U scrittore crede chì i creaturi di a serie di ghjochi di Witcher li saldavanu per aduprà i libri scritti da ellu cum'è a fonte primaria.
In precedenza, Andrzej Sapkowski si hè lagnatu chì ùn crede micca in u successu di u primu The Witcher, liberatu in u 2007. Dopu, CD Projket offre à ellu una percentuale di e vendite, ma u scrittore hà insistitu à pagà un importo fissu, chì à a fine hè rivestu esse cusì menu di ciò chì puderà riceve cù l'accordu di u interessu.
Ora Sapkowski vene di fassi ritruvà è hà fattu appelli à pagà 60 milioni di zloti (14 milioni di euro) per a seconda è a terza parte di u ghjocu, chì, secondo l'avvocati di Sapkowski, sò stati sviluppati senza un accordu strettuu cù l'autore.
CD Projekt ha rifiutatu di pagà, dichjarendu chì tutte l'obligazioni di Sapkowski avianu u rispettu è avianu u dirittu di sviluppà ghjochi sottu stu franchising.
In una dichjarazione, u studio polacco hà annunziatu chì vole mantenere e buone relazioni cù i l'autori di i travaglii originali per i quali rilascia i so ghjochi, è cerca di truvà una via per scansà sta situazione.