Cumu distribuisce Internet à i computer in una rete locale (installazione di Windows)

Ciao

Quandu cunnessite parechji impianti à una rete locale, ùn pudete micca solo ghjucà ind'u insieme, aduprà cartelle e file cumuni, ma quandu cunnessi almenu un computer à Internet, spartite cù altri PC (vale a dire, dà li l'accessu à Internet).

In generale, naturalmente, pudete installà router è adattallu in seguitu (L'autore tuning di u router hè descrittu quì:, fate pussibule di cunnesse à Internet per tutti i computer (oltre à telefoni, tablet è altri dispositivi). In più, in stu casu ci hè una plus importante: ùn avete micca bisognu di tene u computer sempre, chì distribuisce l'Internet.

Tuttavia, certi utenti ùn installanu micca un router (è micca tutti ne piacenu, per esse onesti). Allora, in questu articulu discurremu cume distribuisce l'Internet à i computer in una rete locale senza aduprà un router è prugrammi di terze parti (vale à dire, solu via e funzioni integarte in Windows).

Hè impurtante! Ci sò alcune versioni di Windows 7 (per esempio, starter o starter) in cui a funzione ICS (cù cui pudete spartite Internet) ùn hè micca dispunibile. In questu casu, megliu ad aduprà programmi speciali (servitori proxy), o aggiornà a vostra versione di Windows à prufessiunale (per esempio).

1. Installà un computer chì distribuerà Internet

U computer chì distribuerà l'Internet hè chjamatu servore (V'avemu chjamatu più in questu articulu). Nantu à u servore (computer donatore) ci deve esse almeno 2 cunnessioni di rete: una per a rete locale, e l'altru à l'accessu a Internet.

Per esempiu, pudete avè duie cunnessioni cablate: un cavu di rete vene da u fornitore, un altru cavu di rete hè cunnessu à un PC - a seconda. O ancu un'altra opzione: 2 Pc sò collegati l'un à l'altru cù un cavu di rete, è l'accessu à Internet nantu à unu di elli hè via un modem (Oghji varie solu di l'operatori di mobile sò popolari).

Allora ... Prima ci vole a installà un computer cun accessu à Internet. (v. da dove vene à spartite). Aprite a linea "Run":

  1. Windows 7: in u menu Start;
  2. Windows 8, 10: una combinazione di pulsanti Win + R.

In a linea scrive u comando ncpa.cpl e premete Invescia. A schermata hè sottu.

U modu cume per apra cunnessioni di rete

Prima di avè aprite un cunnessioni di rete chì sò dispunibili in Windows. Ci vole à avè almenu dui cunnessioni: una per a rete locale, è l'altru à Internet.

A schermata sottu mostra cumu deve esse approssimu: una freccia rossa mostra una cunnessione Internet, una blu à una rete locale.

Dopu avete bisognu di andà à proprietà cunnessione à internet (Per fà ciò, cliccate solu nantu à a cunnessione desiderata cù u bottinu direttu di u mouse è selezziunà sta opzione in u menù contestuale di popup).

In la scheda "Accessu", selezziunate una casella: "Permettite à l'altri utilizatori di cunnesse à Internet in stu computer."

Nota

Per permettà à l'utenti di a rete locale di gestisce a cunnessione di rete à Internet, selezziunate a casella accantu à "Permette à l'utenti utilizatori di a rete à controllà l'accessu generale à a cunnessione Internet".

Dopu avete salvatu e impostazioni, Windows vi avverrà chì l'indirizzu IP di u servitore sarà assegnatu à 192.168.137.1. Sì d'accordu.

2. Impostà una cunnessione di rete in i computer in a rete locale

Ora resta à configurà i computer in a rete locale per chì ponu uttene l'accessu à Internet da u nostru servitore.

Per fà quessa, vai à e cunnessioni di rete, poi truvate una cunnessione di rete nantu à a rete locale è andate in e so proprietà. Per vede tutte e cunnessioni di rete in Windows, preme una combinazione di pulsanti. Win + R e inserisci ncpa.cpl (In Windows 7 - attraversu u menu Start).

Quandu andate à e pruprietà di a cunnessione di rete selezionata, andate in a prupietà di a versione IP 4 (cum'è hè fatta è sta linea hè mostrata in a screenshot sottu).

Avà avete bisognu di definisce i seguenti parametri:

  1. Indirizzu IP: 192.168.137.8 (Invece di 8, pudete usà un numeru diversu da 1. Se avete 2-3 PC nant'à a rete locale, setate un indirizzu IP unicu per ognunu, per esempiu, nantu à un 192.168.137.2, di l'altra - 192.168.137.3, etc. );
  2. Subnet Mask: 255.255.255.0
  3. A porta principale: 192.168.137.1
  4. Servore DNS preferitu: 192.168.137.1

Proprietà: versione IP 4 (TCP / IPv4)

Dopu à quellu, salvà e impostazioni è testate a vostra rete. Cum'è una regula, tuttu funziona senza impegni o utilità supplementari.

Nota

À propiu sì, hè ancu pussibule di definisce e pruprietà di "Obete un indirizzu IP automaticamente", "Ottenite l'indirizzu di u servore DNS automaticamente" in tutti i computer di a rete locale. Hè veru, questu ùn funziona micca sempre correttamente (à a mo opinione, hè megliu di specificà i parametri manualmente, cum'è quì citatu).

Hè impurtante! L'accessu à Internet in a rete locale serà sempre chì u servitore travaglia (cioè u computer da cui hè distribuitu). Una volta scompattatu, l'accessu à a rete globale si perde. À propiu sì, per risolve u prublema - utilizanu una apparecchiatura semplice è micca costosa - un router.

3. Problemi tipichi: perchè ci ponu qualchì prublema cù Internet in a rete locale

Tuttu succede chì tuttu si sia fattu bè, ma ùn ci hè nè Internet nant'à i computer di a rete locale. In stu casu, vi pruponi di fà attenti à parechje cose (domande) sottu.

1) A cunnessione à Internet funziona nantu à u computer chì distribuisce?

Questu hè a prima è a più impurtante domanda. Sì ùn ci hè Internet nantu à u servore (computer donatore), allora ùn sarà micca nantu à un PC in a rete locale (fattu chjucu). Prima di passà à una configurazione ulteriore - assicuratevi chì Internet in u servitore sia stabile, e pagine in u navigatore sò caricate, nunda di scumbe dopu un minutu o dui.

2) U serviziu funziona: Cumunamentu di Internet Connection (ICS), WLAN Auto-Configuration Service, Routing è Accessu Remote

Oltre à u fattu chì questi servizii devenu esse messi in scala, hè ancu raccomandatu di sì d'inizialu automaticamente (vale à dire, chì si principenu automaticamente quandu u computer hè attivatu).

Cumu fà?

Da apra per prima a tab servizii: preme una combinazione per questa Win + Rquindi inserite u cumandamentu services.msc e premete Invescia.

Run: apre la scheda "services".

Dopu in a lista, truvate u serviziu desideratu è aprite cun un doppiu cliccà u mouse (screenshot sottu). Nelle proprietà aghjunghjite tippu di lancio - automaticamente, poi cliccate nantu à u buttu di start. Un esempiu hè illustratu sottu, quì ci vole à fà per i tre servizii (elencati sopra).

U serviziu: cume si principia è cambia u tipu di avvicinamentu.

3) Ci hè a messa in riservazione?

U fattu hè chì, cumincendu da Windows 7, Microsoft, avendu a cura di a sicurezza di l'utenti, hà statu introduttu una protezione supplementare. Se ùn hè micca configuratu in modo corretto, allora a rete locale ùn funziona micca per voi (In generale, se avete una rete locale configurata, prubabile, avete dighjà fattu l'impostazioni adatti, chì hè per quessa chì ponu questu cunsigliu quasi à a fine di l'articolo).

Cume hè cunsideratu è cumu cunfarenze?

Prima andate in u Pannellu di cuntrollu di Windows à u seguitu indirizzu: Pannello di cuntrollu Rete è Centro di Rete è Spartizione di Internet

A seguitu lasciò aprire u ligame "Modificare e opzioni di cumparazione avanzate"(schermu sottu).

Allora vedi duie o trè profili, spesso: invitati, privati ​​è tutte e reti. A vostra missione: aprite una per una, rimuete i cursori da a prutezzione da password per l'accessu generale, è abilite a rilevazione di rete. In generale, per ùn listà micca tutti i tick, vi racemu cunnessione di fà una regolazione cum'è in i screenshot seguenti (Tutte le screenshot sò cliccate - aumentà cù un clic di mouse).

privato

guestbook

Tutte e reti

Cuncu, relativamente à tempu, per a LAN di casa pudete organizzare l'accessu à a rete globale. Ùn ci hè nunda di impostazioni complicate, credu, ùn ci hè. Simplificà in modo cumulativu a procedura di distribuzione di Internet (è di e so impostazioni) per permessioni speciali. prugrammi, sò chjamati servitori proxy (Ma senza essi vi truvate duie :). In sta rotonda, bona fortuna è pazienza ...