Vede u vostru "Ribbon" in Odnoklassniki


Cù u sviluppu di tecnulugii web, u cuntenutu esse visualizatu cù un browser hè sempre più "pesanti". A tassa di bit video cresce, a caching è l'archivu di dati necessitanu di più spaziu, i script scritti nantu à macchine di l'utente cunsumanu assai tempu di CPU. I sviluppatori di i navigatori tenenu u passu cù e tendenze è tentanu di investire in u so prodotti di supportu per tutte e nuove tendenze. Ciò porta à u fattu chì e versioni più novule di navigatori popolari ponenu richieste elevate di u sistema chì esegue. In questu articulu parleremu di u browser chì scegli per un computer chì ùn hà abbastanza potenza per aduprà i navigatori da i "grandi tre" è simili.

Sceglite un navigatore pesanti

Come parte di l'articolo, duvemu fà una sorta di testu di quattru navigatori - Maxthon Nitro, Pale Moon, Navigatore Otter, K-Meleon - è paragunà u so comportamentu cù Google Chrome, cume u columnista più ghularu à a volta di sta scrittura. In u prucessu, vedemu a velocità di l'inizialisazione è di a corsa, di carregà a RAM è u processore, è dinò scopre s'ellu manca abbastanza risorse per cuntinuà altre attività. Da e estensioni sò prupuse in Chrome, pruvemu testu sia cù è senza.

Da veda notà chì certi di i risultati pò differisce da quelli chì avete ottenutu cunsevendu tali testi. Questu vale per i parametri chì dipende da a velocità di Internet, in particulare, in carica di pagine.

Configurazione di test

Per u testu, avemu fattu un computer veramente debitu. I parametri iniziali sò:

  • U prucessore hè un Intel Xeon L5420 cun dui nuclei disconnessi, per un totale di 2 core in un socket 775 cù una frequenza di 2,5 GHz.

  • RAM 1 GB.

  • Scheda grafica NVIDIA in esecuzione nantu à un driver VGA standard, chì ùn avete micca tutti i "chips" privativi. Questu hè fattu per minimizà l'impattu di a GPU nantu à i risultati.

  • Hard disk Seagate Barracuda 1TB.
  • Sistema operativu Windows 7 SP 1.
  • A schermata di Ashampoo Snap, l'applicazione Yandex.Disk, u cronometro, u blocco note, a calculatrice è u documentu di MS Word sò aperti in u background.

Circa i navigatori

Parlà brevemente di navigatori in i testi di ghjornu oghji - nantu à i motori, e funzioni ecc.

Maxthon nitro

Questu navigatore hè statu creatu da a sucietà cinese Maxthon International Limited à causa di u motore Blink - un WebKit convertitu per Chromium. Supporta tutti i sistemi operativi, ancu i mobili.

Scaricate Maxthon Nitro

Luna pallida

Questu membru hè un fratellu di Firefox cù alcune modifiche, è unu di quelli hè l'ottimizazione per i sistemi Windows è solu per elli. Questu, secondu i sviluppatori, permette di aumentà significativamente a velocità di u travagliu.

Scaricate Pale Moon

Navigatore Otter

"Otter" hè stata creata cù u mutore Qt5, chì hè adupratu da i sviluppatori di Opera. I dati nantu à u situ ufficiale sò assai scarsi, allora ùn ci hè nunda di più da dì nantu à u navigatore.

Scaricate u Navigatore Otter

K-meleon

Ciò hè un altru navigatore basatu à Firefox, ma cù a funzionalità più trunata. Questu creatori di muvimentu permessu minimizà u consumu di risorse è di aumentà a velocità.

Scaricate K-Meleon

Avvicinà a velocità

Cominciamo da u principiu - misura u tempu di piglià per u navigatore di cuminciare appena, cioè, pudete dighjà aprire e pagine, fà impostazioni, e sì. U scopu hè di determinà chì paziente hè più veloce in alerta. Aduprà google.com quale a nostra pagina iniziale. E misurazioni saranu fatte prima di a possibilità di inserisce testu in a casella di ricerca.

  • Maxthon Nitro - da 10 à 6 secondi;
  • Luna pallida - da 6 à 3 secondi;
  • Navigatore Otter - da 9 à 6 secondi;
  • K-Meleon - da 4 à 2 secondi;
  • Google Chrome (estensioni disattivate) - da 5 à 3 secondi. Cù extensioni (AdGuard, FVD Speed ​​Dial, Browsec, ePN CashBack) - 11 secondi.

Come si vede, tutti i navigatori aprenu rapidamente e so finestra in u desktop è mostranu prontu per u travagliu.

Consumi di memoria

Chì sèmu assai limitati in quantità di RAM, st'indicatore hè unu di i più impurtanti. Fighjate una prospettiva Task Manager e calculate u consumu tutale di ogni sughjettu di prova, dopu l'apertura di trè pagine identiche - Yandex (pagina principale), Youtube è Lumpics.ru. E misurazione sò fatte dopu aspettendu.

  • Maxthon Nitro - un totale di circa 270 MB;
  • Luna pallida - circa 265 MB;
  • Navigatore Otter - circa 260 MB;
  • K-Meleon - un pocu più di 155 MB;
  • Google Chrome (estensioni disattivate) - 205 MB. Cù plugins - 305 MB.

Avemu lanciatu un video nantu à Youtube cù una risoluzione di 480p è vede cumu a situazione cambia drammaticamente.

  • Maxthon Nitro - 350 MB;

  • Luna pallida - 300 MB;

  • Navigatore Otter - 355 MB;

  • K-Meleon - 235 MB (ci erau salti fino à 250);

  • Google Chrome (estensioni incluse) - 390 MB.

Avà ghjunghiamu complicà u compitu simulendu una vera situazione di travagliu. Per fà quessa, aprite 10 tabulazioni in ogni browser è fate esaminà a risposta generale di u sistema, chì cunsultavate se sì cum'è per travaglià cù u navigatore è ancu altri prugrammi in sta modalità. Come annunziatu sopra, avemu lanciatu Word, Notepad, una calculatrice, è pruvaremu dinò per apri Paint. Mettenu dinò a velocità di caricatu pagine. I risultati sò scritti in base à sensazioni subjective.

  • In Maxthon Nitro, ci sò picculi ritardi in a cambiamenti tra e tabuline di navigatore è quandu aprite prugrammi chì esiste già. A stessa cosa accade mentre visite u cuntenutu di e cartelle. In generali, u comportamentu operativu faci da travaglià cù i chjonesi. A velocità di caricà e pagine ùn causa micca l'irritazione.
  • Pale Moon supera Nitro in a velocità di cambiamenti tabs è caricà pagine, ma u restu di u sistema hè leggermente più lente, cù longi ritardamenti in a partenza di i prugrammi è l'apertura carti.
  • Quandu si utilizza u Navigatore Otter, a velocità di renderizà a pagina hè un pocu lente, in particulare dopu l'apertura di parechji tabulazioni. A risposta generale di u navigatore lascia ancu assai à desiderà. Dopu u lancimentu di Paint Otter, per un certu tempu hà cessatu di rispondere à e nostre azzioni, è e applicazioni in esecuzione aperti abbastanza "strette".
  • Un'altra cosa K-Meleon - à carregà e pagine è a velocità di cambià tra tabs hè assai alta. "Disegnà" inizia immediatamente, altri prugrammi rispuntanu troppu rapidamente. U sistema in tuttu risponde perfettamente.
  • Puru ancu quandu Google Chrome prova à scaricà u cuntenutu di e tabulini inutilizzati da a memoria (quandu sò attivati, sò ricaricati), l'usu attivu di u schedariu di pagingaghju face u travagliu cumplittamente disagiatu. Ciò si rifletti in a ricarica costante di e pagine, è in certi casi in a dimostrazione di un campu vuoto invece di cuntenutu. Altri prugrammi ance "ancu vene" à u quartiere cù Chrome, chì ci hè alti ritardi è rifiuti di risponde à l'azione di l'utente.

Nuvole misure recenti mostranu u veru stato di e cose. Sì in e condizioni dolci tutti i prudutti furniscenu risultati simile, dopu à a crescita di a carica nantu à u sistema, certi anu rivelatu esse in mare.

Carica CPU

Chì u caricu di u prucessore pò esse differente in diverse situazioni, guardemu u comportamentu di i navigatori in u modu in attu. A listessa tabulazione mostrata sopra si aprirà.

  • Maxthon Nitro - da 1 à 5%;

  • Luna Pale - rari aumenta da 0 à 1-3%;

  • Navigatore Otter - download constante da 2 à 8%;

  • K-Meleon - Caricà nè cù sparge fino à 1 - 5%;

  • Google Chrome cun estensioni hè ancu praticamente impurtatu à u prucessore in u tempu di folle - da 0 à 5%.

Tutti i pazienti mostranu boni risultati, cioè, ùn caricate micca una “petra” durante a mancanza di azzioni in u programmu.

Guarda video

In stu stadiu, attiveremo a scheda video video stallendu u driver NVIDIA. Misuremu u numeru di fotogrammi per secondu aduprendu u prugramma Fraps in modalità a schermu cumpleta è a risoluzione 720p cù 50 FPS. U video sarà inclusu in YouTube.

  • Maxthon Nitro mostra risultati eccellenti - quasi tutti i 50 fotogrammi sò resi.

  • Pale Moon hà una situazione simile - onesta 50 FPS.

  • U Navigatore Otter ùn hà micca tracciatu e 30 fotogrammi per secondu.

  • K-Meleon hè u peghju di tuttu - menu di 20 FPS cù dispusizioni in 10.

  • Google Chrome ùn hà micca avutu arristatu dietro a concorrenti, cù un risultatu di 50 fotogrammi.

Comu pudete vede, micca tutti i navigatori sò capaci di ghjucà perfettamente video in qualità HD. Quandu aduprendu esse, duverete riduce a risoluzione à 480p o ancu 360p.

Conclusione

Durante a prova, sò stati identificati alcune caratteristiche importanti di i nostri argumenti sperimentali attuali. Basatu nantu à i risultati ottenuti, si pò fà e conclusioni chì: K-Meleon hè u più veloce in u so travagliu. Cunduce ancu e risorse massime per altre attività, ma ùn hè micca abbastanza adatta per guardà video in alta qualità. Nitro, Pale Moon è Otter sò approssimativamente uguali in u consumu di memoria, ma l'ultimu hè abbastanza dietro in a reattività di tuttu in spessu di l'incarimentu. Cume per Google Chrome, u so usu nantu à i computer chì sò assai configurazione per a nostra prova hè cumpletamente accettabile. Questu hè espressu in freni è si pende per l'altu carregamentu in u schedariu di paging, è cusì in u discu duru.