Snapseed per Android

KOMPAS-3D hè un prugrammu chì ti permette di traccia un disegnu di ogni cumplessità nantu à un computer. In questu articulu, imparerai à esecutà rapidamente è accuratamente un disegnu in stu prugramma.

Prima di tracciarle in COMPASS 3D, avete bisognu di stallà u prugramma stessa.

Scaricate KOMPAS-3D

Scaricate è installate KOMPAS-3D

Per scaricà l'applicazione, avete bisognu à compie u modulu nantu à u situ.

Dopu à a so missione, un email cù un link per scaricà sarà inviatu à e-mail specificatu Quandu u scaricatu hè finitu, lanciate u schedariu di installazione. Seguitate e istruzioni di installazione.

Dopu avè installatu, lanciate l'applicazione cù una drunera nantu à u desktop o in u menu Start.

Cume disegnà un disegnu nantu à un computer cù KOMPAS-3D

U schermu di benvenuta hè cumprintu.

Sceglite File> Novu in u menù superiore. Allora selezziunu "Fragment" cum'è u furmatu di u disegnu.

Ora pudete cumincià à tracciate tù. Per facilità u tracciatu in COMPASS 3D, dighjà a visione di a griglia. Questu hè fattu premendu u pulsante adeguatu.

Sì avete bisognu di cambià u passu di a griglia, cliccate nant'à u listessu pruduttu accantu à u listessu pulsante è selezziunate a vocazione "Configure settings".

Tutti l'utili sò dispunibuli in u menù di sinistra, o in u menu superiore in u parcorsu: Strumenti> Geometria.

Per disattivà l'attellu, cliccate puru nantu à a so icona di novu. Un bottinu separatu nantu à u pannellu superiore hè dispunitu per abilità / disabilitazione di u muvimentu durante u travagliu.

Selezziunate l'utillu desideratu è cumincià a disegnà.

Pudete cambià l'elemento tracciatu selezziendulu è cliccendu cù u taschju dirittu di u mouse. Dopu, avete bisognu di sceglie "Proprietà".

Modificendu i parametri in a finestra à a destra, pudete cambià a situazione è u stile di l'elemento.

Eseguite u disegnu cù l'utelli dispunibili in u prugramma.

Dopu avete tracciatu u disegnu desideratu, bisognu à aghjunghje chjavi cù dimensioni è segni. Per specificà e dimensioni, aduprate l'utili di l'elementu "Dimensioni" cliccendu u pulsante corrispondente.

Selezziunate l'attrezzi richiesti (lineari, diametri o dimensioni radiali) è aghjunghje à u disegno, indicendu i punti di misurazione.

Per cambià i parametri di a callout, selezziunela, dopu in a finestra di parametri à diritta, selezziunu i valori richiesti.

A callout cù un testu hè aghjuntu à u listessu modu. Solu per quessa riservò un menu separatu, chì apre u pulsu "Designazioni". Quì sò e linee di callout, è dinò a sèmplice semplice.

U passu finale hè di aghjunghje a tabella di specifica à u disegnu. Per fà quellu in u listinu di l'utile, aduprà u strumentu "Tavola".

Cunnendendu parechje tabelle di dimensioni diverse, pudete creà una tavula completa cù una specifica per u disegnu. E celle di tavulu sò piene dopu cliccendu u mouse.

Cusì avete un disegnu cumpletu.

Vede dinò: I migliori programmi per u disegnà

Ora sapete cum'è si disegna in COMPASS 3D.