Ripari l'aggiornu di l'errore 80072f8f in Windows 7

L'estrattu da una radice da un numeru hè un'operazione matematica abbastanza cumuni. Hè adupratu per vari calcoli in e tabelle. In Microsoft Excel, ci sò diversi modi per calculà stu valore. Fighjate una maghjina più stretta à varie opzioni per l'implementazione di tali calculi in stu prugramma.

Metodi di estrazione

Ci hè dui modi principali per calculà st'indicatore. Unu di elli hè adatto solu per calculà a radice quadrata, è u secondu pò esse adupratu per calculà u valore di ogni gradu.

Metudu 1: aduprà a funzione

Per uttene a funzione radice quadrata hè usata, chjamata ROOT. A so sintassi hè cumpratta:

= ROOT (numero)

Per uttene questa opzione, hè basta à scrive questa espressione in una cella o in una linea di funzioni di un prugramma, rimpiazzendu a parola "numero" cù un numeru specificu o un indirizzu di a cella induve hè situata.

Per fà u calculu è visualizà u risultatu nantu à u schermu, cliccate nantu à u pulsante ENTER.

In più, pudete applicà sta formula cù e funzioni maestru.

  1. Cliccate nantu à a cella nantu à u fogliu in cui u risultati di i calculi saranu visualizzati. Vai à u pulsante "Inserisci funzione"messu vicinu à a linea di funzioni.
  2. In a lista chì si apre, selezziunate l'elemento "ROOT". Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. A finestra d'argumentu si apre. In u campu unicu di sta finestra, ci vole à inserisce un valore specifiante da u quali si pudarà trà l'estruzione, o e coordinate di a cella induve si trova. Cliccate nantu à sta cellula affinchì a so indirizzu sia entrata in u campu. Dopu avè inseritu i dati, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Cusì, u risultatu di i calcoli sarà visualizatu in a cella indicata.

Pudete puru chjamà a funzione cù u tab "Formule".

  1. Selezzi a cella per visualizà u risultatu di u calculu. Vai à la tabulazione "Formule".
  2. In u blocu di l'utelli "Biblioteca di funzioni" nantu à u nastro, cliccate nantu à u bottinu "Matematica". In a lista chì vene, selezziunate u valore "ROOT".
  3. A finestra d'argumentu si apre. Tutte l'azione ulteriore sò esattamente uguale cum'è l'azione per mezu di u bottinu "Inserisci funzione".

Metudu 2: esponentiation

Calculà a radice cubica cù a piena di opzioni ùn aiuta. In stu casu, u valore deve esse elevatu à un graduatu fratturatu. A forma generale di a formula di u calculu hè cumprima:

= (numero) ^ 1/3

Hè cusì, formalmente ùn hè nè una estrazione, ma alzà un valore à 1/3 di potenza. Ma questu gradu hè una radice cubica, allora hè precisamente una tale azzione in Excel chì hè adupratu à ottene u. In sta formula, invece di un numeru specificu, pudete ancu inserì e coordinate di a cella cù dati numerichi. U record hè fattu in una qualsiasi area di u fogliu o in a barra di formula.

Ùn pensate micca chì questu metudu pò esse adupratu solu per estrà a radice cubica da un numeru. Di listessa manera pudete calcà u quadru è ogni altra radice. Ma solu in stu casu hè necessariu aduprà a formula seguente:

= (numero) ^ 1 / n

n hè u gradu di l'erezione.

Dunque, sta opzione hè assai più universale chè aduprà u primu metudu.

Comu pudete vede, malgradu u fattu chì in Excel ùn ci sia micca una funzione specializata per estrà a radice cubica, stu calciu pò esse effettuatu aduprendu un'erezione in un gradu fracciuu, cioè, 1/3. Per estrà a radice quadrata, pudete aduprà una funzione speciale, ma ci hè ancu a possibilità di fà quessa aduendu un numeru in una putenza. Sta vittura sarà necessariu elevà à a putenza di 1/2. L'utente hà da determinà chì metudu di calculu sia più praticatu per ellu.