I file RAW ùn aprenu in Photoshop

In l'ultime versioni di l'editor di testu Microsoft Word hà un setu largu di fonti incorporati. A maiò parte di elli, cum'è previsto, sò cunsistenti di lettere, ma in certi, invece di lettere, sò usati numerosi simbuli è signali, chì ponu ancu esse praticu è necessariu in molte situazioni.

Lezione: Cumu mettere una marcata in u Verbu

Eppuru, micca quantu quanti fonti incorporati sò in MS Word, ci sarà sempre pochi utilizatori attivi di u prugramma standard stabilitu, soprattuttu se vulete qualcosa veramente inusuale. Ùn hè micca sorprendente chì in Internet ponu truvà parechje fonti per questu editor di testu, criatu da sviluppatori di terze parti. Hè per quessa chì in st'articulu parlemu nantu à cume aghjunghje a fontu in u Word.

Avvertenza impurtante: Scaricare i fonti, cum'è l'altri prugrammi, solu da i siti di fiducia, chì parechji di essi cuntenenu bè virus è altri software maligno. Ùn vi scurdate di i vostri dati personali è di sicurezza, ùn scaricatete micca i font presenti in i file EXE di stallazione, chì sò in realtà distribuiti in archivi chì contenenu lima OTF o TTF supportati da Windows.

Ecco una lista di risorse sicure da cui pudete scaricà fonti per MS Word è altri prugrammi compatibili:

www.dafont.com
www.fontsquirrel.com
www.fontspace.com
www.1001freefonts.com

Nota chì tutti i siti sopra menzionati sò estremamente praticati è ciascuna di i fonti hè presentata chiaramente è chjaramente. Hè cusì, fighjate una veduta nantu à a anteprima di l'immagine, decidi sì vi piacenu stu font è sì avete bisognu di prublema, è solu dopu à quell'agitatu. Allora principiatu.

Installà un novu font in u sistema

1. Sceglite in unu di i siti offerti da noi (o à l'altru chì avete pienu fiducia) un fontu adeguatu è scaricelu.

2. Andà à u cartulare duve avete scaricatu l'archiu (o solu un file) cù u font (s). In u nostru casu, questu hè u desktop.

3. Aprite l'archiviu è estrà u so cuntenutu per ogni cartella pratica. Se avete scaricatu fonti chì ùn sò micca impacchjati in l'archiviu, basta muvivali à u situ induve puderete mette in contu per andà versu. Ùn fermate micca sta cartella.

Nota: In l'archiviu cun fonti, aghjunghjendu u OTF o TTF, i file di altri formati ponu ancu esse contenuti, per esempiu, una maghjina è un documentu di testu, cum'è a nostra esempio. L'estrazione di sti schedari ùn hè micca necessaria.

4. Apertu "Pannello di cuntrollu".
In Windows 8 - 10 Pudete fà sta cù i chjavi Win + Xinduve in a lista chì vene, seleziona "Pannello di cuntrollu". Invece di chjavi, pudete ancu aduprà cliccate à dirittu nantu à l'icona di u menù "Start".

In Windows XP - 7 sta sezione hè in u menù "Start" - "Pannello di cuntrollu".

5. Sì "Pannello di cuntrollu" hè in modu di vista "Categorie"Com'è in u nostru esempiu, cambia à a modalità di visualizzazione di icone chjarite in modu chì pudete trovà rapidamente l'oggetto chì avete bisognu.

6. Truvate un articulu quì. "Fonts" (Di sicuru, sarà unu di l'ultimi), è cliccanu nantu à u.

7. Un cartulare cun fonti installatu in u sistema operativo Windows si aprirà. Pone in essa un file di fonti (fonti), scaricatu in precedenza è estratu da l'archiu.

Tip: Pudete puru trascinarlo (cun ​​un mouse) da una cartulina in una cartella o aduprà i cumandi Ctrl + C (copia) o Ctrl + X (taglià) è dopu Ctrl + V (inserite).

8. Dopu un breve processo di inizializazione, u fontu sarà installatu nantu à u sistema è apparirà in a cartella di u vostru mudellu.

Nota: Alcuni fonti pò esse cuntene di parechji file (per esempio, regulari, corsu è grassu). In questu casu, avete bisognu di mette tutti questi file in u cartulare di fonti.

In stu stadiu, aghjunghjemu una nova fonte à u sistema, ma avemu bisognu di aghjunghjale direttamente à a Parola. Vede qui sotto per cume à fà.

Installà un novu font in Word

1. Accuminà a Parola è truvate un novu fontu in a lista cun quelli cuncepiti annantu à u prugramma.

2. Spessu, truvà un novu fontu in a lista ùn hè micca simu simule cum'è in a vista: prima, ci sò già abbastanza assai, è dopu, u so nome, ancu se scrittu in a so fonte, hè piuttostu chjucu.

Per truvà rapidamente un novu font in MS Word è cumincià à utraveru in a digitazione, aprite a finestra di gruppu “Font” cliccando nantu à a freccia appiccicata in u angulu in menu a destra di stu gruppu.

3. In a lista "Font" truvà u nome di u novu font chì avete installatu (in u nostru casu hè Altamonte Personal Use) e selezziunu.

Tip: In a finestra "Campione" Pudete vede ciò chì a fontu pari. Questu aiutera à trovu più veloce se ùn ricordate micca u nomu di u font, ma u ricordate viuramente.

4. Dopu cliccate "OK" in a finestra di dialogu "Font", vi cambierà à un novu fontu è esse pudere cumincià à aduprà lu.

Fonti di incaricata in un documentu

Dopu avete installatu un fontu novu nantu à u vostru computer, pudete usarli solu à u vostru locu. Hè cusì, se mandi un documentu di testu scrittu in un novu fontu à un'altra persona per chì questu font non s'hè installatu in u sistema, è per quessa ùn hè micca integratu in u Word, allora ùn hà micca visualizatu.

Se vulete chì u caratteru novu sia dispunibile non solu in u vostru PC (bè, in una stampante, più precisamente, gia annantu à un fogliu stampatu), ma ancu nantu à altri computer, altri utilizatori, avete bisognu d'inghjeru in un documentu di testo. Vede qui sotto per cume à fà.

Nota: L'introduzione di u font in u documentu aumenterà u volumu di u documentu MS Word.

1. In u documentu di Word, cliccate nantu à la scheda. "Parametri"chì si pò aprire da u menù "File" (Word 2010 - 2016) o u pulsante "MS Word" (2003 - 2007).

2. In a finestra di dialogo "Opzioni" chì si apre davanti à voi, andate in a sezione "Salvà".

3. Sceglite a casella accantu à l'elemento. "Incastunate fonti per file".

4. Sceglite se volete inserisce solu i caratteri chì sò usati in u documentu attuale (questu puderà riduce a dimensione di u file), sì ti voglie scusà l'usu di fonti di sistema (in realtà, ùn hè micca necessariu).

5. Salvà u documentu di testu. Ora pudete spartà u cumunamentu cù l'altri utilizatori, perchè u novu fontu aghjuntu sarà affissatu in u so computer.

In realtà, questu pò esse finitu, perchè ora sapete cume installà i fonti in Word, dopu installatu in Windows OS. Vi auguremu successu in a padrona di e nuove funzioni è e possibilità infinite di Microsoft Word.