Cunnesse l'unità per a scheda madre

Pudete assicurà elevate prestazioni di sistema è a capacità di risolve varie attività in un computer cù una certa quantità di RAM libre. Quandu carichi più di 70% di RAM, si pò osservà una frenata di sistema impurtante, è quandu si avvicina à u 100%, u computer hè in congruu. In stu casu, a questione diventa a questione di pulizia RAM. Scopri cumu fate quessa cù Windows 7.

Vede ancu: Cumu smarriri i freni in un computer Windows 7

Procedura di pulizia di RAM

A RAM memorizzata in a memoria di accesso casuale (RAM) carica vari prucessi chì sò principati da prugrammi è servizii in esecuzione in u computer. Vede a so lista in Task Manager. Devi chiamà Ctrl + Shift + Esc o cliccendu nantu à a barra di task in u cliccu giuvule di u mouse (PKM), smetti di selezzione "Avvia u Task Manager".

Poi vede l'immagini (processi), andate à "Prucessi". Averisce una lista di oggetti attualmente in esecuzione. In u campu "Memoria (set di travagliu privatu)" indica a quantità di RAM in megabyte, occupata cusì. Se fate un clic nantu à u nome di stu campu, allora tutti i elementi in Task Manager Sarà classificatu in ordine discendente di a quantità di RAM chì occupanu.

Ma alcune di sti imagini ùn sò micca necessarie da l'utente à u mumentu, cioè, in realtà, sò in u fermu, soli assumendu a memoria. Di conseguenza, per riduce a carica nantu à a RAM, avete bisognu di disattivà i prugrami è i servizii inutili chì corrispondenu à queste immagini. I travagli menzionati ponu esse risolti sia cù l'aiutu di l'utensili di Windows integratu è da aduprà prudutti di software di terze parti.

Metudu 1: aduprà un software di terze parti

Prima di tutti, cunsiderate u metudu di liberà a RAM cù software di terza parte. Amparemu cume à fà questu nantu à l'esempiu di una piccula è pratica utilità Mem Memct.

Scaricare Mem Reduct

  1. Dopu avè scaricatu u schedariu di installazione, scaricate u. A finestra di benvenuta si aprirà. Appughjà "Prossimu".
  2. Dopu avete bisognu à accettà l'accordu di licenza cliccendu "I Agree".
  3. U passu chì seguitu hè di sceglie u directory di installazione di l'applicazione. S'ellu ùn hè micca una ragione di impurtanza, lasciate queste impostazioni per piacè "Prossimu".
  4. Dopu, una finestra si apre in cui, ponendu o deselezziunate e caselle di spuntate contr'à i parametri "Creà scorciati di u desktop" è "Crea entrate e menu rapide in", pudete piazzà o rimuovere icone di prugramma nantu à u desktop è in u menù "Start". Dopu avè fattu i cunfigurazioni, premete "Install".
  5. L'installazione di l'applicazione hè cumpletata, dopu chì cliccate "Prossimu".
  6. Dopu à quessa, una finestra si aprà, annunzendu chì u prugramma hè statu bè installatu. Se vulete ch'ellu sia lanciatu subitu, assicuratevi chì vicinu à u puntu "Run Mem Reduct" ci era un zuccheru. Next, cliccate "Finish".
  7. U prugramma principia. Cum'è si pò vede, l'interfaccia hè anglofona, chì ùn hè micca bè pratica per l'usu domesticu. Per cambià questu, cliccate "File". A seguitu, sceglite "Impostazioni ...".
  8. A finestra di configurazione si aprite. Vai à la sezione "Generale". In blocu "Lingua" Ci hè una opportunità di sceglie una lingua chì sia adatta per voi. Per fà quessa, cliccate nantu à u campu cù u nomu di a lingua attuale. "Inglese (per difettu)".
  9. Da a lista chì compare, selezziunate a lingua desiderata. Per esempiu, per traduce u shell in russe, sceglite "Russu". Poi cliccate "Applicà".
  10. Dopu, l'interfaccia di u prugramma sarà tradutta in russo. Se vulete chì l'applicazione funziunate cù u vostru computer, in sta sezione di regolazioni "Highlights" marcà a scatula "Run in u sistema". Cliccate "Applicà". Un mulinu di spaziu in a RAM, stu prugramma ùn accetta micca.
  11. Dopu andate à a sezione di configurazione. "Memoria chjaru". Quì avemu bisognu di un blocu di regolazioni "Gestione di a Memoria". Per difettu, u liberu hè eseguitu automaticamente quandu riempisce a RAM di 90%. In u campu currisariu à stu parametru, pudete vene optionale stu indicatore à un'altra percentuale. Inoltre, verificendu a casella accanto à "Puru ogni", aghjurisce a funzione di pulizia periodica di RAM dopu à una certa quantità di tempu. U difettu hè 30 minuti. Ma pudete ancu ponu un altru valore in u campu currisariu. Quandu queste impostazioni sò impostate, cliccate "Applicà" è "Chiudi".
  12. Ora a RAM sarà automaticamente cancellatu dopu avè ghjunghju un certu livellu di a so carica o dopu un periodu specifutu di tempu. Se vulete purè immediatamente, dopu in a finestra principale Red Reduct, cliccate solu u pulsante "Cancella Memoria" o applicate una cumbinazione Ctrl + F1, ancu se u prugramma hè minimizatu à u banditu.
  13. Una finestra di dialogo apparirà chiedendulu se l'utente vole veramente chjaramente. Appughjà "Sì".
  14. Dopu, a memoria sarà liquidata. L'informazione nantu à quantu u spaziu hè statu liberatu sarà visualizatu da a zona di notificazioni.

Metudu 2: usa u script

Inoltre, per liberà RAM, pudete scrive u vostru propriu script se ùn vulete usà prugrammi di terze parti per stu scopu.

  1. Cliccate "Start". Scorri trà e etichette "Tutti i prugrammi".
  2. Selezziunu una cartella "Standard".
  3. Cliccate nantu à a didicazione Notepad.
  4. Si duverà Notepad. Inserite una entrata in essa secondu u mudellu chì seguita:


    MsgBox "Volete cancellà a RAM?", 0, "Clear RAM"
    FreeMem = Spazio (*********)
    Msgbox "RAM hà pigliatu esitatu", 0, "Cancellazione di RAM"

    In sta entrata, u parametru "FreeMem = Spaziu (*********)" L'utenti saranu diversi, cume dipende da a dimensione di a RAM di un sistema particulare. Invece di asterischi avete bisognu di specificà un valore specificu. Stu valore hè calculatu da a formula

    Capacità RAM (GB) x1024x100000

    Hè cusì, per esempiu, per una RAM di 4 GB, stu parametru simu questu:

    FreeMem = Spazio (409600000)

    È u registru generale apparirà chistu:


    MsgBox "Volete cancellà a RAM?", 0, "Clear RAM"
    FreeMem = Spazio (409600000)
    Msgbox "RAM hà pigliatu esitatu", 0, "Cancellazione di RAM"

    Se ùn cunniscite micca a quantità di a vostra RAM, allora pudete vede u seguitu sti passi. Appughjà "Start". Next PKM cliccate nantu à "Computer"e sceglite in a lista "Pruprietà".

    A finestra di pruprietà di u computer hè aperta. In blocu "Sistema" Ci hè un record "Memoria Installata (RAM)". Eccu u cuntrariu di stu registru è u necessariu per u nostru valore formula.

  5. Quandu u script hè scrittu à Notepaddeve salvà lu. Cliccate "File" è "Salvà cum'è ...".
  6. A shell di finestra si principia. "Salvà cum'è". Andate à u cartulare induve volete conservà u script. Ma noi cunsiglii per a comodità di gestisce u script per sceglie per questo scopu. "Desktop". Valore di u campu "File Type" assicuratevi di traduce in posizione "Tutti i File". In u campu "Filename" inserite u nome di u schedariu. Pò esse arbitrariu, ma deve necessariamente finisce cun l'estensione .vbs. Per esempiu, pudete aduprà u nome chì seguitu:

    Pulizia RAM.vbs

    Dopu l'azione specifica hè fatta, cliccate "Salvà".

  7. Poi fine Notepad e andate in u cartulare duve u salvu di u lì era. In u nostru casu hè "Desktop". Fate un dopu cliccate nantu à u so nome cù u bottinu sinu di u mousePittura).
  8. Una finestra di dialogo chjama dumandà se l'utente hà da sparguà a RAM. Siamo d'accordu cliccendu "OK".
  9. L'esecuzione esegue a procedura di rilasciu, dopu chì un missaghju si veda affermendu chì a RAM hè stata annullata cù successu. Per finì a finestra di dialogo, premete "OK".

Metudu 3: disabilite l'autoload

Alcune applicazioni durante l'installazione si aghjunghjenu à a messa in carica via u registru. Hè cusì, sò attivati, di solitu in background, ogni volta chì accende u computer. In listessu tempu, hè pussibule possibile chì sti prugrammi anu effettivamente necessarii da l'utente, per esempiu, una volta à a settimana, è forse ancu menu spessu. Ma, per quessa, travagliani in modu continuu, caggrandi daveru a RAM. Queste sò l'applicazioni chì vòanu esse rimozione da autorun.

  1. Chiama scellula Runcliccendu Win + R. Enter:

    msconfig

    Cliccate "OK".

  2. U shell graficu si mette in opera. "Configurazione di u sistema". Move a tabulazione "Startup".
  3. Quì sò i nomi di i prugrammi chì sò attualmente in esecuzione automaticamente o hà fattu prima. Una marcata hè piazzata contr'à quelle elementi chì facenu sì autostart. Per i prugrammi per i quali l'autolad hè statu disabiliu in qualchì tempu, sta marcata hè stata rimossa. Per scurdà di avà autoloading di sti elementi chì cunsideranu superfluenti per lanciari ogni volta chì lanciate u sistema, basta à deselezziuneli. Dopu à quella stampa "Applicà" è "OK".
  4. Poi, affinchì i cambiamenti entranu in vigore, u sistema vi dumandarà à fà un riavvocu. Chiù tutti i prugrami è i documenti aperti, dopu salvu i dati in i quali, e cliccate Reboot in a finestra "Setup di u sistema".
  5. U computer riavanu. Dopu ch'ellu hè attivatu, quiddi programmi chì avete rimosso da l'autorun ùn apriranu micca automaticamente, cioè, a RAM sarà cancellata di e so immagini. Sì avete bisognu di applicà queste applicazioni, pudete sempre aghjunghje à u so autorunu, ma hè ancu megliu semplicemente mandà a so manu in a manera cumuna. Dopu, queste applicazioni ùn funzionanu micca inutilmente, occupendu inutilmente a RAM.

Ci hè ancu un altru modu per abilità l'autolad per i prugrammi. Hè pruduttu aghjunghendu scorciati cun un link à u so file eseguibile in una cartella specifica. In questu casu, per riduce a carica nantu à a RAM, hà ancu sensu liberà sta cartulina.

  1. Cliccate "Start". Selezziunu "Tutti i prugrammi".
  2. In a lista di etichette è cartulari chì si aprenu, circate a cartella "Startup" è andate in ellu.
  3. Una lista di prugrammi chì sò lanciati automaticamente da sta cartulina si aprite. Cliccate PKM da u nomu di l'applicazione chì vulete eliminà da u startup. Dopu, selezziunate "Elimina". O semplicemente dopu à a selezzione di l'oggetto, cliccate Elimà.
  4. A finestra s'è aperta dumandante chì vo vulete veramente volu inseriri l'etichetta del carru. Cum'è l'eliminazione hè fatta deliberatamente, cliccate "Sì".
  5. Quandu u collegu hè toltu, riavvi u computer. Assicuratevi chì u prugramma chì risponde à sta scelta ùn hè micca in esecuzione, chì libererà a RAM per altre attività. Di listessa manera, pudete fà cun altre draghjuli in a cartella "Autostart", se ùn vulete micca una scarica automatica di i so programmi currispondenti.

Ci hè altri modi per disattivà i prugrammi di autorunimentu. Ma noi ùn invichemu micca nantu à queste opzioni, cume una lezione separata hè devuta à elli.

Lezione: Cumu disattivà l'applicazioni di autorunimentu in Windows 7

Metudu 4: Disattivà i servizii

Come sopra citatu, a carica di RAM hè influenzata da i vari servizii in esecuzione. Operanu attraversu u prucessu svchost.exe, chì pudemu osservà in Task Manager. Inoltre, parechje immagini cù stu nome ponu esse lanciate immediatamente. Parechji servizii cumparanu cù ogni svchost.exe simultaneamente.

  1. Allora, principiatu Task Manager è vede chì elementu svchost.exe usa più RAM. Fate un clicu PKM e sceglite "Vai à i servizii".
  2. Andà à a tab "Servizi" Task Manager. In listessu tempu, cum'è si pò vede, i nomi di i servizii chì currenu in a immagine svchost.exe scelti da noi sò evidenziati in blu. Benintesa, micca tutti questi servizii sò necessarii da un utente specificu, ma in u file svchost.exe occupanu un postu significativu in a RAM.

    Se sì unu di i servizii evidenziati in blu, truvà u nomu "Superfetch"allora fate attenzione. I sviluppatori dichjaravanu chì Superfetch migliora a prestazione di u sistema. In verità, stu serviziu conserva certe informazioni nantu à applicazioni usate spessu per avviamenti più veloci. Ma sta funzione utilizza una quantità significativa di RAM, perchè i benefici di elli sò assai dubbiosi. Dunque, parechji utilizatori credenu ch'ellu hè megliu per sguassà stu serviziu cumunu.

  3. Per andà à a tabulazione di u fermu "Servizi" Task Manager cliccate nantu à u bottinu di u listessu nome à u fondu di a finestra.
  4. Iniziò Manager di serviziu. Cliccate nantu à u nome di u campu. "Nome"per rende u listinu in ordine alfabeticu. Ricercà l'oggetto "Superfetch". Dopu chì l'elemento sia trovu, selezziunu. Benintesa, pudete disconnessu cliccendu nant'à u vociunamentu "Stop u serviziu" à a parte sinistra di a finestra. Ma nant'à u tempu, ancu se u serviziu sarà fermatu, cumincerà automaticamente a prossima volta chì accuminciemu u computer.
  5. Per evitare stu, dopu cliccate Pittura per nome "Superfetch".
  6. A finestra di pruprietà di u serviziu specificatu hè lanciata. In u campu Tipu Startup setatu u valore "Disabled". Next, cliccate nantu à "Stop". Cliccate "Applicà" è "OK".
  7. Dopu à quessa, u serviziu sarà fermatu, chì riduce significativamente a carica nantu à l'immagine svchost.exe, è cusì da a RAM.

Di listessa manera, pudete disattivà altri servizii, se sapete sicuru chì ùn sò micca utili per voi o per u sistema. Più infurmazione nantu à i servizii chì ponu esse disattivati ​​hè descritta in una lezzione separata.

Lezione: Disattivazione di i servizi inutili in Windows 7

Metudu 5: Pulizia manuale di RAM in Task Manager

RAM pò ancu esse pulitu manualmente impedendu i processi in Task Managerchì l'utente pensa inutile. Naturalmente, prima di tuttu, avete bisognu di pruvà à chiusi i coppi grafichi di prugrammi in un modu standard per elli. Avete ancu bisognu di chjude quelle tabule in u navigatore chì ùn utilizzate micca. Questu libererà ancu a RAM. Ma qualchì volta ancu dopu una applicazione esterna hè chjura, a so immagine continua à funziunà. Ci sò dinò prucessi per i quali solu una shell grafica ùn hè micca furnita. Accade dinò chì u prugramma hè gelatu è ùn pò micca esse chiusu cum'è di solitu. Quì, in tali casi, hè necessariu aduprà Task Manager per pulì u ram.

  1. Run Task Manager in a tabulazione "Prucessi". Per vede tutte e immagini di l'applicazione in esecuzione chì sò attualmente attivi in ​​u computer, è micca solu quelle relative à u cuntinu corrente, cliccate "Mostra tutti i prucessi di l'utente".
  2. Trova l'immagine chì cunsiderate superfluu à l'attuale. Ùn ne micca a vista. Per cancellà, cliccate nantu à u bottinu. "Complete u prucessu" o chiave Elimà.

    Pudete ancu aduprà per questo scopu u menù contestuale, cliccate nantu à u nome di u prucessu. PKM e selezziunu da a lista "Complete u prucessu".

  3. Qualsiasi di queste azioni determinerà una finestra di dialogo in cui u sistema chiede chì vo vulete veramente desiderà finì u prucessu, è ancu avìti chì tutti i dati non salvati associati à l'applicazione chì hè chjude saranno persi. Ma sicuru chì ùn avemu micca bisognu di sta applicazione, è tutti i dati preziosi relativi à essi, s'ellu ci hè, sò stati salvati in precedenza, allora cliccate "Complete u prucessu".
  4. Dopu à quessa, l'immagine sarà cancellata da Task Manager, è da a RAM, chì libererà più spaziu di RAM. In questu modu, pudete cancellà tutti quelli elementi chì attualmente consideranu inutili.

Ma hè impurtante notate chì l'utente deve esse cunnosce esattamente à quale prucessu sta fermendu, à ciò chì u prucessu hè responsabile, è à chì questu puderà affettà u funziunamentu di u sistema in generale. Fermà i prucessi di sistema impurtanti pò dà à u funziunamentu di sistema sbucatu o uscita di emergenza da ellu.

Metru 6: Ripartizà u "Esploratore"

Inoltre, una certa quantità di RAM permette temporaneamente di liberà u restart "Esploratore".

  1. Cliccate nantu à la scheda "Prucessi" Task Manager. Trova l'oggetto "Explorer.exe". Ùn hè u rispettu di "Esploratore". Ricurdemu quanta RAM occupeghja oghje questu oggettu.
  2. Highlight "Explorer.exe" è cliccate "Complete u prucessu".
  3. In a finestra di dialogo, cunfirmate e vostre intenzioni cliccendu "Complete u prucessu".
  4. Processo "Explorer.exe" serà eliminatu dinò "Esploratore" disattivatu. Ma travagliate senza "Esploratore" assai incòmunu. Allora, ripartite. Cliccate nant'à Task Manager posizione "File". Selezziunu "New Task (Run)". A cumbinazione usuale Win + R chjamà a cunca Run quandu hè disabile "Esploratore" Pare ùn travagliate micca.
  5. In a finestra chì si vede, inserite u comando:

    explorer.exe

    Cliccate "OK".

  6. "Esploratore" ripartirà di novu. Come si pò osservà in Task Manager, a quantità di RAM occupata da u prucessu "Explorer.exe", hè oramai assai inferiore di quellu chì era davanti à u fu ripartitu. Benintesa, questu hè un fenomenu temporaneu è mentre e funzioni di Windows sò aduprate, stu prucessu diventerà sempre più "dure", finalmente, avendu ghjungutu a so capacità originali in RAM, è pò ancu supere. Tuttavia, un tali ripristinamentu permette di liberà temporaneamente a RAM, chì hè assai impurtante quandu si utilizza attività chì richiede tempu, uttene una risorsa.

Ci sò parechje opzioni per pulìe a RAM di u sistema. Tutti ponu esse divisi in dui gruppi: automaticu è manuale. Opzioni automatiche sò eseguite cù applicazioni di terze parti è script scritti a mano. A pulizia manuale hè fatta eliminendu selettivamente l'applicazioni da u startup, fermendu i servizii rispettabili o prucessi chì carichi RAM. A scelta di un metudu particulare dipende da l'ughjetti di l'utente è da a so cunniscenza. L'utenti chì ùn anu micca troppu tempu, o chì anu avè una cunniscenza minimale di PC, sò avverati di aduprà metudi automatici.Utenti più avanzati, pronti à passà u tempu nantu à a pulizia di a stanza RAM, preferenu e versioni manuali di l'attività.