Ùn hè micca un secretu chì Internet Explorer ùn hè micca particu camente popolari cù l'utenti è sò perciò qualchi persone anu da fà rimproverarlo. Ma quandu pruvate à fà quellu nantu à un PC cù Windows 7, i modu standard di disinstallazione di i prugrammi ùn funzionanu micca, cume Internet Explorer hè un componente di l'OS. Scopri cumu pudete rimuovere ancu quellu browser da u vostru PC.
Opzioni di rimozione
IE ùn hè micca solu un navigatore Internet, ma pò ancu eseguirà certi funzioni quandu si utilizza un altru prugrammu chì un utilizatore ordinariu ùn semplicemente ne avia. Dopu avè spegutu Internet Explorer, alcune funzionalità ponu scumparse o certi applicazioni cumincianu à funzionà male. Allora, ùn hè micca raccomandatu di disinstallà IE senza necessità specifica.
Rimuovete cumpletamente IE da u vostru computer ùn funziona micca, cume hè integratu in u sistema operativu. Hè per quessa chì ùn ci hè micca a pussibilità di eliminà in manera standard in a finestra "Pannello di cuntrollu"chì si chjama "Uninstall è cambia i prugrammi". In Windows 7, pudete disabilà solu questu cumpunente o rimuovere l'aggiornu di u navigatore. Ma vale a considerazione chì pudete ripresentà l'aggiornamenti à a versione di Internet Explorer 8, cume hè inclusa in u pacchetto di base di Windows 7.
Metudu 1: Disattivà IE
Prima di tutti, cunsiderate l'opzione di disattivà IE.
- Cliccate "Start". Entra "Pannello di cuntrollu".
- In blocu "Programmi" cliccate "Uninstall Programs".
- L'utunu apre "Disinstalla o cambia un prugramma". Se provate à truvà in a lista di applicazioni di IE presentate, per uninstallu in modu standard, allora ùn basta micca truvà un elementu cù stu nome. So cliccate "Abilitazione o disabilitazione di cumpunenti di Windows" in u menu di a finestra laterale.
- Questu lancerà a finestra chjamata. Aspì un pocu di secondu finu chì a lista di i cumpunenti di u sistema operativo sia caricata in essa.
- Una volta listata a lista, trova u nome in essa "Internet Explorer" cù u numaru di a versione. Deselezionate questu cumpunente.
- Poi apparisce una finestra di dialogo in cui ci sarà un avvertenza nantu à e conseguenze di a disabilitazione di IE. Sì vo sunate di fà cuniscente a mossa, fate una pressione "Sì".
- Next, cliccate "OK" in a finestra "Abilitazione o disabilitazione di cumpunenti di Windows".
- Poi u prucedimentu di fà cambiamenti à u sistema hè esse esesitu. Pò dighjà qualchi minuti.
- Dopu à a fine, u navigatore IE hè disattivatu, ma se vulete, pudete riattivallu esattamente à u listessimu modu. Ma vale a considerazione chì qualunque versione di u navigatore ùn sia statu installatu prima, quandu si riattiva, avete installatu IE 8, è se avete bisognu di fà fà aghjunghje u vostru navigatore web in e versioni successive, avete da aggiornà.
Lezione: Disattivazione di IE in Windows 7
Metudu 2: Disinstalla IE Version
In più, pudete rimuovere l'aggiornu di Internet Explorer, cioè, ripartitu à una versione precedente. Allora, se avete IE 11 installatu, pudete ripresentà à IE 10 e accussì su IE 8.
- Entra in "Pannello di cuntrollu" in a finestra già cunnessa "Uninstall è cambia i prugrammi". Cliccate in a lista di i lati "Vede l'aggiornamenti installati".
- Andà à a finestra "Rimuovi aggiornamenti" truvà l'oggiu "Internet Explorer" cù u numeru di a versione curretta in u blocu "Microsoft Windows". Chì ci sò assai elementi, pudete usà a zona di ricerca digitendu u nome:
Internet Explorer
Quandu l'elemento necessariu hè trovu, selezziunu e premete "Elimina". I pacchetti di lingua ùn anu micca necessariu da disinstallà, perchè sò cancellati cun un browser Internet.
- Una finestra di dialogo apparirà in a quale bisogna cunfirmà a vostra determinazione, cliccendu "Sì".
- Dopu à quessa, a procedura per a disinstallazione di a versione curretta di IE sarà realizata.
- Poi aprisce un'altra finestra di dialogu, chjachjatu à ripartite u PC. Chiù tutti i documenti è i prugrammi aperti, è cliccate Ora ripartisce.
- Dopu u rilanciu, a versione precedente di IE sarà eliminata, è u precedente per u numeru sarà installatu. Ma vale a pena d'essere chì se avete attivatu l'aggiornamentu automatica, u computer pò aggiornà u browser in sè. Per impedisce ch'ellu accade, andate "Pannello di cuntrollu". Cumu fà sta era discusso nanzu. Sceglite una sezione "Sistema è Sicurezza".
- Dopu, andate à "Windows Update".
- In a finestra chì si apre Update Center cliccate nant'à u menù laterale di menu "Ricerca di l'aggiornamenti".
- A procedura di ricerca per l'aggiornamentu accumula, chì puderà piglià un pocu di tempu.
- Dopu à u so completu in u blocu aperto "Installazione di l'aggiornamenti in computer" cliccate nantu à l'etichetta "Aggiornamenti facoltativi".
- In u listinu aperto di l'aggiornamenti, truvà l'oggiu "Internet Explorer". Fate un clic nantu à u chè cù u dirittu di u mouse è selezziunate in u menù contestuale "Nascondi l'aggiornamentu".
- Dopu sta manipolazione, Internet Explorer ùn sarà micca automaticamente aggiornatu à una versione successiva. Sì avete bisognu di ripresentà u navigatore in una istanza precedente, ripetite l'interu parcorsu specificatu, iniziendu cù u primu articulu, solu quessa da rimucà un'altra attualizazione di IE. Così pudete downgrade à Internet Explorer 8.
Comu pudete vede, ùn pudete micca dente nè disinstalla Internet Explorer da Windows 7, ma ci sò modi per disattivà stu browser o rimuovere i so aggiornamenti. In listessu tempu, hè raccomandatu di ricorrerà à queste azzioni solu in casu di necessità speciale, cume IE hè una parte integrale di u sistema operativu.