a maggior parte di l'utenti, l'utente pò attendere solu per a stabilità di a cunnessione Internet.

Vede ancu: Servizi in linea per verificà a velocità di Internet

Pudete ancu aduprà parechji consigli per aiutà à migliorà a velocità di i scarichi di l'applicazioni web:

  • Se avete parechji tabulazioni aperte in u vostru navigatore oltre à Odnoklassniki, allora chjude, perchè ancu cunsumanu una certa quantità di trafficu Internet, ancu quandu sò 100% caricati;
  • Vogliu ricurdà chì quandu si scarica qualcosa cù un tracker di torrent è / o un navigatore, Internet rallenta drammaticamente, da a risorsa principale vene di scaricà. In questu casu, si consiglia di fermà o scaricatu o aspittate ch'ellu sia finitu;
  • Altramentu, cù u lugiziale di l'aggiornu. Alcuni prugrammi ponu scaricà nuove versioni in u background. Per scopre se u software hè in aggiornu, date un'occhiata a "Taskbar" o in u cassaforte. S'ellu ci hè qualchì aggiornamentu, allora ci vole à aspittà à a so terminazione;
  • Pruvate à attivà a funzione "Turbo", chì hè prupostu in i navigatori principali, ma ùn sempre funziona correttamente in ghjochi.

Vede ancu: Cumu abilità "Turbo" in Browser Yandex, Google Chrome, Opera.

Reason 2: Browser Cache Filled

Più si usa u navigatore, più si accumula una varietà di spazzatura in forma di cache. Quandu hè troppu, a giustizia di u travagliu di certi siti è applicazioni ponu soffre assai. Fortunatamente, hè facilmente pulitu cun "Storia" visite

Ùn vi scurdate chì in tutti i navigatori "Storia" pulitu in molti modi. L'istruzzioni per Google Chrome è u Browser Yandex assunsu quì:

  1. Chiama a finestra "Stories"cù a combinazione di tasti Ctrl + H. S'ellu ùn hè micca fattu, aprite u menu di u navigatore cù u bottinu in forma di trè barse in a parte superiore di a finestra. In u menù, selezziunu "Storia".
  2. A pagina "Stories" hè un ligame di testu "Cancella storia". Si trova in cima, a manca, a diritta (dipende da u navigatore).
  3. In a finestra di l'impostazione di a pulizia, selezziunate da questu articulu - "A veduta di a storia", "Aghjunghje a storia", "Cache Files", "Cookies è altri siti di dati è moduli" è "Dati di applicazione". In più di questi elementi, pudete marcà un pocu più di più à a vostra discrezione.
  4. Cliccate nantu à "Cancella storia" dopu tumbà tutti l'ogni necessarii.
  5. Chiudite è riaprite u navigatore. Pruvate à lanciare u ghjocu / applicazione desiderata.

Per di più: cumu scintà a cache in Opera, Yandex Browser, Google Chrome, Mozilla Firefox.

Reason 3: Outdated Flash Player Version

E tecnologie in Flash diventanu sempre obsoleti, ma in Odnoklassniki a maiò parte di u cuntenutu (in particulare ghjochi / applicazioni è "Regali") ùn pò travaglià senza Flash Player installatu. In listessu tempu, per funzionà correttamente, avete bisognu solu l'ultima versione di stu lettore.

Quì pudete amparà cumu installà Adobe Flash Player o aggiornà a.

Reason 4: Trash on the computer

A causa di l'ordine in u computer, vari ghjochi in linea è applicazioni in Odnoklassniki po 'bè iniziò à falli. U sistema operativu di Windows hà a pruprietà di conservà i file inutili chì finalmente sparivanu spaziu di u hard disk.

CCleaner è unu di i prugrammi più popolari è fiduciosi per pulì u vostru computer da vari rami è errori. Hè da u so esempio chì una altru istruzione passo-passo sarà cunsiderata:

  1. Per cumincià, selezziunate una sezione "Pulizia"situatu à a parte sinistra di u schermu.
  2. Fate attenzione à a tab "Windows". Di solitu hè già aperta per difettu è tutte e caselle in esse sò sistemate cum'è necessariu, ma pudete cambià a so disposizione. Un utilizatore senza esperienza ùn hè micca raccomandatu di cambià qualcosa in queste impostazioni.
  3. Per fà u prugna di truvà i lìbbichi da eliminà, aduprà u pulsante "Analisi".
  4. Appena a ricerca hè finita, u bottinu diventa attivu. "Pulizia". Usate lu.
  5. U prucessu di pulizia dura finu à parechji minuti. Una volta finitu, pudete vene ancu sta istruzione da u second passu, ma solu cù a tab "Applicazioni".

A volte à causa di prublemi in u registru, alcuni ghjochi in Odnoklassniki ùn funzionanu micca correttamente o micca solu. Pudete ancu puru u registru di errori cù CCleaner:

  1. Dopu avè l'apertura di l'utilità, andate à "Registru". A piastrella desiderata hè situata à a parte sinistra di u schermu.
  2. Per difettu, sotto l'intestu Integrità di u Registro tutti l'articuli saranu spuntati. Se ùn ci sò micca, allora fate sè.
  3. Dopu à quì, principia a ricerca di errori. Usate u pulsante "Ricerca di prublemi"chì hè situatu in fondo à u schermu.
  4. Attende finu à a fine di a ricerca di l'errori, allora verificate se i segni di spuntate sò piazzati di fianco à ogni errore rilevatu. Se tuttu sò piazzate correttamente, aduprate u pulsante. "Fix".
  5. Apparirà una finestra in cui vi sarà dumandatu di fà una copia di backup di u registro. Hè cunsigliatu à accettà, ma pudete è rifiutà.
  6. Appena u prucessu di correzione di l'errore hè finitu, apri Odnoklassniki è cumincià u ghjocu di u prublema.

Reason 5: Viruses

Virus nantu à u computer pò danneghja u travagliu di alcune applicazioni in Odnoklassniki. In generale, tali virus sò spyware è vari adware. Prima vi seguitu è ​​mandà l'infurmazioni à terze parti, passendu per stu trafficu d'Internet. Vtory aghjusta una varietà di publicità nantu à u situ, evitendu u so caricamentu adeguatu.

Cunsiderà pulì u vostru computer da malware cun esempiu di Windows Defender:

  1. Pudete avviare Windows Defender da una ricerca situata in "Taskbar" in Windows 10. In e vecchie versioni di u OS, aduprà "Pannello di cuntrollu".
  2. Se u Defender hà digià sceglie virus, a so interfaccia diventa arancione è u bottinu apparirà "Puru Computer". Usate lu per sguassà tuttu u virus da u computer. Quandu niente hè rilevatu, u bottinu ùn sarà micca, è l'interfaccia diventa verde.
  3. Ancu cù a rimucinazione di ogni virus, utilizu e istruzioni da u paragrafo precedente, si consiglia di eseguire una scansione cumpleta di u computer, perchè ci hè una possibilità chì durante a scansione precedente un qualche malware anu furttu. Indichi u blocu à a destra cù l'intestu. "Opzioni di validazione". Aghjustà a casella "Full" è premete u pulsante "Verificate per avà".
  4. U spettu ùn duverà parechje ore. Una volta finita, una finestra speciale si aprirà, induve vi puderete rimuovere tutti i virus dettevuti aduprendu u bottinu di u nomu

Reason 6: Antivirus Settings

Alcune applicazioni è ghjochi in Odnoklassniki pudianu esse suspettosi di prugrami antivirus avanzati, chì portanu à u so bloccamentu di u funghju. Se site 100% sicuru in u ghjocu / applicazione, pudete aghjunghje à "Eccezioni" in u vostru antivirus.

Di solitu in "Eccezioni" hè basta à aghjunghje solu u situ Odnoklassniki è u prugramma smetterà in silenziu di bloccà tuttu chjare à so pussibule. Ma ci sò situazioni in cui avete bisognu di specificà un link à una applicazione specifica.

Ci sò parechje ragioni perchè applicazioni è ghjoci rifiutavanu di travaglià cù Odnoklassniki, ma per fortuna, a maiò parte di elli ponu esse gestite senza difficoltà da l'utente. Se l'istruzioni ùn vi aiutassi, allora aspettate un pocu, forse l'applicazione hà da fà u tempu.