Crea spazzole in Photoshop

Per u funziunamentu currettu di i sistemi operativi di a linea Windows, u funziunamentu impurtante di i servizii (Servizi) assume un rolu molto impurtante. Queste sò applicazioni appositamente configurate chì sò aduprate da u sistema per effettuà attività specifichi è interagisce cun questu in un modu particulare micca direttamente, ma per un prucedimentu svchost.exe separatu. Dopu, parlamu in dettu nantu à i servizii di basi in Windows 7.

Vede ancu: Disattivà i servizii inutili in Windows 7

Windows 7 servizii principali

Non tutti i servizii sò critichi per u funziunamentu di u sistema operativu. Alcune di elli sò aduprate per risolve i prublemi particulari chì l'utente media ùn abbia mai avutu bisognu. Allora, si consiglia di tali elementi esse disabilitati per chì ùn caricate micca u sistema in u vantu. In listessu tempu, ci sò e elementi, senza i quali u sistema operativu ùn pò micca funzionà normalmente è svolge persino i travagli più semplici, altrimenti a so assenza causerà gravi discontinu per quasi tutti l'utenti. Parleremu di tali servizii in questu articulu.

Windows Update

Eferemu l'iniziu cù un oggettu chjamatu "Windows Update". Questu strumentu furnisce un aghjuntu di sistema. Senza u so lancio, sarà impossibile aggiornà u sistema operativo automaticamente o manualmente, chì, in passatu, porta à a so obsolescenza, è à a furmazione di vulnerabilità. Esattamente "Windows Update" cerca di l'aggiornamenti per u sistema operativu è i prugrammi installati, è poi li stalla. Dunque, stu serviziu hè cunsideratu unu di i più impurtanti. U so nome di sistema hè "Wuauserv".

Cliente DHCP

U prossimu serviziu impurtante hè "Cliente DHCP". U so compitu hè di registà è d'aggiornu indirizzi IP, è ancu i registri DNS. Se disattivu questu elementu di u sistema, u computer ùn serà micca capace di fà e azzioni specificate. Ciò significa chì a navigazione in Internet ùn hè micca dispunibile per l'utente, è perde a capacità di fà altre cunnessioni di rete (per esempiu, per mezu di una rete locale). U nome di u sistema di l'oggettu hè estremamente simpaticu - Dhcp.

Cliente DNS

Un altru serviziu in cui dipende un'operazione di rete di un PC hè chjamata "Cliente DNS". U so scopu hè di cache i nomi DNS. S'ellu hè fermatu, i nomi DNS continueranu à esse ricevuti, ma i risultati di e code ùn entreranu nant'à u cache, perchè u nome di u PC ùn serà micca registratu, chì porta in novu prublemi di cunnessione di rete. Inoltre, quandu si disattiva un articulu "Cliente DNS" Tutti i servizii cunnessi cun ellu ùn funzionanu micca. U nome di u sistema di l'oggiu specificatu "Dnscache".

Plug-and-play

Un di i servizii più impurtanti di Windows 7 hè "Plug-and-Play". Benintesa, u PC hà inizio è travaglia ancu senza lu. Ma s'è disattivatu questu articulu, perdi a capacità di ricunniscà i nuovi dispositivi cunnessi è di configurà automaticamente cume si lavora cun elli. In più, disattivazione "Plug-and-Play" pò ancu cumincià à u travagliu instabile di certi dispositivi già cunnessi. Hè prubabile chì u to mouse, a tastiera o u monitor, o forse ancu una scheda video, ùn puderanu micca esse ricunnisciuti da u sistema, chì ùn anu micca effettu u so funzioni. U nome di u sistema di stu elementu hè "PlugPlay".

Audio di Windows

U serviziu prossimu ch'è noi copriremu hè chjamatu "Windows Audio". Cum'è si pò ghjunghje da u titulu, hè responsabile di sughjettu u sonu in u computer. Quandu hè spente, ùn avete micca un prugrammu audio connessu à u PC à trasmette u sonu. Per "Windows Audio" ha u so nome di sistema - "Audiosrv".

Chiamata di Procedura à VU (RPC)

Avvicinà avà a descrizzione di u serviziu. "Call Procedure Procedure (RPC)". Hè un tipu di manager di servitore per DCOM è COM. Allora, quandu hè disattivata, l'applicazioni chì utilizanu i servitori currelati ùn funzionanu micca correttamente. Per quessa, ùn hè micca raccomandatu di disattivà questu elementu di u sistema. U so nome ufficiali, chì Windows usa per identificà - "RpcSs".

Windows Firewall

U scopu principale di u serviziu "Windows Firewall" hè di proteggere u sistema da e diverse minacce. In particulare, aduprà stu elementu di u sistema prevene l'accessu non autorizatu à u PC trà e cunnessioni di rete. "Windows Firewall" ponu esse disattivu se usate un firewall di terze parti affidabile. Ma se ùn fate micca, allora ùn hè micca raccomandatu di disattivarla. U nome di u sistema di questu elementu OS hè "MpsSvc".

Stazione di travagliu

U serviziu prossimu da discu è si chjama "Stazione di travagliu". U so scopu principale hè di supportà e cunnessioni di clientela di rete à i servitori chì utilizanu u protocollo SMB. Di conseguenza, quandu questu elementu hè fermatu, ci saranu prublemi cù a cunnessione à distanza, oltre à l'impussibilità di avè i servizii dipinduti da elli. U so nome di sistema hè "LanmanWorkstation".

Server

Ciò hè seguita da un serviziu cun un nomi nant'à simplici - "Server". Permette l'accessu à i direttori è i file via una cunnessione di rete. Di conseguenza, l'inabilitazione di questu elementu causerà l'incapacità effettiva di accede à i cartelli à distanza. Inoltre, ùn pudete micca avviare i servizii associati. U nome di u sistema di stu cumpunente hè "LanmanServer".

Manager di sessione, Desktop Window Manager

U serviziu "Gestore di sessioni, Gestore di finestra di desktop" Attiva è funziula u gestore di finestra. Hà spiegata chì, quandu si disattiva questu articulu, una di e funzioni più riconoscibili di Windows 7 - Aero mode - smetterà di funzionà. U so nome ufficiali hè assai più breve di u nome d'usu - "UxSms".

Log di eventi di Windows

"Cuntinu eventi di Windows" furnisce l'accidentu di l'eventi in u sistema, archivi li, fornisce l'archiviazione è l'accessu à elli. A disabilitazione di questu elementu aumenterà a vulnerabilità di u sistema, perchè hà da rendere difficiule di calculà l'errori in u sistema operativo è di determinà e so cause. "Cuntinu eventi di Windows" in senu à u sistema hè identificatu da u nome "eventlog".

Cliente di policy di gruppo

U serviziu "Client Politica di Gruppu" pensatu per distribuisce e funzioni tra diversi gruppi di utenti in accordu à a regula di gruppu attribuita da l'amministratori Disattivà questu articulu farà impossibile a cuntrollu di i componenti è i prugrammi per mezu di e regule di gruppu, chì e, u funziunamentu normale di u sistema sarà effettivamente annullatu. A stu puntu, i sviluppatori anu rimuiu a possibilità di disattivazione standard "Client Politica di Gruppu". In u SO, hè registratu sottu u nome "gpsvc".

Potenza

Da u nome di u serviziu "Cunsumante" hè chiaru chì controlla a politica energetica di u sistema. Inoltre, organizza a furmazione di notifiche chì sò associate à sta funzione. Hè cusì, in realtà, quandu hè spente, l'impostazione di l'alimentu ùn hè micca effettuata, chì hè cruciale per u sistema. Allora, i sviluppatori an fà cusì "Cunsumante" ancu impussibile fermà di utilizà metodi standard à traversu "Dispatcher". U nome di u sistema di l'elemento specificatu hè "Potenza".

RPC Endpoint Compiler

"RPC Endpoint Mapper" hè impegnata à assicurà l'esecuzione di una chiamata di procedura à distanza. Quandu hè spento, tutti i prugrammi è elementi di sistema chì utilizanu a funzione specificata ùn funzionanu micca. I mezzi standard per disattivà "Comparatore" hè impossibile. U nome di u sistema di l'oggiu specificatu hè "RpcEptMapper".

Sistema di File Criptati (EFS)

Encrypting File System (EFS) Ùn hà micca ancu a capacità di disattivazione standard in Windows 7. U so scopu hè di eseguirà una crittografia di i file, è di furnisce l'accessu di l'applicazione à l'oggetti criptati. Di conseguenza, quandu hè disattivatu, queste capacità vanu perse, è sò necessarie per fà qualchi prucessi importanti. U nome di u sistema hè abbastanza simpicu - "EFS".

Ùn hè micca a lista d'utenti di i servizii di Windows 7. Avemu descrittu solu i più significativi. Quandu sguassate e cumparatrici descritte di l'OS cessanu di funziunà, quandu disattivà l'altri, cumincerà à travaglià in modu sbagliatu o perde qualchì funzzione importante Ma in generale, pudemu dì chì ùn hè micca raccomandatu di disattivà una qualsiasi di i servizii elencate, se ùn ci hè nisuna ragione imperativa.