Aggiungendu eccezioni à l'antivirus Avast Free Antivirus

U numeru di attrezzature informatica cresce ogni annu. In listessu tempu, chì hè logicu, u numeru di utilizatori di Pc hè in criscu, chì si familiari cunu molte funzioni chì sò spessu utile è impurtanti. Cum'è, per esempiu, stampà un documentu.

Stampa di un documentu da un computer in una stampante

Sembra chì a stampa di un documentu sia una missione abbastanza simile. Tuttavia, i principianti ùn sò micca familiari cù stu prucessu. È micca ogni utilizatore spertitu pò nominà più di un modu di stampà i file. Hè per chì avete bisognu di capisce cume fate.

Metudu 1: Tastiera di Scelta

Per a considerazione di sta edizione sarà selezionatu u sistema operativu di Windows è u pacchetto software Microsoft Office. Tuttavia, u metudu descrittu sarà pertinente micca solu per questu serie di software - travaglia in altri editor di testu, navigatori è prugrammi per vari scopi.

Vede ancu:
Stampa di documenti in Microsoft Word
Stampa di un documentu in Microsoft Excel

  1. Prima ci vole à aprite u schedariu chì voglii stampà.
  2. Dopu à quessa, bisogna premete simultaneamente una combinazione di tasti "Ctrl + P". Questa azione pò affucà una finestra cù e impostazioni per stampà u schedariu.
  3. In l'impostazioni, hè impurtante verificare i paràmetri, cume u numaru di pagine da stampà, l'orientazione di a pagina è a stampante cunnessa. Pò esse cambiate in cunfurmazione cù e so preferenze.
  4. Dopu, avete bisognu di sceglie u numeru di copie di u documentu è cliccate "Stampa".

U documentu verrà stampatu quessa. Queste caratteristiche ùn pò esse cambiate.

Vede ancu:
Stampate un tavulu nantu à un uniculu stratu in Microsoft Excel
Perchè a stampante ùn stampa nè documenti in MS Word

Metudu 2: Barra di Accessu Rapidu

Ùn hè micca sempre conveniente per ricordà a combinazione di chjave, soprattuttu per e persone chì scrivevanu cusì raramente chì tali informazioni ùn abandunanu micca in memoria per più di pochi minuti. In stu casu, aduprate u pannellu di accessu rapidu. Considerà l'esempiu di Microsoft Office, in altru principiu di software è a prucunzione sarà simule o cumincide per interamente.

  1. Per cumincià, cliccate "File"Questu ci permetterà di aprite una finestra chì l'utente pò salvà, creà o stampà documenti.
  2. Dopu truvamu "Stampa" è fate un clicu unicu.
  3. Subitu dopu à ciò, hè necessariu effettuà tutte e azzioni in quantu à i parametri di stampa chì sò stati descritti in u primu metudu. Dopu reste per definisce u numeru di copie è cliccate "Stampa".

Stu metudu hè abbastanza pratice è ùn necessita micca tantu tempu da l'utente, chì hè abbastanza attraente in cundizioni quandu avete bisognu di stampà rapidamente un documentu.

Metudu 3: menu cuntestu

Puderete aduprà stu metudu solu in casi chì sì chì sì in tuttu a cunfidenza di l'impostazioni di stampa è sapete esattamente quale stampatore hè connessu à u computer. Hè impurtante sapè sì questu dispositivo hè attualmente attivu.

Vede ancu: Cumu stampà una pagina da Internet in una stampante

  1. Fate un clic u cliccavu nantu à l'icona di u file.
  2. Sceglite un articulu "Stampa".

L'impressione si mette in furia. Ùn ci hè più a configurazione di e variazioni. U documentu hè trasferitu à i media fisici da a prima à l'ultima pagina.

Vede ancu: Cumu cancellà a stampa in una stampante

Cusì, sò state analizzate trè modi di stampà un file da un computer in una stampante. Cum'è si hè scuppiatu, hè abbastanza sèmplice è ancu assai veloce.