Facendu un titulu in un documentu di Microsoft Word

Certi documenti richiedenu un cuncepimentu particulare, è per questu MS Word cuntene abbastanza strumenti è strumenti. Quelli includenu vari fonti, scrittura è u stilu di formattazione, strumenti di livellazione è molto più.

Lezione: Cumu allineare u testu in Word

In ogni casu, ma praticamente ogni documentu di testu ùn pò esse presentatu senza un titulu, di u stile chì, naturalmente, deve esse differente da u testu principali. A soluzione per u per andatu hè di fà u capimucciu in grassu, aumenta u font da una o dui dimensioni è fermà quì. Tuttavia, ci hè, in realtà, una soluzione più efficace chì vi permette di fà l'infusioni in Word non solu perceptibile, ma in forma curretta, è solu bellu.

Lezione: Cumu cambià u font in Word

A creazione di un intestu cù stili inline

In l'arsenali di MS Word hà un grande serie di stili integrati chì ponu è devenu esse aduprati per a progettazione di i documenti. In più, in questu editor di testu, pudete ancu creà u vostru stilu propiu, è dopu adupriselu cume un mudellu per a decorazione. Dunque, per fà un titular in Word, seguitu sti passi.

Lezione: Cumu fà una linea rossa in Parola

1. Aghjunghje u titulu chì deve esse formatatu bè.

2. In a tabulazione "Casa" ampliate u menu di u gruppu "Stili"cliccendu nant'à a piccula freccia situata in u so angulu inferiore dirittu.

3. In a finestra chì si apre davanti à voi, selezziunate u tippu desideratu. Chiudite a finestra "Stili".

Titulu

questu hè u titulu principale, andendu à l'iniziu di u articulu, u testu;

Titulu 1

intestu di livellu inferiore;

Titulu 2

ancu menu;

Sottotitulu
in realtà, questu hè u sottotitulu.

Nota: Comu pudete vede da i screenshot, in più di cambià u font è a so dimensione, u stile di u titulu cambia ancu u spaziatura di linee trà u titulu è u testu principale.

Lezione: Cume cambiate spaziatura di linia in Word

Hè impurtante capiscia chì stili di intestazione è di sottotituli in MS Word sò mudelli, sò basati nantu à u font. Calibri, è a dimensione di u tippu dipende da u livellu di l'intestazione. Sò ancu chì, sì u vostru testu sia scrittu in un fontu diversu, di dimensioni diverse, pò esse beni chì l'imposta di mudellu di un livello cusì micca (u primu o u secondu), cum'è u sottotitulu, hè più chjura di u testu principali.

In realtà, questu hè esattamente ciò chì accadde in i nostri esempi cù stili "Titulu 2" è "Subtitle", perchè u testu principali hè scrittu in font Arial, taglia - 12.

    Tip: A seconda di ciò chì pudete permettere ind'u cuncepimentu di u documentu, cambiate a dimensione di fontu di l'intestazione à un latu più grande o un testu in una forma più piccola per esse separata visivamente da a cità.

A creazione di u vostru stilu propiu è salvà lu cum'è un mudellu

Come sopra citatu, in più di stili di mudellu, pudete ancu creà u vostru stile per i testi è u testu di u corpu. Questo ti permette di cambià in mezu à e so cume hè necessariu, è ancu di uttene una di elli cum'è u stile di default.

1. Aprite u dialogu di gruppu "Stili"situatu in la tabulazione "Casa".

2. In u fondu di a finestra, cliccate nantu à u primu bottinu di a sinistra. "Crea Stile".

3. In a finestra chì si presenta davanti à voi, setate i parametri necessarii.

In a sezione "Prupietà" inserite un nome di stile, selezziunate a parte di u testu per chì ne seranu usata, selezziunu u stile nantu à u quale si basa, è dinù specificà u stile per u paragrafo prossimu di u testu.

In a sezione “Format” selezziunate u tippu da aduprà per u stile, specificate a so dimensione, tipu è culore, a situazione nantu à a pagina, u tippu di allineamentu, stabilisce i soffici è l'interli spaziu.

    Tip: Sottu a sezione "Formatting" Ci hè una finestra "Campione", in cui pudete vede chì u vostru stile guarderà in u testu.

À u fondu di a finestra "Creà Stile" selezziunate l'elemento desideratu:

    • "Solu in stu documentu" - U stile hè applicabile è salvatu solu per u documentu attuale;
    • "In i nuovi documenti chì utilizanu stu mudellu" - U stile chì hè statu creatu sarà salvatu è sarà dispunibule da aduprà dopu in altri documenti.

Dopu à a cumplessa di a configurazione di u stilu necessariu, salvà lu, cliccate "OK"per chjappà a finestra "Creà Stile".

Eccu un esempiu simplici di u stilu di l'intestazione (anzi, piuttostu, u sottotitulu) creatu da noi:

Nota: Dopu avete creu è salvate u vostru stile, sarà in un gruppu. "Stili"chì hè situatu in a contribuzione "Casa". Se ùn si pò visualizà nant'à u pannellu di cuntrollu di u prugramma, aghjunghje aliziu a finestra di dialogu. "Stili" è truvate quì pè u nome chì tuccà.

Lezione: Cumu fà un cuntenutu automaticu in Word

Hè tuttu, avete sapete cume in perfettamente fà un intestu in MS Word cù u stile di mudellu disponibile in u prugramma. S'è ancu sapete cume creà u vostru stile di testu. Vi auguremu successu studendu in più i possibili di questu editor di testu.