A maiò parte di l'utenti cunnosce chì ci hè una applicazione classica in u sistema operativu Windows. Task Manager, permette di monitorà tutti i prucessi in esecuzione è fà certi azzioni cun elli. E distribuzioni Linux kernel-based anu ancu questu strumentu, ma hè chjamata "Monitor di u sistema" (Monitor di u sistema). Dopu, parleremu di i metudi dispunibili per fà funziunà sta applicazione nantu à i computer chì funghjenu Ubuntu.
Run u Monitor di u Sistema in Ubuntu
Ogni metudu discutitu in seguitu ùn necessita di cunniscenza o di cumpetenze addizionale da l'utente, postu chì tutta a pratica hè abbastanza sèmplice. Solu à qualchì volta hè difficiule adattà i parametri, ma questu hè correttu assai facilmente, chì vi imparà ancu dopu dopu. Prima ci vulia parlà di ciò chì hè più faciule "Monitor di u sistema" passà per u menu principale. Aprite questu finestra è truvate u strumentu desideratu. Aduprate a ricerca s'ellu ci hè troppu icone è diventa difficiule di truvà quellu chì avete bisognu.
Dopu cliccatu nantu à l'icona, u Gestore di e attività si aprirà in a GUI è pudete procedere per fà altre azzioni.
In più, deve esse annunziatu chì pudete aghjunghje "Monitor di u sistema" in a barra di task. Trova l'applicazione in u menù, cliccate à dirizzione diritta annantu à ella è selezziunate "Add to Favourites". Dopu à ciò, l'icona apparirà in u pannellu cumpondente.
Avà avemu avutu à l'uppietà opzioni chì richiedenu più azzione.
Metudu 1: Terminal
Ogni utente di Ubuntu incontra sicuramente "Terminal"Chì quasi tutte l'aggiornamenti, i add-ons è i vari software sò installati da sta console. In più, "Terminal" progettatu per gestisce certi strumenti è cuntrullà u sistema operativu. Lancia "Monitor di u sistema" attraversu a console hè executatu da un cumandamentu:
- Aprite u menu è aprite l'applicazione. "Terminal". Pudete aduprà tasti d'accessu Ctl + Alt + Tsì chì a shell grafica ùn risponde micca.
- Iscriviti a squadra
installazione snap gnome-system-monitor
sì u cunsigliu di e attività per un qualchì ragu ùn hè micca in a vostra build. Dopu cliccate nant'à Enter per attivà u comando. - Questu lancerà una finestra di sistema chì dumanda l'autenticazione. Inserite a password in u campu pertinente, è cliccate nant'à "Conferma".
- Dopu installazione "Monitor di u sistema" aprite cun un team
gnome-system-monitor
, i root-diritti ùn sò necessarii per questu. - A nova finestra si aprirà nantu à u terminal.
- Quì pudete cliccà cun u clicchjiu dirittu nantu à ogni prucessu è fà una azzione cù sti, per esempiu, uccidendu o pausa u travagliu.
Questu metudu ùn hè micca sempre cunsunatu, avendu bisognu di pre-lanciare a console è di inserisce un certu cummentu. Allora, s'ellu ùn vali micca soddisfatti, noi ti cunsigliu di cunnuscitevi cù a prossima opzione.
Metudu 2: Scelta di tastiera
Per difettu, a chjave di menu per aprite u prugramma chì avemu bisognu ùn hè micca configurata, dunque avete aghjunghjatu ellu stessu. Stu prucessu hè effettuatu per mezu di e impostazioni di u sistema.
- Fate un clic nantu à u pulsante di spegnimentu è andate in a sezione di a configurazione di u sistema, cliccendu nantu à l'icona in forma di strumenti.
- In u riquadro di sinistra, selezziunate una categoria. "Dispositivi".
- Andà à u menu "Tastiera".
- Andà à u fondu di a lista di cumbinazioni, induve trova u bottinu +.
- Addu un nome hotkey arbitrariu, è in u campu "Team" entrate
gnome-system-monitor
dopu cliccate nantu à "Set di draghju". - Tenite premuti i tasti necessarii nantu à a tastiera è poi rilastelli in modu chì u sistema operativu si legga.
- Fighjate u risultatu è salvarli cliccando nantu à "Add".
- Ora a vostra squadra sarà visualizata in a sezione "Combinazioni di tasti addizionali".
Prima di aghjunghje un novu parametru, hè impurtante à assicurassi chì a combinazione di tasti desiderata ùn sia micca usata per cuminciare altri processi.
Comu pudete vede, u lance "Monitor di u sistema" ùn causa micca nisuna difficoltà. Pudemu cuntà aduprà u primu metudu in casu di una hangup shell grafica, è u secondu per un accessu rapidu à u menù richiesto.