Installà Windows 7 invece di Windows o Linux preinstallatu in un laptop Dell Inspirion

Bonu ghjornu!

Quandu acquisti un laptop o un computer, di solitu, avete dighjà installatu Windows 7/8 o Linux (quest'ultima opzione, per cagione, aiuta a salvà, cum'è Linux hè liberu). In casi rari, ùn pò esistere alcun sistema operativo nantu à urdinatori cheap.

Hè veramente ciò chì hè accadutu cù un unicu laptop di serie Dell Inspirion 15 3000, chì mi è stato postu per installà Windows 7 per invece di u Linux preinstallatu (Ubuntu). Pensu chì i motivi per i quali facenu evidenti:

- U più spessu, u discu duru di un novu computer / laptop ùn hè micca bè prublimatu: o avete una partizione di sistema per tutta a capacità di u discu duru - l'unità "C:" o e dimensioni di partizione saranu sproporzionate (per esempio, perchè 50 in D: GB, è nantu à u sistema "C:" 400 GB?);

- pochi ghjochi in linux. Sebbene oghje sta tendenza hà cambiatu, ma hè ancu luntanu da u sistema operativu di Windows;

- solu Windows hà già sapè per tutti, ma ùn hè nisun u tempu nè a brama di padrunare qualcosa di novu ...

Attentu! Malgradu u fattu chì u lugiziale ùn hè micca annantu à a garanzia (è solu l'appartamentu hè inclusa), in certi casi, a reinstallazione di u sistema operativo nantu à un novu laptop / PC pò causà ogni sorta di dumandure nantu à u serviziu di garanzia.

U cuntenutu

  • 1. Cumu avvicinà l'installazione, ciò chì hè necessariu?
  • 2. Impostà u BIOS per l'inizialisazione da un drive flash
  • 3. Installà Windows 7 in un laptop
  • 4. Formattà a seconda partizione di u discu duru (perchè u HDD ùn hè micca visibile)
  • 5. L'installazione è l'aggiornamentu di i driver

1. Cumu avvicinà l'installazione, ciò chì hè necessariu?

1) Preparà una unità flash USB / discu partizibile

In primu locu, ciò chì deve esse fattu hè di preparà una unità di memoria USB di avviatore (pudete usà ancu un discu DVD aviabile, ma hè più pratice cun una unità flash USB: l'installazione hè più veloce).

Per scrive un discu flash di cui avete bisognu:

- l'immagine di u discu di installazione in u furmatu ISO;

- Unità flash USB 4-8 GB;

- Un prugramma chì scrive una immagine à una unità flash USB (io usa sempre u ultraISO).

L'algoritimu hè semplice:

- inserite u drive flash USB in a portu USB;

- Formattelu in NTFS (attenzione - a furmazione eliminerà tutti i dati nantu à l'unità flash!);

- eseguite UltraISO è aprite l'immagine di stallazione cù Windows;

- E dopu in e funzioni di u prugramma, includite "registrandu una immagine di u discu duru" ...

Dopu à quì, in l'impostazioni di registrazione, vi raccommettu di specificà u "metudu di registrazione": USB-HDD - senza segni di più, ecc.

UltraISO - scrive un'unità di avvio di Flash cù Windows 7.

Link utili:

- cumu creà una unità flash USB di bootable cù Windows: XP, 7, 8, 10;

- l'impostazione corretta di u BIOS è l'entrata corretta di u lussu lampadatore;

- Utilità per creà unità flash aviabile cù Windows XP, 7, 8

2) Driver di rete

In u mo laptop "sperimentale", DELL Ubunta era dighjà installatu - per quessa, a prima cosa chì puderia esse logica era di stallà una cunnessione di rete (Internet), allora andate in u situ ufficiale di u fabbricante è scaricate i driver necessari (in particulare per e schede di rete). Dunque, ha fattu.

Perchè avete bisognu?

Semplicemente, se ùn avete micca un secondu computer, dopu à a reinstallazione di Windows, u più praticabile nè a wifi nè a scheda di rete saranu funziunate per voi (a causa di a mancanza di piloti) è ùn puderete micca cunnesse à Internet in stu laptop per scaricà stessi driver. Bè, in generale, hè megliu avè tutti i piloti in anticipu per chì ùn ci sia micca incidenti diversi durante l'installazione è a configurazione di Windows 7 (ancu di più funnieru se ùn ci sò driver per l'OS chì vole installà ...).

Ubuntu in un laptop Dell Inspirion.

À propiu sì, vi pruponi una Driver ISO Solution - quessa hè una immagine ISO di ~ 7-11 GB in dimensione cù un gran numeru di driver. Adupratu per urdinatori è PC di diversi produttori.

- Software per l'aggiornamentu di i driver

3) Backup di documenti

Salvate tutti i documenti da u discu duru di un portatile à unità flash, dischi rigidi esterni, dischi Yandex, etc. Di regula, u partizionamentu di u discu in un novu laptop agisce assai da desiderà è bisognu à formattà tuttu l'HDD.

2. Impostà u BIOS per l'inizialisazione da un drive flash

Dopu avè accurdatu u computer (laptop), ancu prima di caricà Windows, prima u cuntrollu di u cuntrollu di u PC accumula u BIOS (BIOS inglese - un set di firmware necessariu per assicurà l'accessu di l'OS al hardware). Hè in BIOS chì l'impostazioni per a priorità di l'iniziu di l'ordinatore sò impostate: i.e. prima butizià da u discu duru o cerca i record di boot da un drive flash.

Per difettu, l'iniziu da e unità flash à i portatarii hè disattivatu. Passiamo per e l'impostazioni di basa di Bios ...

1) Per entrà in u BIOS, avete bisognu di riavvià u laptop è premete u pulsante Enter in i parametri (quandu hè accesu, si pò vene stu butariu. Per i portatili Dell Inspirion, u pulsante di login hè F2).

Pulsanti per entrà in a configurazione di u BIOS:

Dell laptop: BIOS login button.

2) Poi chì avete bisognu di aprire i parametri di l'avvio - sezione BOOT.

Quì, per installà Windows 7 (è più vechju OS), devi specificà i seguenti parametri:

- Opzione di elencu di l'iniziu - Legacy;

- Boot di sicurezza - disattivatu.

À propiu sì, micca tutti i laptops anu questi paràmetri in u fold da BOOT. Per esempiu, in laptops ASUS - sti parametri sò impostati in a sezione di Sicurezza (per più dettagli, vede questu articulu:

3) Cambia a coda di avvicinamentu ...

Fate attenzione à a coda di download, à u mumentu chì hè (vedi a screenshot sottu) cumprendu:

1 - u dischette di Diskette Drive verrà prima verificatu (ancu da duve ghjunghjerà?);

2 - poi u sistema operativo installatu sarà carregatu nantu à u discu duru (a prossima sequenza di avvallazione ùn vene puru micca à u drive flash di l'installazione!).

Usendu i frecce è a chiave Enter, cambiate a priorità:

1 - u primu stivu da un dispositivo USB;

2 - a seconda scarpa da u HDD.

4) Salvà l'impostazioni.

Dopu i parametri entrati - anu bisognu di esse salvatu. Per fà ciò, andate in la scheda EXIT, è dopu sceglite a scheda SAVE CHANGES è aghjunghje à a salvazione.

In realtà vene tuttu, u BIOS hè configuratu, pudete procedere per installà Windows 7 ...

3. Installà Windows 7 in un laptop

(DELL Inspirion 15 serie 3000)

1) Inserite u drive USB flash aviabile in a portu USB 2.0 (USB 3.0 - etichettatu in blu). Windows 7 ùn s'hè installatu da un portu USB 3.0 (fighjate).

Accende u laptop (o riavvi). Se Bios hè configuratu è a drive flash hè stata preparata bè (bootable), allora l'installazione di Windows 7 deve inizia.

2) A prima finestra durante l'installazione (oltre à durante a riparazione) hè a suggestione di sceglie una lingua. Se fù correttamente definitu (russo) - cliccate nantu à.

3) In u prossimu passu vi hè basta à cliccà u pulsante di installazione.

4) Peccate dinò cù i termini di a licenza.

5) In u prossimu passu, selezziunate "installazione completa", punto 2 (l'aggiornamentu pò esse adupratu se avete dighjà installatu stu OS).

6) Partizionazione di u discu.

Passu assai impurtante. Se ùn spedite micca u dischettu in partizioni, vi dumandarà sempre dipoi in u travagliu in u computer (è u tempu di ripristinà i schedari pò esse significativamente perdutu) ...

Hè megliu, à a mo opinione, per spartà u discu in 500-1000GB, cusì:

- 100GB - in sistema operativu di Windows (questu sarà u drive "C:" - cuntene l'OS è tutti i prugrammi installati);

- U spaziu rimanente hè u discu "D:" locale - ci sò documenti, ghjochi, musica, film, ecc.

Questu opzione hè u più praticu - in casu di prublemi cù Windows - pudete reinizallu rapidamente, formattendu sulu l'unità "C:".

In casi quandu ci hè una partizione nantu à u discu - cù Windows è cun tutti i file è i prugrammi - a situazione hè più complicata. Se Winows ùn scarica, u primu avete bisognu di scaricà da u Live CD, di copià tutti i documenti à altri media, è poi reinstallà u sistema. À a fini - perde solu u tempu.

Se installate Windows 7 nant'à un discu "biancu" (in un novu laptop), allora probabilmente ùn esiste nisunu schedari in l'HDD, vale à dì chì pudete cancellà tutte e partizioni in ellu. Per questu ci hè un pulsante speciale.

Quandu sguassate tutte e partizioni (attenzione - i dati nantu à u discu seranu cancellati!) - avete da avè una partizione "Spaziu discu alluvatu 465,8 GB" (questu hè se avete un discu di 500 GB).

Dopu avete bisognu di creà una partizione nantu à st'unità (drive "C:"). Ci hè un pulsante speciale per questo (vedi a screenshot sottu).

Determinà a dimensione di u sistema cume vene - ma ùn l'u recomandu à fà menu di 50 GB (~ 50 000 MB). A u mo laptop, aghju fattu a dimensione di a partizione di u sistema à circa 100 GB.

In realtà, selezziunate a partizione appena creata è cliccate nantu à u pulsu - hè di quissa chì Windows 7 hè installatu.

7) Quandu tutti i schedari di installazione di u drive flash (+ disimballatu) sò copiati nantu à u discu duru - u computer deve andà à riavvià (un missaghju apparirà nantu à u schermu). Avete bisognu di smarrà l'unità flash USB da a USB (tutti i lìculi necessarii sò dighjà nantu à u discu duru, ùn avete micca più bisognu) affinchì dopu à u reiniziziu, a scarica da u drive flash USB ùn ricomincia.

8) Impostazione di i parametri.

Ùn ci hè nisuna pratica più diffusa - Windows pò dumandà solu di e impostazioni di basa: specificà l'ora è u fuso oru, stabilisce u nome di l'ordinatore, a password d'amministratore, etc.

Quale u nome di u PC, aghju raccomandazione di mettevi in ​​latinu (solu u cirillicu hè qualchì volta mostratu cum'è "Kryakozabra").

Aggiornamentu automaticu - vi raccomandu di disattivarlo cumunu, o almenu micca cullà la casella “Installazione solu l'aggiornamenti più impurtanti” (u fattu hè chì l'aggiornamentu autumatu pò rallentà u vostru PC, è carica l'internet cù l'aggiornamenti scaricabili. solu in mode "manuale".

9) L'installazione hè cumpleta!

Avà avete bisognu di configurà è aggiornà u driver / configurà a seconda partizione di u discu duru (chì ùn serà ancu visibile in "u mo computer").

4. Formattà a seconda partizione di u discu duru (perchè u HDD ùn hè micca visibile)

Se durante l'installazione di Windows 7 avete formattu completamente u discu duru, allora a seconda partizione (u so chjamatu discu duru locale "D:") ùn sarà micca visibile! Vede u screenshot sottu.

Perchè ùn hè micca visibile HDD - perchè ci hè u spaziu rimanente in u hard disk!

Per risolve ciò, vi tucate à andà à u Pannello di Cuntrollu di Windows è andate in la scheda di amministrazione. Per trovà rapidu - hè megliu aduprà a ricerca (a destra, sopra).

Allora avete bisognu di cumincià u serviziu "Gestione Computer".

A seguitu, selezziunate a scheda "Gestione di u discu" (à a sinistra in a colonna sottu).

In sta tabulata esse vene tutti i manichi: formattati è senza formattazione. U nostru spaziu di u discu duru restante ùn hè micca adupratu - avete bisognu di creà una partizione "D:" nant'à, formattala in NTFS è aduprala ...

Per fà quessa, cliccate à dirizzione diritta nantu à un spaziu micca attribuitu è ​​selezziunate a funzione "Crea un volume solu".

Poi specificu a lettera di l'unità - in mio casu, u drive "D" era occupatu è aghju scelu a lettera "E".

Poi sceglite u sistema di file NTFS è l'etichetta di u volumu: da un nome simile è cumandabile à u discu, per esempiu, "locale".

Eccu - a cunnessione di u discu hè cumpleta! Dopu l'operazione hè stata fatta - u secondu discu "E:" apparse in "u me computer" ...

5. L'installazione è l'aggiornamentu di i driver

Sì seguitu a raccomandazioni da l'articolo, allora avete dighjà avete i driver per tutti i dispositivi PC: basta à stallà. Ancu di più, quandu i piloti cumincianu à si comportanu ùn hè micca stabile, o di colpu ùn si adatta. Ci hè parechje maniere di truvà rapidamente e aggiornà i driver.

1) Siti ufficiali

Questu hè a scelta migliore. Se ci sò i driver per u vostru laptop in esecuzione di Windows 7 (8) nant'à u situ web di u fabbricante, installali (spessu chì spessu ci ne sò cundenti driver antichi o ancu ùn ci hè nè).

DELL - //www.dell.ru/

ASUS - //www.asus.com/RU/

ACER - //www.acer.ru/ac/ru/RU/content/home

LENOVO - //www.lenovo.com/ru/ru/ru/

HP - //www8.hp.com/ru/ru/home.html

2) Aggiornamentu in Windows

In generali, Windows OS, a partenza da 7, hè abbastanza "intelligente" è cuntene già a maggior parte di i piloti - a maiò parte di i dispositivi chì avete dighjà dighjà (forse no micca simu cume cù i driver "nativi", ma sempre).

Per mette à l'uparazioni in Windows OS - andate in u pannellu di cuntrollu, allora andate in a "Sistema è Sicurezza" e lanciate u "Manager di dispositivi".

In u manager di dispositivi, quiddi dispositivi per i quali ùn ci sò driver (o cunflitti cun elli) sò marcati cù flagelli gialli. Fate un clic destro su un tale dispositivo è seleziona "Aggiorna i driver ..." nel menu contestuale.

3) Spec. un software per a ricerca è l'aggiornamentu di i driver

Una bona opzione per a ricerca di i driver hè di aduprà speciali. u prugramma. A mo opinione, unu di i migliori per quessa hè a Driver Pack Solution. Hè una immagine ISO nantu à 10GB - in cui ci sò tutti i piloti principali per i dispositivi più popolari. In generale, per ùn provà micca, vi prupone di leggere l'articolo nantu à i migliori programmi per l'aggiornamentu di i driver -

Soluzione pack driver

PS

Hè tuttu. Tutta l'installazione riesce di Windows.