I 10 ghjochi più attesi di Novembre 2018

I sviluppatori anu piazzatu assai cose interessanti per l'ultimu mese di autunno. Tra i ghjochi più attesi di Novembre di u 2018 sò i ghjochi d'azione, i sparatori, i simulatori è e l'avventure. Cù u so aiutu, i gamers sò trasportati à pianeti lontani, in mondi di faeti è in altre epoche.

U cuntenutu

  • Top 10 ghjochi più attesi di Novembre 2018
    • Battlefield v
    • Fallout 76
    • Hitman 2
    • The Walking Dead di Overkill
    • Darksiders III
    • L'omu tranquillu
    • Simulatore di l'agricultura 19
    • Ascendente di Underworld
    • Spyro hà rinvenutu a trilogia
    • 11-11: Memories Retold

Top 10 ghjochi più attesi di Novembre 2018

Alcuni di i ghjochi tantu aspettati sò ghjunti dighjà. Altri sò aspettendu per u so tempu: u pianu di liberazione di prughjetti hè previsto finu à a fine di Novembre. Novi elementi appariranu quasi ogni ghjornu.

Battlefield v

U costi di l'edizione standard di Battlefield V hè di 2999 rubli, Deluxe - 3999 rubli

Sparatutto in prima persona, chì si trova in i campi di battaglia di a Seconda Guerra Mondiale. L'utente pò sceglie u modu più interessante per ellu - multiplayer "Big operations" o "Combates Joint". Inoltre, hè possibile trace u destinu di e eroi individuali in "Storie Militarie". U ghjocu sarà liberatu u 20 di Novembre per PC, Xbox One, piattaforme PS4.

Inizialmente, u liberu era pianu per u 19 d'ottobre, ma poi hè stata rinviata à Novembre. I sviluppatori anu ghjustificatu stu fattu i cambiamenti finali, ma à u listessu tempu fù pussibule di evità a competizione cù altri grandi prughjetti - Call of Duty: Black Ops 4 e Red Dead Redemption 2.

Fallout 76

A durata di l'eventi di u ghjocu - u 27 d'ottobre, 2102, 25 anni dopu a guerra

L'azione Fallout 76 pone l'utente in una era post-nucleare scura. Un quarto di seculu dopu à a catastrofe, i populi superstiti lascianu u so "Voltore 76" per scopre u mondu è cumincianu à fà cresce nuovi insediamenti.

L'emisità hè posta in a modalità multiplayer: i lettori ponu squadra in alzata per ripristinà e cità è a so difesa successiva, o, cun inversu, per i novi attacchi nantu à l'inserzioni chì utilizanu armi letali superstiti. U liberu di u prugettu in PS4, Xbox One è PC avveranu u 14 di Novembre.

U cuncettu di Fallout Online hè statu prupostu à a fine di l'anni 1990 à Black Isle Studios, ma i sviluppatori abbandunaru questu idea.

Hitman 2

In a storia, l'Agente 47 eliminerà micca solu i scopi designati, ma impara dinò i dettagli di u so passatu.

In a seconda parte di a famosa azzione, l'agente protagonista 47 riceve novu tipi di armi, chì sò assai utili per svolgere i travagli più difficiuli. Arsenal allargarà cù u passu di ogni missione. Ci sò sei, l'azione di ognunu accade in varie parti di u mondu - da megalitati à foreste in tropiche. U ghjocu sarà dispunibile u 13 di Novembre in opzioni per PC, PS4, Xbox One è Mac.

Attore Sean Bean hè statu sceltu per un prutotipu di unu di i caratteri di u ghjocu. Hè diventati l'assassinu Mark Faba - u primu golu chì deve esse eliminatu in un certu tempu. I sviluppatori anu datatu stu personaghju à u soprannumu Immortal, chì si facia ridere di u fattu chì Bean svolge assai u rolu di eroi chì mori.

The Walking Dead di Overkill

U ghjocu hè statu creatu cù a participazione di Robert Kirkman, autore di u fumariu originali The Walking Dead

Un altru sparatutto in prima persona per piattaforme PS4, PC è Xbox One. U ghjocu hà quattru caratteri principali chì si oppuniscono una catena di zombi. Nantu à l'intervalli trà scontri cù mostri, i cummattenti esploranu cità abbandunate, cerca a munizioni, è ancu e persone chì sò sopravvissuti dopu a catastrofe nantu à u pianeta. Ognunu di i caratteri principali hà un set di abilità personali chì miglioranu cù ogni missione finitu.

U jocu hè statu liberatu in PC u 6 di Novembre, è i proprietari di PS4 è Xbox One puderanu cumprà u 8 di Novembre.

Darksiders III

A causa di u fallimentu di THQ, a terza parte di a franchising ùn puderia micca esse uscita, ma i diritti sò stati trasferiti à l'azienda Nordic Games (oghje - THQ Nordic)

Azzione da a terza persona. U protagonista hè a cavultrina di l'Apocalisse, cunnisciuta cum'è Rage. In Darksiders III u so compitu hè a distruzzione di i sette peccati mortali. Per fà ciò, devi scrupolosamente esplorà u mondu intornu, è participà à a lotta, induve Rage utilizza armi è dibilità incredibile. L'utenti di PC, Xbox One è PS4 puderanu avaluà u ghjocu u 27 di nuvembre.

L'omu tranquillu

U nomu si riflette in a gameplay ("tranquillu" - "tranquillu", "silenziu") - in u ghjocu ùn ci sò guasi rumi

U jocu per PC è PS4 hè interessante cun una combinazione organica di riprese reali è effetti di computer. U principiu di l'azione hè u tippu sordu Dane, chì hà bisognu di scuperte un misteriosu sequimentu in una perle metropoli in una notte. U prugettu hà statu in u debutu - u liberu hè avvenutu u 1u Novembre.

In l'aggiornu di una settimana dopu u liberazione, i sviluppatori anu promesso di aghjunghje un novu modu in u quali i suvi necessarii per ottenere un quadru cumpletu di a trama saranu presenti.

Simulatore di l'agricultura 19

U costu di u ghjocu - 34,99 euro

Questu hè una nova serie di un simulatore cunnisciutu cun un mutu mudificatu è una grafica migliorata. L'utilizzatore hà l'occasione di pruvà se stessu cum'è agricultore in trè parti differenti di u mondu. Inoltre, a modalità multiplayer hè ancu pruposta: in una fattura pò travaglia simultaneamente finu à 16 persone. Farming Simulator 19, disignatu per PS4, PC, Mac è Xbox One, hà ricivutu l'innuvazioni seguite di u principiu:

  • tipi di attrezzatura;
  • animali di campagna;
  • piante cultivate.

U liberu di u ghjocu durerà u 20 di Novembre.

Ascendente di Underworld

Ascendente di i Underworld - l'erede ideologicu di Ultima Underworld

L'azione di stu ghjocu di role-place avvene in i pieni periculi di l'abissu Stygian, induve vive è cunvincenu periodicamente, cunquistendu territori stranieri, razze di elfi, gnomi è funghi umani. U lettore pò sceltu da chì latu a luttà, viaghjendu da e dungeon è catacumbu. U ghjocu hè destinatu à u PC, u liberu avverrà u 15 di Novembre.

Spyro hà rinvenutu a trilogia

A prima uscita di a franchising, Spyro the Dragon, hà debutatu à l'autunno di u 1998 in l'America di u Nordu è in Europa, è sei mesi dopu prupò in Giappone

Per PS4 è Xbox One, una trilogia nantu à un draghju chjamatu Spyro hè stata rialzata, u liberamentu avverrà u 13 di Novembre. In a nova versione, u platformu arcade hè diventatu più spettacolare: hà aggiornatu a foto è u sonu, hà corregitu u sistema di salvataggio. Tuttu u restu rimane uguale: u draghju continua à viaghjà in u mondu, eseguendu varie missioni - da u liberu di i so cumpagnia à a ricerca di talismani.

À sente à l'idea originale, l'eroe era supposu esse un draghju verde adulto chjamatu Pete.

11-11: Memories Retold

A grafica di u ghjocu hè fatta in u stile di u acuarelu.

L'azione di u ghjocu d'avventura accade in a prima guerra mundiale. In listessu tempu, tuttu ciò chì accade hè presentatu in un stile visuale unicu, lascendu impressioni vivaci è ancu qualchì compressa di a guerra da u puntu di vista di e persone direttamente implicate in u cunflittu. U jocu sarà dispunibule nantu à e piattaforme PS4, PC è Xbox One u 9 di Novembre.

A fine di l'autunno hè ricca in premiere di ghjochi pensati per udenzi assai diversi per età è interessi. Ognunu truverà a soa: qualcuno sarà interessatu à e avventure di u draghju, à altri - a trinche di a Prima Guerra Mondiale, è a terza - a campagna di semina, e poi a racolta in i campi di l'agricultori.