Troubleshooting NOD32 update issues

Una di e indicazioni per cunvertà i file chì l'utente deve applicà hè a conversione di u formatu TIFF in PDF. Vedemu chì significa chì pudete effettuà sta procedura.

Metodi di conversione

I sistemi operativi Windows ùn anu micca strumenti integrati per cambià u formatu da TIFF in PDF. Allora, per questi scopi, avete da uttene servizii web per cunvertisce, o software specializatu di terze parti. Hè i metudi di cunvertenu TIFF in PDF aduprendu vari software chì sò u tema centrale di st'articulu.

Metudu 1: Converter AVS

Unu di i cunvertitori di documenti popolari chì ponu convertì TIFF in PDF hè consideratu Document Converter da AVS.

Installu Document Converter

  1. Aprite u convertitore. In gruppo "Output Format" cliccate "PDF". Hè necessariu passà à l'aggiunta di TIFF. Cliccate nantu à "Add Files" in u centru di l'interfaccia.

    Pudete ancu cliccà nantu à a maghjina esatta in cima à a finestra o chjame Ctrl + O.

    Sì avete abituatu à agisce per mezu di u menu, allora usa "File" è "Add Files".

  2. A finestra di selezione di l'oggetto avia. Naviga versu u situ duve u TIFF target è salvatu, tu spicciuli e applica "Apertu".
  3. U download di u lottu di immagini in u prugramma principia. Se u TIFF hè voluminoso, questu prucessu pò piglià un quantità significativa di tempu. U so prugressu cume una percentuale sarà visualizatu in a scheda attuale.
  4. Quandu u scaricatu hè finitu, u cuntenutu di u TIFF sarà visualizatu in a cunca di Document Converter. Per fà una scelta induve esiste u PDF finitu sarà trasmesso dopu riformattatu, premete "Revisione ...".
  5. A shell di selezzione di cartulare inizia. Naviga finu à u cartulare desideratu è dumandà "OK".
  6. U caminu selezionatu sarà visualizatu in u campu "Cartella in uscita". Ora tuttu hè prontu per inizià a procedura di riformatting. Per mette in opera, premete "Start!".
  7. U prucessu di cunversione hè in avallu, è u so prugressu sarà visualizatu in valori percentuali.
  8. Una volta finita sta missione, apparirà una finestra nantu à u situ induve ricevi una informazione in quantu à a conclusione di u prucessu di riformattamentu. Sarete ancu invitati à visità u cartulare per mette u PDF finitu. Per fà quessa, cliccate "Apri cartula".
  9. Si apre "Esploratore" solu quandu u PDF finitu hè situatu. Ora pudete fà qualchì manipolazioni standard cun questu oggettu (leggere, muvà, rinominà, etc.).

U svantaggiu principale di stu metanu hè chì l'applicazione hè pagata.

Metudu 2: Converter di Foto

U prossimu cunvertitore, capaci di convertisce TIFF in PDF, hè un prugramma cù un nomu parlante Photo Converter.

Installu Photoconverter

  1. Lanciate Photoconverter, andate in a sezione "Selezzi i File"cliccate "Files" accantu à l'icona in u furmatu "+". Selezziunu "Add file ...".
  2. L'utunu apre "Add file (s)". Andà à u locu di conservazione di a fonte TIFF. Mark TIFF, premete "Apertu".
  3. L'elementu hè statu aghjuntu à a finestra di Photoconverter. Per sceglie un formatu di cunversione in un gruppu "Salvà cum'è" cliccate nantu à l'icona "Più formati ..." in a forma di "+".
  4. Una finestra si apre cù un listinu assai grande di diversi formati. Cliccate "PDF".
  5. Pulsante "PDF" apparisce in a finestra principale di l'applicazione in u blocu "Salvà cum'è". Hà automaticamente attivu. Ora spostà a sezione "Salvà".
  6. In a sezione aperta si pò specificà u directory à a quale a conversione sarà fatta. Questu pò esse fattu scambiandulu u pulsante. Hà trè posti:
    • Originale (u cumunamentu hè mandatu à a stessa cartella ind'è u fonti hè situatu);
    • Subfolder (u cumunamentu hè mandatu à una nova cartella situata in u cartulare induve si trova u materiale sorgente);
    • Cartella (Questa situazione di u switch permette di sceglie qualsiasi locu nantu à u discu).

    Se avete selezionatu l'ultima postu di u pulsante, allora per specificà u cartulare finale, cliccate "Cambia ...".

  7. Iniziò "Sfoglia cartelle". Usendu stu strumentu, specificate u cartulare induve volete mandà u PDF riformattatu. Cliccate "OK".
  8. Ora pudete principiatu a conversione. Appughjà "Start".
  9. Iniziò a convertisce TIFF in PDF. U so prugressu pò esse monitoratu cù un indicatore dinamicu di verde.
  10. Prontu PDF si pò truvà in u cartulare chì hè statu specificatu in precedenza quandu facenu una impostazione in a sezione "Salvà".

U "minus" di stu metanu hè chì u Photoconverter sia un software pagatu. Ma pudete ancu aduprà stu uttenu liberamente per un periodu di prova di quindici ghjorni.

Metudu 3: Pilu Document2PDF

L'utile pilu Document2PDF Pilot, à dispusitunu di prugrammi precedenti, ùn hè micca un documentu universale o un cunvertitore di foto, ma hè destinatu solu per cunvertisce oggetti in PDF.

Scaricate Document2PDF Pilot

  1. Fighjate Document2PDF Pilot. In a finestra chì si apre, cliccate "Add File".
  2. L'utunu cumincia. "Selezziunu i schedari da convertisce". Usate lu per spostà induve u TIFF target hè conservatu è dopu a selezzione, preme "Apertu".
  3. L'oggettu hè aghjuntu, è a so strada hè visualizzata in a finestra di basa di u Document2PDF Pilot. Ora vi vole à specificà una cartella per salvà l'oggetto convertitu. Cliccate "Sceglite ...".
  4. Iniziò a cunniscenza da a finestra di prugrammi precedenti "Sfoglia cartelle". Spostà induve u PDF riformattatu sarà salvatu. Appughjà "OK".
  5. L'indirizzu à chì i oggetti convertiti sarà inviatu apparisce in a zona "Cartella per salvà i file convertiti". Ora pudete avizià u prucessu di cunversione stessa. Ma hè possibile per definisce una numeru di paràmetri supplementari per u schedariu in uscita. Per fà quessa, cliccate "Impostazioni PDF ...".
  6. Ejecuta la finestra di configurazione. Si presenta un gran numeru di parametri di u PDF finale. In u campu "Compressione" Pudete sceglie una trasformazione senza cumpressione (u difettu) o aduprà una compressione ZIP senza altru. In u campu "Versione PDF" Pudete specificà a versione di u formatu: "Acrobat 5.x" (default) o "Acrobat 4.x". È ancu pussibule di specificà a qualità di e immagini JPEG, dimensione di a pagina (A3, A4, etc.), l'orientazione (ritratta o paisaghju), specifichi a codifica, i rientri, a larghezza di a pagina, e più. Inoltre, pudete abilità a sicurezza di i documenti. A separazione, vene vale notà a possibilità di aghjunghje i meta tags à PDF. Per fà quessa, manda i campi "Autore", "Solu", "Header", "Parole chiave".

    Avendu fattu tuttu u vostru bisognu, cliccate "OK".

  7. Tornà à a finestra principale di Document2PDF Pilot, cliccate "Cunvertisce ...".
  8. A conversione principia. Dopu hè finitu, puderete piglià u PDF finitu in u locu ind'è u menzionatu per conservà.

U "minus" di stu metudu, oltre à e scelte di sopra, hè rappresentatu da u fattu chì Document2PDF Pilot hè un software pagatu. Benintesa, pò esse adupratu gratuitamente è per un tempu illimitatu, ma poi filigrane saranu applicate à u cuntenutu di e pagine PDF. L'indubbatible "plus" di stu metudu nantu à i precedenti hè in a cunfusioni più avanzate di u PDF in uscita.

Metudu 4: Readiris

U prossimu prugrammu chì aiuterà l'utente à fà a direzzione di riformattamentu studiatu in stu articulu hè l'applicazione per scansione di documenti è digitazione di u testu Readiris.

  1. Eseguite Readiris è tab "Casa" cliccate nantu à l'icona "Da File". Hè presentatu in forma di catalogu.
  2. A finestra di apertura di l'oggetto hè lanciata. In i voi bisognu di andà à l'oggetto TIFF, selezziunu e cliccate "Apertu".
  3. L'oggetto TIFF hè aghjuntu à Readiris è a procedura per ricunnosce tutte e pagine ch'ella cuntene ghjunghje automaticamente.
  4. Dopu à a fine di a ricunniscenza, cliccate nantu à l'icona "PDF" in un gruppu "Output File". In u listinu di l'apertura, cliccate "PDF Setup".
  5. Attiva a finestra di configurazione di PDF. In u primu campu di u listinu in goccia, pudete selezziunate u tippu di PDF in cui a riformattatura pò fà:
    • Searchable (default);
    • Testo di l'immagine;
    • Come a foto;
    • Text-image;
    • Testo.

    Sì marcate a casella accanto à "Aprite dopu salvatu"dopu u documentu convertitu quandu hè creatu aprirà in u prugramma listatu in a zona sottu. À propiu sì, stu prugramma pò esse sceltu da a lista ancu se avete parechje applicazioni chì travaglianu cù PDF in u vostru computer.

    Prestu attenzione particulare à u valore in u campu sottu. "Salva cumu un file". S'ellu ci hè un altru indicatu, allora rimpiazzià cù u sughjettu chjamatu. In a stessa finestra, ci sò una serie di altre impostazioni, per esempiu, i parametri di i fonti incorporati è a compressione. Dopu à fà tutte e impostazioni necessarie per un scopu specificu, cliccate "OK".

  6. Dopu ritornu à a sezione principale di Readiris, cliccate nantu à l'icona. "PDF" in un gruppu "Output File".
  7. A finestra s'avvia. "Output File". Imposta in ellu u locu di u spaziu nant'à discu duve vulete salvà u PDF. Questu pò esse fattu semplicemente andendu quì. Cliccate "Salvà".
  8. A conversione principia, è u prugressu pò esse monitoratu cù l'aiutu di l'indicatore è cum'è una percentuale.
  9. Pudete truvà u documentu PDF finitu da u parcorsu chì l'utente hà specificatu in a sezione "Output File".

L'indubbatable "plus" di stu metudu di trasformazione davanti à tutti i precedenti hè chì e immagini TIFF sò trasformate in PDF micca in forma di immagini, ma u testu hè digitalizatu. Hè cusì, l'uscimentu hè un testu PDF pienu, u testu in cui pudete copià o ricercallu.

Metudu 5: Gimp

Alcuni editori grafichi ponu cunvertitu TIFF in PDF, à mezu à i quali Gimp hè meritu cunnisciutu unu di i migliori.

  1. Run Gimp e cliccate "File" è "Apertu".
  2. U selettore di foto inizia. Andà à u locu dove si trova u TIFF. Avendu marcatu TIFF, cliccate "Apertu".
  3. A finestra importa TIFF. Sì chì si tratta di un file multi-pagina, prima di tutti, cliccate "Selezzi tutti". In a zona "Vede e pagine cum'è" move u switch à "Images". Ora pudete cliccà "Importu".
  4. Dopu à chì l'oggiu sarà aperto. Una di e pagine TIFF apparirà in u centru di a finestra Gimp. L'elementi rimanenti saranu dispunibili in u modu di previsione in cima di a finestra. Pè per una pagina particulare di diventà attuale, basta à cliccà nantu à chjuca. U fattu hè chì Gimp permette di riformattà in PDF solu ogni pagina separata. Dunque, avemu da alternativamente à fà ogni elementu attivu è svolghje a procedura cun noi, chì hè spieghjatu sottu.
  5. Dopu avè selezionatu a pagina desiderata è vene à u centru, cliccate "File" è in più "Esporta cumu ...".
  6. L'utunu apre "Export Image". Andà à u postu vo ponete u PDF sortente. Dopu cliccate nantu à u segnu di più per circa "Selezziunu tippu file".
  7. Una lista volumetrica di formati compare. Sceglite un nomu à truvà. "Formatu di Portabile" e premete "Esporta".
  8. Esegui l'utellu "Esporta l'imagine cumu PDF". Se vulete, impostendu e spezie in questu pudete specificà i seguenti settori:
    • Aplica maschere di strati prima di salvà;
    • Se pudete, convertite raster in oggetti vettoriali;
    • Ignorà i strati nascosti è cumplettamente trasparenti.

    Ma queste impostazioni sò applicate solu sì attività specifichi sò impostate cù u so usu. Sì ùn ci sò più attività, pudete basta à premete "Esporta".

  9. A procedura di esportazione hè in scena. Dopu à u so completu, u lima PDF finita sarà situatu in u cartulare chì l'utente hà specificatu in precedenza in a finestra "Export Image". Ma ùn scurdate chì u PDF resultante currisponde à una sola pagina TIFF. Cume, per cunverte a pagina successiva, cliccate nantu à a so previsione in cima à a finestra di Gimp. Dopu, fate tutte e manipolazioni chì eranu descritte in stu metudu, partendu da u paragrafo 5. L'alimentu di stessi passi da fà cù tutte e pagine di u schedariu TIFF che volete riformattà in PDF.

    Benintesa, u metodo Gimp hà tantu di più tempu è sforzu chè una di quelle precedenti, in quantu consiste di trasformà ogni pagina TIFF separatamente. Ma à u listessu tempu, stu metò hà un vantaghju impurtante - hè assolutamente libaru.

Comu pudete vede, ci sò parechji prugrammi di direzzioni chì permettenu di riformattà TIFF in PDF: cunvertitori, applicazioni di digitalizzazione di testi, editori grafici. Se vulete creà un PDF cù un stratu di testu, allora per questo scopu aduprà un software specializatu per a numerazione di testu. Se avete bisognu di fà una cunversione massiccia, è a presenza di un stratu di testu ùn hè micca una situazione impurtante, allora in questo casu i cunvertitori più adatti. Se avete bisognu di cunverte un TIFF à una pagina à PDF, allora i redattori grafichi individuali ponu affrontà rapidamente questu scopu.