Soluzione di a cartuccia in a stampatrice

E cartucce di stampa ci ponu una certa capacità di vernice, in più, ogni mudellu di l'attrezzamentu cunsuma una quantità diversa. Dopu un pocu di u tempu, l'inchiosu scade, causendu strisce nantu à i fogli finiti, l'immagine si cessa, o l'errori si verificanu è e luci in u dispositiu illuminanu stessi. In questu casu, a cartuccia deve esse cambiata. Cumu fà sta sarà discupru in più.

Vede dinò: Perchè a stampante stampa strisce

Sostituite a cartuccia in a stampatrice

Ogni mudellu di apparecchiature di stampa da i diversi fabricanti hà u so design, è u metudu di attaccà u container per a pittura hè differente. Qui di sà avà chì spieghemu l'esempiu generale di a sostituzione, è voi, tenendu in considerazione e peculiarità di l'attrezzatura usata, ripetite e istruzioni dette.

Prima di fà sta procedura, si consiglia di leghje e note chì seguite. Una attenzione particulare deve esse prestata à i pruprietari di cartucce FINE, postu chì sò più vulnerabili, è u meccanismu hà i so sutilezzi:

  1. Ùn tocca mai i contatti elettrichi è l'ugugelli di a cartuccia cù e mani. Hè facilmente distinti da a basa, allora i prublemi cù a so detezzione ùn si pò fà.
  2. Ùn fighjate micca a stampatrice senza a cartuccia mancante. Sostituite subitu.
  3. Dopu avè installatu u contenitore, ùn sceglite micca ind'è u necessariu, è in particulare ùn vi lascenu micca aperta. Sti azzioni suscitanu l'asciugamentu di l'inchiosi è u dannu di a squadra.

Ora chì sì cunnoscutu cù e note di basi, pudete procedere direttamente à rimpiazzà u cisterciu di inchine.

Passu 1: Avè accesso à u detentore

Duvete prima accede à u titularu. Hè facili à fà, basta piglià un pocu di passi:

  1. Cunnesse l'alimentazione è accende u dispositivo.
  2. Chiudite u cartinu di entrata di carta in modu di design.
  3. Aprite a copertura posteriore. Aspì aspettate finu chì u titularu sia spostatu in u statu per rimpiazzà a cartuccia. Ùn toccate micca mentre si movenu.

Se u coperchju hè aperto per più di dieci minuti, u suppurtatore caderà in u locu. Si ripresentarà solu dopu à a fine di u fermu è di l'apertura di u coperu.

Passu 2: Rimuovere a cartuccia

Durante questu passu, avete bisognu di smarrà u cisterciu di inchine, chì a fissura hè vicina à l'altri componenti di u dispositivo. Hè impurtante micca toccà i componenti metallo, ùn li tocchi cun una cartuccia. In u casu di l'inchiosu nantu à elli, ghjustu smarrizzà u liquidu cù u serviziu. A rimozione di u cistercu di l'inchiosu hè cum'è seguitu:

  1. Cliccate nantu à a cartuccia finu chè scatta.
  2. Rimuà attentamente da u connettore.

A muntagna pò differisce secondu u mudellu è u fabbricante di a stampatrice. Spessu ci hè un cuncepimentu cù a presenza di un detentore speciale. In questu casu, prima ci vole à aprite, è allora ottiene a capacità.

Ogni area hà e so proprie leggi è regolamenti in materia di liberazione di consumabili. Pattu di u cartucce usatu in accordu cu questi, dopu procedere per installà unu novu.

Passu 3: Installate a nova cartuccia

Ùn ci hè più da inserisce una nova inchjaru è preparà u dispositivo per a stampa ulteriore. Tutte e azzioni sò eseguite in fretta:

  1. Spacchite a cartuccia è smirghje a pellicella protettiva, in altre mancu ùn ci sarà inchiu in a stampatrice.
  2. A un picculu angulu, inserite u contenitore in u supportu, puru assicurendu chì ùn tocchi micca i contatti elettrichi vicinu à u montu.
  3. Appughjà nantu à u casu di l'inchiosi finu chì un clic caratteristicu apparisci. Assicuratevi chì tutti i componenti sò stati installati.
  4. L'ultimu passu hè di chjappà u coperu.

Questu cumpleta u sostitu di a cartuccia. Speremu chì vi hà gestitu di fronte à u travagliu senza alcuna difficoltà speciale, è u dispositiu di stampa stampeghja dinò documenti è immagini di alta qualità.

Vede ancu: Cumu ricaricà una cartuccia di stampante Canon