Auto Hide IP 5.6.5.8

Cù u travagliu inattentivu in u computer, spessu ci sò situazioni chì cù u tempu, sempre più identichi o estremamente simuli sunnu depositati in a so memoria. Naturalmente, ùn rallenta micca u funziunamentu di u dispositivo. Pudete sguardi manualmente di tali prublemi, ma micca tutti l'utenti ponu truvà tempu è energia per questu. Dunque, un software speciale vene à u salvamentu chì esegue questu travagliu per una persona. Parleremu di e soluzioni più famose in stu articulu.

Utilità glare

A differenza di u restu di i prugrammi coperti in st'articulu, Glory Utilities hè un inseme di attrezzi pensate per ottimizà e prestazioni di u computer di l'utente. A causa di l'ininteressu pratice è simplici di lingua russa, a maggior parte di l'utenti optanu per stu prugramma.

Scaricate Glary Utilities

Dupkiller

A differenza di u prugrammu precedente, DapKiller ha solu una funzione primaria - hè a ricerca è cancellà e copie di tutti i file. Pudete ricercà i file in tuttu u dispositivu, in unifiche specifiche di u locu locale o amovibile. A discrezione di l'utente, i voci trovati ponu esse eliminati o lasciati nantu à u discu duru.

Per una maggiore facilità d'usu, i sviluppatori anu aghjunti à u so prudutiu a capacità di vede i logi chì dighjanu infurmazione nantu à l'ultime procedure di ricerca, è una lista separata di duplicati. In più, una bona caratteristica chì i distingue da altri strumenti hè a capacità di assignà eccezioni di ricerca personalizzata.

Scaricate DupKiller

Clonespy

Sò subitu d'essiri annunziatu chì questu utilità hè più adatta per utilizatori più esperti chì travaglianu un travagliu professionale è cumpletu in sta zona. Sarà abbastanza difficiule per un utente cumudianu à capisce KlonSpay. In più, a so interfaccia hè implementata in inglese, chì face solu a missione.

Scaricate CloneSpy

Moleskinsoft Clone Remover

Una caratteristica distintiva di l'ultimu prugramma hè u principiu di u travagliu passo-à-u-vicinu è user-friendly. Prima, si propone di sceglie a funzione richiesta, cum'è a capacità di effettuà una ricerca generale di copie o di un paragunu cun un determinatu file o cartella. Dopu à quellu, l'utente hè urdinatu di installà i parametri di u prucessu addiziunali è di esegu.

Tuttavia, u sviluppu di stu pruduttu hè statu finitu da sempre, è u sviluppatore hà cessatu di distribuisce licenze pagate. Allora l'usu ùn hè micca pussibile per tutti.

Scaricà Moleskinsoft Clone Remover

Cumu si pudete vede, ci hè una catena di prugrammi chì permettenu di sbarazzà di e copie di prugrammi in u vostru computer è di accelerà u vostru computer. Quale di ognunu hà a fronteghjate perfettamente sta missione, rimane solu di sceglie a più adatta per u casu individuale di ognunu.