Cumu rimuovere Windows 7 è 8 serviziu

Nanzu, aghju scrittu qualchì articulu nantu à a disconnessione superfluu in certi situazioni, Windows 7 o 8 servizii (lu stissu vale per Windows 10):

  • Quali servizii inutili ponu esse disabilitati
  • Cumu disabilà Superfetch (utile se avete un SSD)

In questu articulu vi mostreraghju cumu si pò micca solu disattivà, ma ancu eliminà i servizii di Windows. Questu pò esse utillariu in diverse situazioni, u più cumunu trà elli - i servizii restanu dopu a rimozione di u prugramma à chì appartene o chì sò parte di un software putenziale.

Nota: ùn hè micca necessariu cancellà i servizii se ùn sapete micca esattamente ciò chì fate è perchè. Hè soprattuttu veru per i servizii di sistema Windows.

Rimuovi i Servizi Windows da a linea di cumannu

In u primu metudu, usamu a linea di cumannu è u nome di u serviziu. Per iniziare, andate in Pannellu di cuntrollu - Strumenti amministrativi - Servizi (pudete puru cliccà Win + R è inserite services.msc) è truvate u serviziu chì volete rimuovere.

Fate un dopu cliccate nantu à u nome di u serviziu in a lista è in a finestra di pruprietà chì si apre, fate attenzione à l'elemento "Nome di u serviziu", selezziunu e copiate in i clipboard (pudete clicchje).

U passu chì seguita hè di fà esecutivu a linea di cumunicazione cum'è Amministratore (in Windows 8 è 10 pudete esse fatta usendu u menù chjamatu da Win + X, in Windows 7 truvendu a riga di comando in prugrammi standard è chjamà u menù contestuale cù u clicse giuvule).

A promptu di l'ordine, inserisci sc elimina nome_service e premete Invescia (u nomu di u serviziu pò esse incollatu da u clipboard, induve l'abbiamu copiatu in passu precedente). Se u nomu di u serviziu sia cunsultatu da più di una parola, metti in virguli (in u layout di English).

Se vedi un missaghju cù u testu Successu, allora u serviziu hè statu annullatu bisognu di u aggiornamentu di a lista di servizii, puderete vede da tu.

Usendu Editor di Registre

Pudete puru sguassà un serviziu di Windows cù l'editor di u Registro di sistema, chì pò esse principiatu cù a combinazione di tasti Win + R è u comando regedit.

  1. In u editore di u registru, andate à HKEY_LOCAL_MACHINE / SISTEMA / CurrentControlSet / Servizi
  2. Truvate a sottusezzione chì u nomu tocca à u nome di u serviziu chì volete cancellà (per scopre u nome, aduprà u metudu descrittu sopra).
  3. Fate un clic destro nantu à u nome è sceglite "Elimina"
  4. Smetta editor di Registre.

Dopu à quessa, per a rimozione finale di u serviziu (affinch'ellu ùn sia micca simculu in a lista), devi rimettardu u computer. Hè fattu.

Speru chì l'articolo sia utile, è s'ellu hè statu quessa, per piacè fà parte di i commenti: perchè avete bisognu di sguassà i servizii?