Tipicamente, durante u travagliu, u router TP-Link per un bellu tempu ùn richiede micca l'intervenzione umana è travaglia stabilamente in l'uffiziu o in a casa, cù a so missione. Ma ci pò esse situazione quandu u router hè ghjustu, a rete hè persa, perspettiva o cambiata impostazioni. Cumu possu riavvià u dispositivo? Ùn capemu.
Reboot TP-Link router
U riavevimentu di u router hè abbastanza simpaticu: pudete aduprà à tempu a parte hardware è software. È ancu pussibule di aduprà e funzioni di Windows incorporate chì anu da attivà. Considerà in dettaglio tutti sti modi.
Metudu 1: Pulsante nantu à u casu
U modu più faciunu per riavvià u router hè dopu cliccà dopu u pulsante. "On / Off"situatu generalmente à a parte posteriore di u dispositivo accantu à e porti RJ-45, chì hè, spegne, aspettate 30 seconde è accende u router. Sì ùn ci hè nisun bottinu nant'à u corpu di u vostru mudellu, pudete tirà fora u tappu da a presa per mezu un minutu è ricusami.
Fate attenzione à un dettagliu impurtante. Pulsante "Reset"chì sia spessu dinò annantu à u casu di u router, ùn hè micca prughjettu per riavvicendà normale di u dispositivo è hè megliu à ùn premete micca necessariu. Stu buttu hè adupratu per resettà cumplettamente tutte e impostazioni à l'impostazioni di fabbrica.
Metudu 2: Interfaccia Web
Da qualunque computer o portatile cunnessu à u router per via filo o via Wi-Fi, pudete entrà facilmente in a configurazione di u router e ripartila. Questu hè u metodo più sicuru è u più sensatu di riavvià u dispositiu TP-Link, chì hè dumandatu da u produttore di l'hardware.
- Apertu un navigatore web in a barra di indirizzu chì tipu
192.168.1.1
o192.168.0.1
è spingi Enter. - A finestra di autenticazione si aprirà. Per difettu, u login è a password sò uguale quì:
admin
. Inserite sta parola in i campi adatti. Pulsante "OK". - Arrivemu à a pagina di configurazione. In a colonna di sinistra sò interessati à a sezione. Strumenti di sistema. Fate un clic col bottinu sinu di u mouse in sta linea.
- In u blocu di e configurazione di u sistema di u router, selezziunu u parametru "Reboot".
- Dopu à a parte diritta di a pagina cliccate nantu à l'icona "Reboot"Hè cusì, cumincià u prucessu di riavvesce u dispositivo.
- In a piccula finestra apparsa confermiamo i nostri azzioni.
- A scala percentuale vene. U Reboot richiede menu di un minutu.
- Poi a pagina di configurazione di u principiu di u router apre aperta. Fatti! U dispositiu hè riaviatu.
Metudu 3: Usa u client telnet
Per controllà u router, pudete aduprà telnet, un protocolu di rete presente in ogni versione recente di Windows. In Windows XP, hè attivatu per difettu; in versioni più novule di u sistema operativo, stu cumpunente pò esse cunnessu rapidamente. Considerà cum'è un esempiu di un computer cun Windows 8 installatu. Cunsiderà chì non tutti i mudelli di router supportanu u protocollo telnet.
- Prima ci vole à attivà u client telnet in Windows. Per fà quessa, cliccate PKM "Start", in u menu chì si vene, selezziunate a colonna "Programmi è Componenti". In alternativa, pudete aduprà la scorciaria di tastiera Win + R è in a finestra Run dà comando:
appwiz.cpl
cunfirmà Enter. - In a pagina chì si apre, ci interessa a sezione. "Abilitazione o disabilitazione di cumpunenti di Windows"dove andemu.
- Mette una marca in u campu di parametru "Cliente Telnet" è spingà u pulsante "OK".
- Windows si stalla rapidamente installendu questu cumpunente è ci informa nantu à a fine di u prucessu. Chiudite la tabulazione.
- Dunque, u client telnet hè attivatu. Avà puete dà pruvista à u travagliu. Aprite u prompt di i cumposti cum'è amministratore. Per fà quessa, cliccate nantu à u RMB nantu à l'icona "Start" è selezziunate a linea adatta.
- Inserite u comando:
telnet 192.168.0.1
. Lanciate a so esecuzione cliccendu nantu à Enter. - Se u vostru router supporta u protocollo telnet, u clientela si cunnessa à u router. Inserite u username è a password, u default -
admin
. Allora digià u cumandamenturiarme u sistema
è spingi Enter. Riavaglia l'hardware. Se a vostra hardware ùn funziona micca cun telnet, u missaghju cumparitu hè apparutu.
I metodi sopra ripusuti per riavvià u router TP-Link sò basati. Ci sò alternative, ma l'usu media hè prubabile di scrive script per effettuà un riavrugghiu. Dunque, hè u megliu ad aduprà l'interfaccia web o un bottinu nantu à u casu di a periferica è ùn aghjunghje micca complicà a soluzione di un travagliu semplici cù difficoltà inutili. Vi auguremu una cunnessione Internet stabile è stabile.
Vedi ancu: Configurazione di u router TP-LINK TL-WR702N