Cume scopre a password di Windows 7 è di Windows XP

In st'articulu ti diceraghju e vi mostreraghju cumu pudete truvà a password per Windows 7, bè, o Windows XP (per chjavi u password di l'administratore). Ùn sò micca verificatu 8 è 8.1, ma pensu chì pò travaglia troppu.

Nanzu, aghju scrittu dighjà nantu à cume si pò resettà una password in u sistema operativu di Windows, ancu senza aduprà prugrammi di terze parti, ma, videte, in certi casi, hè megliu per scopre a parola d'amministratore piuttostu chì ùn ne vene. Aggiornamentu à 2015: Una guida nantu à cum'è resetta a password in Windows 10 per un account locale è un account Microsoft pò esse ancu utili.

Ophcrack hè una utilità efficace chì permette di truvà rapidamente a password di Windows

Ophcrack hè una utilità grafica gratuita di testu chì rende più faciule da ricunnosce e password di Windows chì sò fatte di lettere è numeri. Pudete scaricà lu cum'è un prugramma normale per Windows o Linux, o cum'è un Live CD, in casu chì ùn ci sia micca pussibilità di entrà in u sistema. Secunnu i sviluppatori, Ophcrack trova incù successu 99% di password. Hè cusì chì ne verificà avà.

Test 1 - una password complessa in Windows 7

Per cumincià, aghju scaricatu l'Ophcrack LiveCD per Windows 7 (per XP, esiste una ISO separata nantu à u situ), stabilisci a password asreW3241 (9 caratteri, lettere è numeri, una capitale) è iniziò da l'immagine (tutte l'azione sò state fatte in una macchina virtuale).

A prima cosa chì vedemu hè u menu di Ophcrack principale cù un suggerimentu di lanciatu in duie modalità di l'interfaccia grafica o in modalità testu. Per qualchì ragione, a modalità grafica ùn hà fattu bè per mè (pensu, a causa di e peculiarità di a macchina virtuale, tuttu deve esse bè nantu à un computer cumunu). È cù u testu - tuttu hè in ordine è, forse, ancu di più pratettu.

Dopu avè selezionatu u modu di testu, tuttu u restu à fà è aspettà finu Ophcrack finisce di travaglià è vedite chì password chì hà pussutu identificà u prugramma. Ci hè statu u 8 minuti, pò suppurtà chì in un PC cumunu questu tempu pò esse riduttu di 3-4 volte. U risultatu di u primu test: a password ùn hè micca definita.

U test 2 hè una opzione più simile.

Dunque, in u primu casu, scopre a password chì Windows 7 hà sbucatu. Prova a simplificà leggermente a missione, ancu, a maiò parte di l'utente aduprà ancora password relativamente semplici. Avemu tentà sta opzione: remon7k (7 caratteri, una cifra).

Boot da livecd, modalità testu. Sta volta, a parola hà statu scopu, è ùn ci hè statu più di duie minuti.

Unni pudemu scaricà

U situ ufficiale di l'Ophcrack induve pudete truvà u prugramma è u LiveCD: //ophcrack.sourceforge.net/

Se aduprate un LiveCD (è questu, pensu chì hè a scelta migliore), ma ùn sapete micca cume si brucia una immagine ISO in una unità flash USB o discu, pudete aduprà a ricerca nantu à u mo situ, ci sò assai articuli nantu à sta discussione.

Conclusioni

Cum'è si pò vede, Ophcrack funziona sempre, è se sì u prughjettu di determinà a password di Windows senza ripuseci, allora questu opzione vale sicuramente a pena di pruvà: a probabilità chì tuttu ritrova esse quì. Chì questa probabilità hè - 99% o menu hè difficiule da dì da i dui tentativi fatti, ma pensu chì sia abbastanza grande. A password da u second tentativu ùn hè micca accussì semplice, è suppongo chì a complessità di e password per parechji utilizatori ùn hè micca assai diversa.