Induve è cume à scaricà i codec è ciò chì hè

Questu esercitariu discuterà di diversi modi per scaricà i codec per Windows è Mac OS X, pruvaraghju di descrivilu in dettu è tene in contu tutte le opzioni possibili, micca limitati à un riferimentu à qualunque pacchetto codec singulu (pack di codec). Inoltre, tocca à i lettori chì puderanu ritrovà video in diversi formati è DVD senza avè installatu codecs in Windows (cum'è quelli anu i so propri moduli integrati per questo scopu).

È per principianti, chì codecs sò. I codecs sò un software chì ti permette di codificà è decodificare i file medi. Dunque, se sentite un sonu mentre ghjucate un video, ma ùn ci hè nè immagine, o u film ùn hè più affucatu o qualcosa di simile succede, allora prubabile, hè solu a mancanza di codecs chì serve per ghjucà. U prublemu hè risolto in quantu simplicemente - devi scaricà è installà i codecs chì avete bisognu.

Scaricate e codec di codec in partenza da Internet (Windows)

U modu più cumunale per scaricà i codec per Windows hè per scaricà un pacchetto codec libero in a rete, chì hè una raccolta di i codec più popolari. Di norma, per l'usu domesticu è per guardà i filmi da Internet, DVD, video presi à u telefunu è altre fonti media, è ancu per ascoltà l'audio in diversi formati, u driver di u pack hè abbastanza.

U più cunoscutu di questi codec set hè u K-Lite Codec Pack. Suggeriscu di scaricà lu solu da a pagina ufficiale //www.codecguide.com/download_kl.htm, è micca da altrò. À spessu, quandu cerca un codec cù i motori di ricerca, l'uttili acquistanu software maluviti, chì ùn hè micca appena bramatu.

Scaricate K-Lite Codec Pack da u situ ufficiale

L'installazione di u K-Lite Codec Pack ùn hè micca grande: in a vasta maggioranza di i casi, cliccate semplicemente dopu e ripartite u computer dopu l'installazione. Dopu à ciò, tuttu ciò chì ùn puderia micca esse vistu in precedenza, travaglia.

Ùn hè micca l'unica metà di stallazione: i codecs pò esse scaricati è installati separatamente, se sapete u codec chì avete bisognu. Eccu esempi di siti ufficiali da a quali unu o un altru codec pò esse scaricatu:

  • Divx.com - Codex DivX (MPEG4, MP4)
  • xvid.org - Codec Xvid
  • mkvcodec.com - Codec MKV

Simili, puderete truvà altri siti per scaricà i codec necessari. Nulla di complicatu, cum'è in regula, no. Un ci vole à fà attenti à u fattu chì u situ anu ispiratu fiducia: sottu à l'apparenza di codecs, spessini spessu sparghje qualcosa in più. Ùn mai micca digità i vostri numeri di telefunu in ogni locu è ùn inviate SMS, hè una frusta

Perian - i migliori codec per Mac OS X

Di recente, sempre più utilizatori russi diventanu patroni di Apple MacBook o iMac. È tutti ghjattanu à u listessu prublema - a video ùn ghjucra. Tuttavia, se tuttu hè più o menu chjaru cù Windows è a maiò parte di a ghjente sà cume installà i codec da solu, questu ùn hè micca sempre u casu per Mac OS X.

U modu più faciule per installà i codecs in un Mac è di scaricà u pack di codec Perian da u situ ufficiale //perian.org/. Stu pack di codec hè distribuitu gratuitamente è fornisce supportu per quasi tutti i formati audio è video in u vostru MacBook Pro è Air o iMac.

I lettori cù i so proprii codecs integrati

Se per una ragione ùn volete micca installà i codecs, o forse questu hè pruviatu da l'amministratore di u vostru sistema, pudete aduprà i lettori video è audio chì includenu codecs in u pacchettu. Inoltre, sti lettori multimediali pò esse aduprati senza installazione in un computer, evitendu cusì difficoltà.

U più famoso di questi prugrammi per a riproduzione di cuntenutu audio è video sò VLC Player è KMPlayer. Entrambi i lettori ponu ghjucà tutti i tipi di audio è video senza installà codec in u sistema, sò liberi, sò abbastanza pratici, è ponu travaglià senza installazione nant'à un computer, per esempiu da un lettore USB.

Scaricate KMPlayer nantu à u situ //www.kmpmedia.net/ (u situ ufficiale), è VLC Player - da u sviluppatore di u situ //www.videolan.org/. Tutti dui lettori sò assai degni è fà un travagliu eccellente cù i so attività.

VLC Player

Conclusu sta simpatica guida, annunziu chì, in certi casi, ancu a presenza di codecs ùn porta micca à una riproduzione di video normale - si pò rallentà, s'arrubandà in piazze o micca esse mostratu affinchì. In questu casu, avete da aggiornà i driver di schede video (soprattuttu se avete reinstallatu Windows) è, forse, assicurati chì avete DirectX (pertinente per l'utenti di Windows XP chì avianu appena installatu u sistema operativu).