L'editor di testu multifunzionale MS Word hà in u so arsenale un serie di funzioni assai grande è ampie occasioni di travagliu non solu cù u testu, ma ancu cù e tabelle. Pudete amparà più nantu à cumu creà tabelle, cumu si lavora cun elli è cambiali in conformità à i vari requisiti, da u materiale nantu à u nostru situ web.
Lezione: Cumu fà una tavula in a Parola
Cusì, cum'è si pudia capisce, dopu avè lettu i nostri articuli, avemu scrittu assai bè parechje tabelle in MS Word, dendu risposte à parechje domande effettive. Tuttavia, ùn hà ancu risponde à una di e domande micca più cumune: cumu fà una tavola trasparente in Word? Eccu ciò chì diremu oghje.
Fate invisibili i bordi di u tavulu.
U nostru scopu hè di nascurà, ma ùn si rimuove, i bordi di a tavula, cioè di rende li trasparenti, invisibili, invisibili quandu digitanu, lascendu l'interu contenutu di e cellule, cum'è e cellule stesse, in i so posti.
Hè impurtante: Prima di cuminciare à aghjunghje i bordi di a tavula, in MS Word hai bisognu di attivà l'opzione di visualizzazione di a griglia, chì altrimenti diventarà assai difficiule di travaglià cù a tavula. Pudete fà ciò cum'è seguit.
Enable Mesh
1. In a tabulazione "Casa" (“Format” in MS Word 2003 o "Layout di pagina" in MS Word 2007 - 2010) in un gruppu "Paragrafo" preme u pulsante "Borders".
2. Selezziunate in u menù di menu à tendi "Display Grid".
Avendu fattu sta, pudemu passà cun descrivente cumu fà una tavula invisibile in Word.
Nascondà tutti i fronti di a tavula
1. Sceglite a tavula aduprendu u mouse.
2 "Pruprietà di a tavula".
3. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u bottinu sottu. "Borders and Fill".
4. In a prossima finestra in a sezione "Tipu" selezziunate u primu articulu "No". In a sezione "Applicà à" impostate u parametru "Tavula". Cliccate u pulsante "OK" in ciascuna di e due finestra di dialogu aperta.
5. Dopu avete effettuatu i passi sopra, u confine di tavula da una linea solida di un culore si trasformerà in una linea punteggiata pallida, chì, ancu s'è aiuta à orientà in righe è colonne, celle di tavulu, ma ùn stampa.
- Tip: Se site u schermu di a griglia (menu di u strumentu) "Borders"), a linea trattu è sparisce.
Nascì alcuni cunfini di tavulu o certi bordi di cellule
1. Sceglite a parte di u tavulu, u cunfusu in u quale vulete aghjuntu.
2. In a tabulazione "Costruttore" in un gruppu "Framing" preme u pulsante "Borders" è selezziunate a scelta chì volete aghjuntu.
3. I bordi in u fragmentu selezionatu di a tavola o di e cellule scelte saranu nascosti. Se hè necessariu, ripetite a stessa azzione per un altru segnu di a tavula o di e cellule individuale.
Lezione: Cumu fà una continuazione di a tavula in Word
4. Appughjà chjave "ESC"per usciri da a tavula.
Nascondendu un confini specificu o certi cunfini in una tavula
Se hè necessariu, pudete sempre caccà i fronti specifici in u tavulu, senza preoccupà per selezziunu un fragmentu o fragmenti distinti. Questo metudu hè megliu da aduprà quandu avete bisognu di nascundà micca solu un luntanu specificu, ma ancu parechji bordi situati in diversi situazione di tavuli à volta.
1. Cliccate in ogni locu in u tavulu per visualizà a scheda principale. "U travagliu cù e tabelle".
2. Fate clic nantu a scheda "Costruttore"in un gruppu "Framing" sceglite strumentu "Stili di frontiera" è selezziunate a linea bianca (cioè, invisibile).
Tip: Se a linea bianca ùn hè micca visualizzata in u menù di menu a tendi, selezziunu prima ch'è quellu hè usatu cum'è bordu in u vostru tavulu, è dopu cambia u so culore in biancu in a sezione. "Stili di penna".
Nota: In e versioni precedenti di Word, per nascite / eliminà i frunti di a tavula individuale, andate in la tab "Layout"sezione "U travagliu cù e tabelle" e sceglite un strumentu quì "Line Style", è in u menu espansiu, selezziunu u parametru "Nè limiti".
3. U cursore sarà simile à un pennu. Fate un clicu nantu à u locu o in i lochi duve volete rimuovere i limiti.
Nota: Se fate un clic in tale rughjone nantu à a fine di una qualsiasi di i fronti esterne di u tavulu, si sparisce completamente. I cunfini interni chì inquadranu e celle cellule saranu cancellati ciascuna in parte.
- Tip: Per sguassà i cunfini di parechje cellule in una riga, cliccate à sinumeleu nantu à u primu bordu è trascinate u pennu finu à l'ultimu bordu che desiderate cancellà, allora rilasciate u pulsu di sinistra.
4. Fate una pressione su "ESC" per uscire da a modalità tavola.
Lezione: Cumu si uniscenu celle di tabella in Word
Avemu finitu per quessa, perchè ora sapete ancu di più nantu à e tabelle in MS Word è sapete cumprà i so limiti, chì li rendenu completamente invisibili. Vi auguremu successu è solu risultati positivi in ulteriore sviluppu di stu prugrammu avanzatu per travaglià cù i documenti.