Abilitu a mostra di colonne nascoste in Microsoft Excel

Sicuramente parechji di voi si ricordanu u bonu vechju Opera. Era un bellu browser chì avia parechje funzioni interessanti. Inoltre, sti ùn eranu micca biguille semplici, ma elementi abbastanza utili chì semplificanu è miglioranu a navigazione. Purtroppu, Opera hè oghje ùn hè più una torta, è hè stata dunque sustituita da i ghjocaturi più moderni è più veloci. Tuttavia, in u 2015 a so discendente diretta hè nata, per parlà. Vivaldi hè statu sviluppatu da una squadra chì hà travagliatu prima Opera.

Hè spieghendu u fattu chì alcune di e funzioni avemu già vistu nantu à u so predequessore. Tuttavia, ùn si deve micca pensà chì Vivaldi hè un opera moderna. No, a novità aduglie solu a so vechja filosofia - di adattà u navigatore web à l'utente, è micca viceversa. Vedemu ciò chì hè u vechju browser novu.

Setup Setup

Comu sapete, si sò accolti da abiti, è i prugrammi ùn sò micca eccezione. È quì Vivaldi vale a fighjulazione - questu hè unu di i navigatori più personalizabili. Benintesa, ci hè FireFox, in cui pudete configurà assolutamente tutti l'elementi, ma u principiante hà un paio di chips.

U più notevulu di elli hè a selezzione automatica di u culore di l'interfaccia. Questa funzione aghjusta u culore di a barra di indirizzu o a barra di tabulazione à u culore di l'icona di u situ. Cumu funziona, pudete vede in u screenshot di sopra nantu à l'esempiu di Vkontakte.

Tutta a persunalizazione di u restu hè di aghjunghje o rimproverete certi elementi. Per esempiu, pudete rimuovere i pulsanti “Rientri” è “Transizione”, chì discupraremu in dettu quì sottu. Inoltre, pudete persunalizà a barra di tabulazione, a barra di indirizzu, a barra laterale è a barra di stato. Ognunu di sti elementi di basi sarà ancu discufertu sottu.

Tab Bar

La barra di tabulazione hè assai da simu Opera. Iniziamo cù u fattu chì pò esse piazzatu sopra, sotto, dirittu o sinu. È ancu pussibule di allungallu à a dimensione desiderata, chì hè abbastanza utile in i grandi monitor, perchè nant'à u tempu pò vedi miniature di pagina. Tuttavia, esattamente a stessa cosa si pò fà puru muvendu u cursore nantu à a tabulazione. Questu hè abbastanza utile s'ellu ci hè parechji tabulazioni cù nomi simili, ma cuntenuti diversi.

In qualche situu, u Ciambellu, chì hè salvatu l'ultimi pochi di fermate chjappate, sarà assai utile. Benintesa, una funzione simile hè in altri navigatori, ma quì hè più facilmente accessibile.

Infine, vale a pena dighjà menzionà nantu à i gruppi di tabulazione. Questu hè, senza esagerazione, una funzione intelligente, soprattuttu se si piace ancu à cummercià un graffettu di tabulazioni aperte. A so essenza hè chì pudete trà semplicemente e tabulette l'una sull'altra, dopu chì un gruppu hè creatu chì occupi assai menu spaziu nantu à u pannellu.

Ci sò ancu alcune funzioni abbastanza interessanti assuciate cù a barra di tabulazione. Per esempiu, chjude una scheda cù un doppiu clic. Pudete ancu à a furmazione di una tabulazione, chiudere tuttu eccettu quella attiva, chiuderete tuttu a destra o a manca di a una attiva, è infine scarica i tabuluti inattivi da a memoria. L'ultima funzione hè à volte assai utile.

Pannello Express

Questu elementu hè ora presente in parechji navigatori, ma per a prima volta apparse precisamente à l'Opera. Tuttavia, Vivaldi è edda hà ricevutu cambiamenti abbastanza drastici. Riparte dinò, ancu, cù u fattu chì in l'impostazioni ponu definisce u sfondo è u numaru massimu di colonne.

Ci sò parechji siti pre-installati, ma l'aggiunzione di novu hè faciule. Quì pudete creà parechje cartine, chì sò prattiche quandu un gran numeru di siti aduprati. Infine, da quì pudete ottene un accessu rapidu à i segnalibri è a storia.

Indirizzu Bar

Andemu appena da sinistra à diritta. Dunque, cù i pulsanti “Back” è “Forward”, tuttu hè chiaru. Ma à l'apice, ci hè u stranu "Ritornu" è "Transizione". U primu vi porta à a pagina da chì avete iniziatu à cunniscite cun u situ. Hè utile chì un omosessuale vagassi in un locu sbagliatu, è ùn ci hè nè un bottinu per ritornà à a pagina iniziale di u situ.

U secondu bottinu hè utile in i motori di ricerca è fori. Da semplici "prognizioni", u navigatore ricunnosce a pagina chì visitarete dopu. U puntu hè sèmplice - dopu a prima pagina probabilmente vulete visità u secondu, induve Vivaldi ti ridirettarà. L'ultimi pulsanti in a barra di indirizzu sò l'usu "Update" è "Home".

A prima barra di indirizzu, à prima vista, porta l'infurmazioni cumuni: i dati di cunnessione è i permessi per u situ, l'indirizzu attuale di a pagina stessa, chì pò esse visualizatu sia in forma abbreviata sia in forma cumpleta, è ancu u bottone aghjuntu.

Ma fighjate un sguellu quandu aprite o rinfrescate a pagina è vedite ... sì, a barra di indicatori di download. In più di u prugressu, pudete vede ancu u "pesu" di a pagina è u numeru di elementi in ellu. Una cosa mi sembra inutilmente, ma dopu à un ghjornu di usu, una cerca involuntariu in altri navigatori.

U penultimu elementu "Cerca" ùn si pò spiccà nisuna di i concorrenti. Ié, questu ùn hè micca necessariu, u prublemu hè di travaglià bè. I motori di ricerca ponu esse personalizati, eliminati è aghjuntu à i Parametri. Ùn da veda ancu dinò da cambià à un motore di ricerca particulare chì utilizza tasti d'accessu.

Infine, i vostri allungamenti saranu visualizzati in a barra di indirizzu. U navigatore hè statu sviluppatu nantu à Chromium, chì hà permessu di aghjunghje extensioni immediatamente dopu u liberazione. È questu, ci vole à dì, hè bellu, perchè per quessa, l'utenti avianu una scelta di una grande varietà di applicazioni da u magazinu Google Chrome. Tuttavia, i sviluppatori di Vivaldi dicenu ch'ella sia prughjettu di lanciari a so propria magazina di applicazioni.

Sidebar

Stu elementu pò esse chjamatu unu di l'elementi principali, perchè ci sò e uttari è funzioni abbastanza utili concentrati. Ma prima di passà à a so descrizzione, vale a stima chì, secondu i sviluppatori, in e future versioni ci sarà uni pochi di pulsanti è, di conseguenza, funzioni.

Dunque, u primu in a lista sò "Segnalatori". Inizialmente ci sò dighjà diverse decine di siti utili, ordinati in gruppi. Pudete aduprà i cartulari prontu è creà a vostra. Da ancu dinò à a presenza di una ricerca è un cestinu.

Dopu venenu i "Downloads", chì ùn si fermanu. In più di i dui precedenti, ci sò "Note". Questu hè abbastanza insolutu per u navigatore, ma, cum'è si hè scopu, pò esse utule. Si pò ancu aghjunghje à i cartulari. Inoltre, pudete aghjunghje l'indirizzu di a pagina è vari allegati à e note.

Notatu un picculu "segnu più" nantu à a barra laterale? Daretu si trova una caratteristica unica è interessante - un pannellu web. In breve - permette di aprite u situ in a barra laterale. Ié, sì, pudete vede u situ quandu veghje.

Tuttavia, lascendu u umore, sapete chì qualcosa di utile. U pannellu web permette, per esempiu, à sempre tene à mente a lettura di a rete in una rete sociali, o un video cù istruzioni, mentre si fate qualcosa in a pagina principale. Dighjà chì si pò fà, u navigatore aprirà a versione mobile di u situ.

Infine, fighjate à u fondu di a sidebar. Ci sò bottoni prutetti à un accessu rapidu à i parametri è nasconi / mostra a barra laterale. Quest'ultima pò esse fattu ancu cù u pulsante F4.

Barra di stà

Questu elementu hè appena necessariu, ma da leghje u seguitu si pò cambià idea. Ripartemu da a sinistra - "Piazzamentu di pagine". Ricordate i gruppi di tabulazioni? Cusì, cù u bottinu, pudete apri in u stissu tempu! Pudete, per esempiu, mette un situ à a sinistra, l'altru à a destra, o in u fondu o a "rete". È quì ci hè forse un cantu - hè impossibile cambià e proporzioni di i siti, cioè. 2 siti sparguvanu trà u spaziu di u schermu trà elli strettamente à a mità. A furtuna, in versioni future, i sviluppatori li risolveranu.

U prossimu bottinu sarà utili per quiddi chì anu un internet molto lente. Bè, o quiddi chì vanu ghjustu à accelerà a velocità di caricamentu di a pagina o salvà u preziatu Si tratta di disattivà i download di l'immagine. Pudete o disattivarli completamente, o permettere solu foto in cache da esse mostrate.

È ancu avemu una funzione unica - "Effetti di pagina". Quì pudete gestì u Debugger CSS, inverti i culori (utili per a notte), rende a pagina nera è bianca, trasformarla in 3D è molto di più. Benintesa, ùn tutti i effetti sò aduprati regolarmente, ma u fattu di a so presenza hè assai simpaticu.

Avantaghji:

* L'interfaccia personalizata
* Molte chips funzionale
* Assai alta velocità

Inconvenienti:

* Ùn hè micca rilevatu

Conclusione

Dunque, Vivaldi pò esse chjamatu un browser quasi perfettu. Hè inclusu e tecnulugia più avanzate chì accelerano u travagliu è u caricatu di e pagine, è ancu e vecchie patate chì facenu a navigazione non solu più pratiziu, ma ancu più divertente. Personally, aghju ora fermamente a pensà di andà à ellu. Chì dici?

Download Vivaldi for free

Scaricate l'ultima versione da u situ ufficiale

9 estensioni utili per Vivaldi Modu veloce di fermà tutte e tabulazioni in Browser Yandex subitu 3 modi per creà una nova scheda in Mozilla Firefox Satellite / Browser

Share l'articolo in reti sociali:
Vivaldi hè un navigatore web innovativu nantu à u mutore Chromium chì travaglia veloce, carica immediatamente e pagine è hà una barra di segnalibri pratica.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Navigatori Windows
Sviluppatore: Vivaldi Technologies
Costu: Free
Dimensioni: 39 MB
Lingua: russo
Versione: 1.15.1147.36