Sì un omu ùn cunnosce micca, allora a partizione di recuperu nascosta nantu à u discu duru di un laptop o un computer hè progettata per rende rapidamente è comodamente u so statu originale - cù u sistema operativu, i driver è quandu tuttu funziona. Quasi tutti i Pc moderni è urdinatori (à eccezione di quelli assemblati nantu à u ghjinochju) anu una simile sezione. (Iu scrivevu nantu à u so usu in l'artìculu Cumu ripresentà u laptop in a cuesce fabbrica).
Parechji utenti anu sapiutu, è per liberà spaziu nantu à u discu duru, sguassate sta partizione nant'à u discu è poi cerca i modi per ripristinà a partizione di recuperu. Certe persone fanu ciò chì significativamente, ma in futuro, à volte, dispiacenu ancu l'assenza di stu modu rapidu di ripristinà u sistema. Pudete creà una nova partizione di recuperu per mezu di u prugramma libru Aomei OneKey Recovery, chì sarà discusitu in più.
In Windows 7, 8 è 8.1, ci hè una capacità interna di creà una immagine di recuperu cumpleta, ma a funzione avete un svantaggiu: per aduprà l'immagine più tardi, avete bisognu di avè un kit di distribuzione di a stessa versione di Windows o di un sistema di travagliu (o un discu di riparazione separatu creatu in ellu). Ùn hè micca sempre cunsideratu. Aomei OneKey Recovery simplifica assai a creazione di una immagine di u sistema nantu à una partizione nascosta (è micca solu) è a ripresa successiva di lu. Pò esse dinò istruzione utile: Cumu fà una immagine di recuperu (backup) di Windows 10, chì propone 4 modi, adatti per versioni precedenti di u OS (eccettu XP).
Usendu u prugramma OneKey Recovery
Prima di tutti, vi avvereraghju chì hè megliu per creà una partizione di riparazione subitu dopu à una stallazione pulita di u sistema, i driver, i prugrami più necessarii è a configurazione di l'OS (in modo chì, in casu di situazioni impreviste, pudete rende rapidamente u computer à u stallu). S'ellu ci vole in un computer cuvertitu da 30 gigabyte, sinemà nantu à u cartulare di Scaricà è ancu altri dati, micca necessarii, allora tuttu questu ghjunghje ghjunghje in a sezione di recuperu, ma ùn hè necessariu.
Nota: I passi chì seguanu in u travagliu di partizionamentu di discu sò necessarii solu sì creà una partizione di recuperu nascosta nantu à u discu duru di u computer. Se hè necessariu, pudete creà una immagine di u sistema in un discu esternu in OneKey Recovery, allora pudete saltà questi passi.
È avà, procedemu. Prima di avviare Aomei OneKey Recovery, bisognu allargà spaziu nè assignatu annantu à u vostru discu duru (se sapete cume fà, allora ignorate e istruzioni chì seguitanu, sò prupose per i principianti per ghjustisce a prima volta è senza dubbia). Per questi scopi:
- Lanciate l'utilità di gestione di u discu duru di Windows premendu i tasti Win + R è entrendu diskmgmt.msc
- Fate un clic destro sull'ultimu volume in u Discu 0 è sceglite "Compressione di u Volume".
- Specifichi quantu à cumpressà. Ùn aduprate micca u valore di difettu! (Questu hè impurtante). Allumare quantu spaziu cum'è u spaziu occupatu nantu à u drive C (in realtà, a partizione di recuperu hà un pocu menu).
Dunque, dopu avè u spaziu avete abbastanza spaziu libaru per accuvià a partizione di recuperu, lancia Aomei OneKey Recovery. Pudete scaricà u prugramma gratuitamente da u situ ufficiale //www.backup-utility.com/onekey-recovery.html.
Nota: I fassi i passaggi per questa istruzzione in Windows 10, ma u prugramma hè compatibile cù Windows 7, 8 è 8.1.
In a finestra principale di u prugramma vedi duie voci:
- Backup di sistema OneKey - a creazione di una partizione di recuperu o di una immagine di sistema nantu à u drive (cumpresu esternu).
- Recovery di u sistema OneKey - ripruduzzione di u sistema da una partizione o una immagine creata in precedenza (pudete vene non solu da u prugramma, ma dinò quandu u sistema iniziò)
Cuncirà sta guida, ci interessa u primu paragrafo. In a prossima finestra vi sarà dumandatu di sceglie se creete una partizione di recuperu nascosta nantu à u discu duru (u primu articulu) o salvate l'immagine di sistema in un altru locu (per esempiu, per una unità flash USB o un discu duru esterno).
Quandu sceglite a prima opzione, vedrete a struttura di u discu duru (sopra) è cumu AOMEI OneKey Recovery pone a partizione di recuperu nantu à quella (sottu). Ùn manca più d'accordu (ùn pudete micca definisce nunda quellu, quì puru) è cliccate nantu à u bottu "Avvia una copia di backup".
A prucedazione pigghia tempi diversi, dipende da a velocità di u computer, di i dischi è da a quantità di informazioni nantu à u HDD di u sistema. In a mo macchina virtuale nantu à un OS quasi puliticu, SSD è un righettu di risorse, tuttu questu diveru circa 5 minuti. In a vita vera, pensu chì deve esse in 30-60 minuti o più.
Quandu a partizione di riparazione di u sistema hè pronta, quandu tu riavvi o accende u computer, vedi una opzione supplementare - OneKey Recovery, chì, quandu selezziunata, pò inizià a ripresa di u sistema è riportala à un statu salvatu in pochi minuti. Questu elementu di menu si pò rimuovere da u download cù l'impostazioni di u prugramma stessu o premendu Win + R, digitendu msconfig nantu à a tastiera è disattivà questu elementu nantu à la scheda Download (Download).
Chì mi pò dì? Un prugramu libaru eccellente è semplici, chì quandu usato pò simplificà assai a vita di l'utenti media. Hè chì a necessità di effettuà azzioni in partizioni di u discu duru solu pò spaventà à qualcuno.