Strumenti di sistema NVIDIA cù Supportu ESA 6.08

Strumenti di sistema NVIDIA cù Supportu ESA hè un software progettatu per monitorà u statutu di i componenti hardware di PC cummercii nantu à cartoline madre basate nantu à u chipset nForce. U lugiziale furnisce u cuntrollu di u sistema di raffreddamentu è fornisce a capacità di cambià vari parametri di processori grafichi è centrali, è di RAM, mentre monitorizeghja a temperatura, tensioni, è a velocità di rotazione di i ventilatori di u sistema di raffreddamentu.

NVIDIA System Tuls hè un pacchjettu di prugramma chì dà una possibilità di ottenimentu infurmazioni nantu à u statu è i parametri di e motherboard, è di e schede video. In l'ultime versioni di software, i sviluppatori anu introdotto u supportu per l'ESA - un'architettura chì permette di gestisce l'alimentazioni è i sistemi di raffreddamentu. In più di quì, ci sò tutti l'utili necessarii per l'overclock è u monitoru simultaneu di u statu di u processore graficu in GeForce 5 - 9a e 200th carte di video di serie. Cusì, l'utenti chì formanu u pacchjettu, permettevanu di ghjunghje u livellu ottimale di prestazioni di l'adattatore video è di u sistema cum'è u generu. U lugiziale si trova in duie moduli - Performance and Monitor Monitor.

Performance NVIDIA

Questu elementu di l'Upts System NVIDIA dà all'utente l'accessu à e funzioni di perfezionamentu è di tweaking i componenti hardware di u PC, incaricati di l'elaborazione di grafica.

Informazioni Sistema

U modulu di l'infurmazione in NVIDIA Performance hè statu creatu per fornisce à l'utente cun infurmazioni complete è accurate nantu à i componenti hardware riparati da u fabbricante è i so parametri.

è furnisce ancu un'occasione per scopre chì prugrammi di software NVIDIA hè dotatu di.

Video

Sezione "Video" NVIDIA Performance dà a capacità di affinà u culore per ognuna di i schermi utilizzati,

è permette ancu di aduprà a tecnulugia PureVideo, chì unisce un core di prucessione di l'ucessori è strumenti di software chì vi permettenu di ghjunghje a più alta qualità di u video chì si faci.

Display

Tab "Mostra" permette di definisce una larga gamma di parametri chì influenzanu l'immagine visualizzata nantu à i monitori collegati. E impostazioni variabili includenu:

  • Risoluzione, tassi di scansione, profondità di colore;
  • Opzioni di culore di u desktop;
  • A taglia è a posizione di u desktop;
  • Rotate u display.

In a sezione impostazioni "Mostra" ci hè dinò una finestra di configurazione di cunnessione multi-monitor.

Opzioni 3D

Tutta a potenza di i componenti hardware NVIDIA hè necessariu per e applicazioni chì calcianu e grafiche 3D è visualizeghjenu a maghjina rispettiva nantu à u schermu. In a maggior parte di i casi parlemu ghjochi per computer, ma in u campu prufessiunale pò esse necessariu ad ottimisce i parametri di l'adattatore video per avè u megliu rapitu di performance / qualità. Questu hè dispunibule in a sezione. Opzioni 3D Performance NVIDIA.

Pudete aduprà e impostazioni generali scegliendu u prufessiunu ottimale per ogni sistema specificu - "Prestazione", "Equilibrio", "Qualità". Tra l'altro, ci hè una scelta di opzioni chì fornenu a capacità di adeguà i parametri di grafica tridimensionale separatamente da una applicazione in 3D.

Oltre à a scelta di un profilo contenendu u valore di ogni impostazione definita da u sviluppatore, chì hè responsabile per l'apparenza di l'immagine finale, u software da NVIDIA permette à l'utente di definisce u parametru per ogni funzione indipendente.

Un articulu separatu fornisce a capacità di abilità è disattivà l'usu di a tecnulugia di l'elaborazione grafica PhysX - un potente motore di fisica chì utilizza i componenti hardware di l'adattatore video per ottenere effetti fisici di alta qualità.

Prestazione

Sezione "Prestazione" in NVIDIA Performance implica chì l'utente cambia i frequenze di l'oreia, tensioni, tempi è altri parametri di u processore, scheda madre, RAM è scheda video per uttene un più alto livellu di prestazione in applicazioni esigenti.

A creazione di profili di regolazione hè dispunibule, salvendu è carregate chì in futuro, l'utente determina cume u PC sarà utilizzatu - in u statu “overclocked” o cù più impostazioni benigne di i componenti hardware.

Oltre à l'iniziu manualmente di profili di overclocking, hè possibile creà regole da chì u sistema determina automaticamente à quale puntu è per quale impegni l'insignamentu definitu di l'utente di i parametri per i componenti hardware deve esse attivatu.

Stereoscopica 3D

Cù l'attrezzatura adatta - Monitor 3D è occhiali Occhiali 3D Vision - NVIDIA Performance dà a capacità di configurà appena i dispositivi cunnessi è i componenti hardware di u PC per avè imagini stereoscopiche di alta qualità.

Prima di aduprà e opzioni chì trasformanu l'image in ghjochi in una immagine stereoscopica cù l'effettu di l'immersione, dighjà verificate a compatibilità di una applicazione specifica ghjocu cù a modalità 3D. A lista di prughjetti compatibili è u livellu di accettabilità di l'usu di l'effetti stereoscopici hè dispunibule dopu cliccatu nantu à un ligame speciale in a lista di opzioni per NVIDIA Performance.

Monitor di u sistema NVIDIA

U monitoru di u statutu di ogni cumpunente hardware hè una attività chì si risolve di facili da uttene u modulu di u sistema Monitor da u Strumenti di sistema NVIDIA.

A misurazione di temperature, frequenze, tensioni, tempori di attrezzature è parametri di i ventilatori installati in u PC pò esse eseguita in modalità a schermu cumpletu di u modulu di u Monitor di sistema NVIDIA

è monitoratu in tempo reale cù u widget personalizabili.

Virtues

  • Interfaccia russa;
  • A possibilità di "overclocking" i componenti hardware;
  • Una vasta gamma di opzioni dispunibuli da cambià;
  • Inclusi sò forniti i driver per l'hardware NVIDIA.

Inconvenienti

  • Interfaccia obsoleta è incòmoda;
  • Funziona solu cù cartoline madre nantu à chips nForce;
  • Ùn hè micca supportu per a nova hardware è a versione attuale di Windows.

Per l'hardware supportatu basatu nant'à chips NVIDIA, System Tools furnisce un set di strumenti potenti per monitorà i parametri è perfezionà u sistema. In u casu di aduprà dispositivi NVIDIA di serie moderna, si riferisce a capacità di e versioni di software aggiornate da u fabbricante.

Scaricare Nvidia Tools Tools for Free

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Inspettore NVIDIA NVIDIA GeForce Game Ready driver Tools DAEMON Pro Tools DAEMON Ultra

Share l'articolo in reti sociali:
Strumenti di sistema NVIDIA - software per monitorà è cambia i parametri di dispositivi custruiti nantu à chips nVidia nForce è GeForce.
Sistema: Windows 7, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: NVIDIA
Costu: Free
Dimensione: 72 MB
Lingua: russo
Versione: 6.08