Cume salvà u PDF à Mozilla Firefox


Durante a navigazione in linea, parechji di noi vutanu regolarmente à risorse web interessanti chì cuntenenu artìculi utili è informativi. Se un articulu hà attaccatu l'attenziazione, è tu, per esempiu, vulete salvà lu in u vostru computer per u futuru, allora a pagina pò esse facilmente salvata in u formatu PDF.

U PDF hè un furmatu popularu chì hè spessu usatu per conservà i documenti. U vantaghju di stu furmatu hè u fattu chì u testu è l'imagini cuntene in questu sicuru conservanu a formattazione originale, ciò chì significa chì ùn avete mai prublemi di stampa di un documentu o di visualizeghjine nantu à un altru dispositivo. Hè per chì parechji utilizatori volenu salvà e pagine Web aperti in Mozilla Firefox.

Cume salvà a pagina in pdf in Mozilla firefox?

Qui di sà avè duveme modi per salvà a pagina in PDF, unu di i quali hè standard, è u secondu prevede l'usu di software addizionale.

Metudu 1: Strumenti standard di Mozilla Firefox

Fortunatamente, Mozilla Firefox permette di aduprà strumenti standard, senza usà altri strumenti, per salvà e pagine di interesse per u vostru computer in u format PDF. Questa prutetta si pudarà in pochi passi simpli.

1. Vai à a pagina chì sarà successivamente esportata in PDF, cliccate nantu à u menù di u navigatore in u angulu in alto a destra di a finestra di Firefox, e selezziunu da a lista chì compare "Stampa".

2. A schermata visualizza i parametri di stampa. Se tutti i dati predefiniti personalizati ti servenu, in l'angulu in alto a destra cliccate nantu à u bottinu "Stampa".

3. In blocu "Stampante" vicinu à u puntu "Nome" selezziunate "Microsoft Print to PDF"è poi cliccate nantu à u pulsante "OK".

4. Dopu, a schermata visualizza l'Esploratore di Windows, in cui avete bisognu di specificà u nome di u file PDF, è specificà a so posizione in u computer. Salvate u file resultante.

Metudu 2: aduprà l'estensione Salvà cum PDF

Certi utenti di Mozilla Firefox anu avutu a scelta chì ùn anu micca sceglie di sceglie una stampatrice PDF, perchè ùn hè micca possibile aduprà u metodo standard. In questu casu, un supplemento di navigatore speciale Salva cumu PDF pò aiutà.

  1. Scaricate Salva in PDF da u ligame sottu è installatu in u vostru navigatore.
  2. Scaricate i più in aggiunte Salva in PDF

  3. Perchè i cambiamenti entranu in vigore, sarà necessariu riavvià u navigatore.
  4. L'icona di u modulu aghjuntu apparirà in a parte superiore sinistra di a pagina. Per salvà a pagina attuale, cliccate nantu à ellu.
  5. Una finestra apparirà nant'à u schermu in cui basta à finisce di salvà u schedariu. Fatti!

Cume, in fattu, tuttu.