A grande capacità hè unu di i principali vantaghji di e unità flash à traversu altri dispositivi di archiviazione cume CD è DVD. Questa qualità ti permette di aduprà flash-drive ancu cum'è mezu per trasferisce i file grandi trà cumuni o gadgets mobili. Qui di seguito truverete i metudi per trasferisce i file grandi è e cunsiglii per evità i prublemi durante u prucessu.
Modi per trasferisce i file grandi in dispositivi di memoria USB
U prucessu di muvimentu si, di regula, ùn presenta micca difficoltà. U prublema principale in u visu di l'utenti, in a prusazione di spartà o copiare grandi matrici di dati nantu à e so unità di memoria - e limitazioni di u sistema di file FAT32 à a quantità massima di un unicu file. Stu limite hè 4 GB, chì in u nostru tempu ùn hè micca tantu.
A soluzione più faciule in una situazione simile hè di copià tutti i schedari necessarii da un drive flash è formattallu in NTFS o exFAT. Per quelli à chì quellu metudu ùn hè micca adattatu, ci sò alternative.
Metudu 1: archiviate un file cun partiziunioni di l'archive in volumi
Ùn tutti ne anu sempre l'opportunità di formattà l'unità flash USB in un altro sistema di schedari, dunque u metodo più faciule è più logicu hè di archivà un file spiccatu. Tuttavia, l'archiviu convenzionale pò esse inefficiente - cù cumpressione di i dati, pudete ottene solu un picculu guadagnu. In questo casu, hè pussibule di spartà l'archiu in parti di una determinata dimensione (ricordate chì u limite FAT32 hè applicatu solu à i singoli file). U modu più faciule per fà ciò è cù WinRAR.
- Aprite l'archiviu. Usà lu cum'è "Esploratore"Andate à u locu di u luggeru massivale.
- Selezziunu u schedariu cù u mouse è cliccate "Add" in a barra di strumenti.
- A finestra di utilità di compressione si apre. Avemu bisognu di una opzione "Spartitu in i volumi:". Aprite u listinu dava in goccia.
Cum'è u prugettu stessa propone, a scelta migliore hè "4095 MB (FAT32)". Benintesa, pudete sceglie un valore inferiore (ma micca più!), Tuttavia, in stu casu, u prucessu di l'archiviu pò esse ritardatu, è a probabilità di errori cresce. Selezziunate e opzioni addizionali, se necessarie, è premete "OK". - U prucessu di l'archiviu cumincerà. Sicondu a dimensione di u schedariu cumpressibile è i parametri selezziunati, l'operazione pò esse assai lunga, cunta a pacienza.
- Quandu l'archiviu hè finitu, l'interfaccia VinRAR videmu chì ci sò archivi in format RAR cù a designazione di parti ordinali.
Trasferimentu sti archivi in l'unità flash USB in un qualunque modu dispunibule - u solitu drag and drop hè dinò adupratu.
U prughjettu hè richiede tempu, ma permette di fà senza formattà u drive. Aggiungemu ancu chì i prugrammi analoghi WinRAR anu a funzione di creà archivi compositi.
Metudu 2: Conversione di Sistemi di File à NTFS
Un altru metru chì ùn necessiti di furmazione di un dispositivo di archiviazione hè di convertite u sistema di file FAT32 in NTFS cù l'utilità standard di a console di Windows.
Prima di principià a procedura, assicuratevi chì ci sia abbastanza spazi liberi nantu à u drive flash, è dinò verificate u so operazione!
- Vai in "Start" e scrive in a barra di ricerca cmd.exe.
Facendu cliccà à dirittu aghjustà nantu à l'oggetto trovatu è sceglite "Run as administrator". - Quandu apparisce a finestra di terminale, elencate u comando in esse:
convertite Z: / fs: ntfs / nosecurity / x
Invece di
"Z"
Sostituite a lettera chì indica u vostru drive flash.
U entratu di cumunale cumpletu cù prema Enter. - A cunversione riesce sarà marcata quì cù u missaghju.
Fatto, ora pudete scrive file grandi in u vostru drive flash. Tuttavia, ùn ancu micca cunsiglii abusu di stu metudu.
Metudu 3: Formattà u dispositivo di archiviazione
U modu più simplici per fà un drive flash adeguatu per trasferisce i file grandi hè di formattale in un sistema di file diversu da FAT32. Sicondu i vostri scopi, questu puderebbe esse NTFS o exFAT.
Vede ancu: Paragunà di i sistemi di file per e unità flash
- Aprite "U me computer" è cliccate à u dirittu nantu à u vostru drive flash.
Selezziunu "Format". - Prima di tutti, in a finestra di utilità aperta, selezziunu u sistema di file (NTFS o FAT32). Allora assicuratevi di verificà a casella. "Quick Format"e premete "Start".
- Cunfirmà l'iniziu di a procedura, premendu "OK".
Aspettate finu à a formatazione hè completa. Dopu à ciò, pudete trasferisce i vostri file grandi in l'unità flash USB.
Pudete ancu formattà u drive cù a riga di cumplute o prugrami speciali, s'è per qualchì ragu tu ùn sia micca soddisfatta di u strumentu standard.
I metudi descritti sopra sò i più efficaci è semplici per l'usu finale. Tuttavia, se avete un'alternativa - per piacè diciselu in i commenti!