Problemi di Skype: difficoltà di registrazione

Per creare una disegnazione, l'ingegneria è i disegni industriali, u prugramma NanoCAD pò esse utile. Stu prugramma, creatu in a immagine di AutoCAD, naturalmente ùn cuntene micca tutte e funzioni di u pruduttu legendaru d'Autodesk, ma hà e capacità più necessarie per creà a documentazione di u progettu. Hè rendendu NanoCAD attraente per i piccoli uffici di progettamentu è l'individui chì pensanu ch'ella ùn sia micca vantaghju lucrativu per acquistà un prugrammu multifunzionale complexu. NanoCAD funziona in tuttu u formatu DWG, ciò chì facilita u scambiu cumunitu è ​​u travagliu cù disegni di terze parti.

Una versione di prova full-featured cù un menu di lingua russa rende questu sistema facili da imparà. Tuttavia, vale a so piacè fate riservazione chì u NanoCAD funzionale pò esse cuncipitu ghjustu cum'è apte per a modellizazione tridimensionale. U scopu di u Nanocad hè di servire cume un tavulinu di disegnu digitale per creà disegni, è e capacità 3D sò basate solu per e travaglii semplici. Fighjà nantu à e funzioni di stu pruduttu.

Vedi ancu: Programmi per a modellazione 3D

Disegnà primitive 2D

In u campu digitale, pudete tracciare qualunque tippu di linia: un segmentu unicu, una polilinea, una spline, un circaru, un poligonu, un'ellisse, una nube, cova è altri. Per a praticità di u disegnu, pudete attivà immediatamente a rete è u snap, metti a scala adatta.

Per ognunu di l'elementi disegnati e so proprietà sò esposte. In u pannellu di a prupietà, l'utente può mette u spessu è u culore di e linee, i parametri di u stratu per l'oggetto, l'altezza di a linea d'estrusione, e e proprietà di stampa.

NanoCAD hà a funzione di aghjunghje una tavula à u campu di travagliu. Per una tavola, le dimensioni è u numeru di celle in orizzontale è in verticale sò specificate. Hè pussibule di aghjunghje tavuli di terze parti nantu à i rapporti nantu à l'elementi selezionati.

L'utente pò aghjunghje testu à u disegnu. E impostazioni di u testu ùn differenu micca da i parametri in editor di testu standard. U vantaghju di i testi in NanoCAD hè a capacità di installà u font standard SPDS.

Modificà primitive 2D

U prugramma furnisce a capacità di spostà, rotà, clone, speculare, creà matrici è trascina elementi tracciati. Per u travagliu più profondo cù l'oggetti, vi sò forniti e funzioni di ruppa una linea, allineamentu, cunganisce, creà arrusate è smuscherate. Per l'oggetti, pudete piazzare l'ordine di mostra.

Aghjunghje dimensioni è callout

U prucessu di dimensionamentu è di chjamate hè adupratu in a NanoCAD. E dimensioni sò attaccate à i punti di a figura è, quandu applicatu, differenu in culore. I callout avè u so pannellu di proprie regolazioni. I callout pò esse universali, pettini, catene, più strati è altri. Per i callout ci sò parechje opzioni di cuncepimentu.

Creazione di primitive tridimensionali

NanoCAD permette di creà culli geometichi basati nantu à u parallelepipede, palla, conu, cuneu, piramide, è altre forme. U corpu tridimensionale pò esse creatu sia in a proiezione ortogonale, sia in a finestra axonometrica. Superu i formi tridimensionali, pudete fà e stesse operazioni cum'è e furme bidimensionali. Purtroppu, l'utente ùn hà micca a capacità di urdinare, intersecassi, unisci è altre operazioni cumplette è cumplette.

Disegno di disegni

Oggetti disegnati ponu esse piazzati nantu à u stratu. U prugramma contiene parechje fogli standard cù i parametri specificati. U prugettu pò esse mandatu à stampà o salvà in formati DWG è DXF. Salvà un tracciatu in PDF ùn hè micca supportatu.

Cusì avemu amparatu u prugramma NanoCAD. Rispuntendu à i concurrenti, si pò micca funziunale è obsolutu, ma pò esse adeguatu per una gamma stretta di attività è l'insegnamentu di scrittura digitale. Sumiamu.

Avantaghji:

- Interfaccia russita
- A versione di giudiziu ùn hà limità in quantu di a funzionalità è di u tempu di utilizzu, chì li face adatta per a furmazione
- U prucessu logicu di disegnà formi bidimensionali
- Chjamate comode
- Alcune operazioni anu DPS standardizatu
- U travagliu currettu cù u furmatu DWG, permette di sparte i file di travagliu cù l'utenti di altri prugrammi

Inconvenienti:

- Versione di prova limitata per u cumunamentu commerciale.
- Interfaccia obsoleta cù icone assai piccole
- Mancu di un muvimentu di visualizazione tridimensionale
- U prucessu impurtante di applicà l'ombre
- Strumenti inflessibili per travaglià cù mudelli tridimensionali
- L'impossibilità di salvà i disegni in format PDF

Scaricate e versione di prova di NanoCAD

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Autocad Software equivalente à AutoCAD Scanahand Software per mudelli di custruzzioni

Share l'articolo in reti sociali:
NanoCAD hè una piattaforma CAD universale cù una serie di strumenti necessarii per progettà è creà disegni in a so composizione.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Nanosoft Ltd.
Costu: $ 219
Dimensioni: 400 MB
Lingua: russo
Versione: 5.1.2039