Cume riparà cirillicu o cumparatu Cracky in Windows 10

Un di i prublemi possibili chì ponu esse postu dopu a stallazione di Windows 10 hè in schernitura invece di e lettere russhe in l'interfaccia di u prugramma, è in i documenti. Più spessu, a visione sbagliata di l'alfabetu cirillicu si trova in a versione iniziale di a lingua inglese è di quelle senza licenza, ma sò eccezioni.

Questu manualu descrive cume di risolve i "crepi" (o geroglifici), o, piuttostu, a visualizzazione di l'alfabetu cirillicu in Windows 10 in diversi modi. Pò esse uti: cumu installazione è attivà a lingua di l'interfaccia russa in Windows 10 (per sistemi in Inglese è in altre lingue).

A currezione di u visione cirillicu aduprendu regolazioni di lingua è standard di regione Windows 10

U modu più faciule è u spessu di travagliu per rimuovere le crepe è restituisce e lettere russhe in Windows 10 hè di correggere alcune impostazioni sbagliate in l'impostazioni di u sistema.

Per fà quessa, bisognu à fassi i passi chì seguite (nota: I cittu dinò i nomi di l'elementi necessarii in Inglese, postu chì à volte a necessità di correggere l'alfabetu cirillicu si faci in versioni inglese di u sistema senza avè bisognu di cambià a lingua).

  1. Aprite u pannellu di cuntrollu (per fà quì, pudete iniziate à digità "Pannello di cuntrollu" o "Pannello di cuntrollu" in a ricerca di a barra di task.
  2. Assicuratevi chì u campu "Vede per" sia impostatu à "Icone" ("Icone") è selezziunate "Norme Regionali" (Regione).
  3. Sù a scheda "Avanzata" (amministrativa) in a sezione "Lingua per i prugrami non Unicode", cliccate nantu à u pulsante di Cambia locale locale.
  4. Selezzi u russo, cliccate "OK" e cunfirmi u reiniziziu di u computer.

Dopu u reiniziu, verificate se u prublema di a lettura di e lettere russhe in l'interfaccia di u prugramma è (o) i documenti hè stata risolta - di solitu, i crepuschi sò fissi dopu à queste azzioni semplici.

Cume riparà i geroglifici di Windows 10 cambendu e pagine di codice

E pagine à u còdice sò tabelle in cui certi caratteri sò mappati in certi byte, è a mostra di Cyrillic cum'è geroglifici in Windows 10 hè di solitu associata cù u fattu chì a pagina di codici ùn hè micca u difettu è pò esse riparatu in parechji maneri chì ponu avè aiutu quandu hè necessariu ùn cambiate micca a lingua di sistema in i parametri.

Usendu Editor di Registre

U primu modu hè di aduprà l'editor di registru. A mo opinione, questu hè u metodo più dolce per u sistema; eppuru, vi propemu di creà un puntu di ripristinamentu prima di iniziare. U punta di u puntu di riparazione si applica à tutti i metudi successivi in ​​sta guida.

  1. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera, tipu regedit è premete Invescia.
  2. Vai à a chjave di registru SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Controlla Code Code è in a parte diritta scorrite i valori di sta sezione finu à a fine.
  3. Dopu tocca u parametru ACPvalore stabilitu 1251 (Cudillic code page), cliccate OK à chjappà u editor di registro.
  4. Ripartisce u computer (si hè un riavviscingu, micca un spegnimentu è accende, in Windows 10 questu pò importa).

Di solitu, questu risolve un prublema cù a mostra di e lettere russhe. Una variazione di u metudu chì utilizza l'editor di registru (ma micca preferitu) hè di guardà u valore attuale di u parametru ACP (di solitu 1252 per i sistemi inizialmente in lingua inglese), allora in a stessa chiave di registro, trova u parametru chjamatu 1252 è cambia u so valore da c_1252.nls on c_1251.nls.

Solu rimpiazzà u file di a pagina di codice cù c_1251.nls

U secondu, micca raccomandatu da me, ma qualchì volta sceltu da quiddi chì crede chì a trasmissione di u registru hè troppu difficile o periculosa: sostitu u file di a pagina di codice in C: Sistema di Windows 32 (Si suppone chì avete installatu a pagina di i codici in l'Europa Occidentale - 1252, solitu questu hè u casu. Puoi visualizzare a pagina di i codici attuale in u parametru ACP in u registro, cum'è descrittu in u metudu precedente).

  1. Andate in a cartula C: Sistema di Windows 32 è truvà u schedariu c_1252.NLS, cliccate nantu à u dirittu, selezziunate "Pruprietà" è aprite la scheda "Sicurezza". Nantu à ella, cliccate nantu à u pulsante "Avanzate".
  2. In u campu "Proprietariu", cliccate "Modifica".
  3. In u campu "Inserisci i nomi di l'oggetti à selezziunà" inserisci u vostru nome d'utente (cun ​​diritti di amministratore). Se aduprate un account Microsoft in Windows 10, inserisci u vostru indirizzu e-mail invece di u vostru username. Cliccate "Ok" in a finestra induve avete specificatu l'utente è in a prossima finestra (Impostazioni di Sicurezza Avanzata).
  4. Ci puderete torna à truvà nantu à a scheda "Sicurezza" in e proprietà di file. Cliccate nantu à u pulsante "Modifica".
  5. Selezziunu "Amministratori" è permettite l'accessu pienu per elli. Fate un clic nantu à "OK" è cunfirmi u cambiu di permessi. Cliccate "Ok" in a finestra di pruprietà di u file.
  6. Rinominà u file c_1252.NLS (per esempiu, cambiate a estensione à .bak in modu da ùn perdite micca stu schedariu).
  7. Fighjate a tasca Ctrl è trascina C: Sistema di Windows 32 file c_1251.NLS (Cudillu cirillicu) à un altru locu in a stessa finestra di esploratore per creà una copia di u schedariu.
  8. Rinominà a copia di i file c_1251.NLS in c_1252.NLS.
  9. Rinvià u computer.

Dopu avè riavvicutu Windows 10, l'alfabetu cirillicu ùn deve esse spiccatu in forma di geroglifici, ma cum'è lettere russo cumuni.