Errore 0x000000D1 DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL in Windows

Una di e varianti cumune di i schermi blu di a morte (BSoD) hè l'errore 0x000000d1, chì si faci in l'utenti di Windows 10, 8, Windows 7 è XP. In Windows 10 è 8, a schermata blu hè un pocu diversa - ùn ci hè micca un codu d'errore, solu u DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL messaggio è l'infurmazioni nantu à u lìchje chì l'ha causatu. L'errore stessa afferma chì ogni prugramma di sistema si girò versu una pagina di memoria inesistente, chì hà causatu un crash.

In l'istruzzioni sottu, ci sò modi per risolve u fermu blu di STOP 0x000000D1, identificà un driver di prublemu o altre cause chì causanu un errore, è restituisce Windows à u funziunamentu normale. In a prima parte, a discusione tratzerà di Windows 10 - 7, in a seconda - soluzioni specifichi per XP (ma i metudi di a prima parte di l'articolo sò ancu pertinenti per XP). L'ultima sezione listi i prucessi addiziunali, qualchì volta si verificanu di stu errore in dui sistemi operativi.

Cume riparà a schermata blu 0x000000D1 DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL in Windows 10, 8 è Windows 7

Prima, quì nantu à i varianti più semplici è cumuni di l'errore 0x000000D1 DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL in Windows 10, 8 è 7 chì ùn necessitanu micca analisi di discurrimentu di memoria è altre inchieme per determinà a causa.

Se, quandu un errore vedi nantu à una schermata blu, vedi u nome di un prublemu cù l'estensione .sys, hè questu file di driver chì ha causatu l'errore. È più spessu sò i seguenti driver:

  • nv1ddmkm.sys, nvlddmkm.sys (è altri nomi di file comincia à nv) - Errore di driver di scheda video NVIDIA. A soluzione hè di rimuovere completamente i driver di schede video, installà quelli ufficiali da u situ di NVIDIA per u vostru mudellu. In certi casi (per i portatili), u prublemu hè risoltu installendu i driver ufficiali da u situ di u fabbricante di u portatile.
  • atikmdag.sys (è l'altri chì anu da u ati) - Pecciu di driver di carta grafica AMD (ATI). A soluzione hè di rimuovere completamente tutti i driver di schede video (vedi u ligame sopra), installate quelli ufficiali per u vostru mudellu.
  • rt86winsys, rt64win7.sys (è altri rt) - I driver di Realtek Audio si crashanu. A soluzione hè di stallà i piloti da u situ di fabbricazione di a scheda madre di u computer, o da u situ di u custruente di u taccuinu per u vostru mudellu (ma micca da u situ web Realtek).
  • ndis.sys hè in relazione cu u driver di a scheda di rete di u computer. Pruvate dinò ancu installà i driver ufficiali (da u situ web di u fabbricante di a scheda madre o di u portatile per u vostru mudellu, è micca cù u “Aggiorna” in u manager di dispositivi). In questu casu: spessu à volte chì u prublemu hè causatu da u antivirus ndis.sys recentemente installatu.

Solu, per errore, DETENTE 0x000000D1 ndis.sys - in certi casi, per stallà un novu driver di scheda di rete cù una schermata blu di a morte in sempiternariu, andate in modalità sicura (senza suppurtamentu di rete) è fate quì

  1. In u gestore di dispositivi, aprite e pruprietà di l'adattatore di rete, a scheda "Driver".
  2. Fate un clic nantu à "Aghjunghje", selezziunate "Run in search on this computer" - "Sceglite da a lista di i piloti già installati".
  3. A finestra successiva mostrerà probabilmente 2 o più driver compatibili. Sceglite una di elli chì u fornitore di i quali ùn hè micca Microsoft, ma u fabbricante di u cuntrollu di rete (Atheros, Broadcomm, etc.).

Se nisuna di sti elenchi si adatta à a vostra situazione, ma u nomu di lima chì ha causatu l'errore hè affissatu in una schermata blu in l'infurmazione di l'errore, pruvate a cercà in Internet per quale driver tene u lugatu appartene e prova à stallà a versione ufficiale di u driver s'ellu ci hè una tale possibilità - rotule u ritardu in u manager di dispositivi (se l'errore ùn hà ancu accadutu).

Se u nomu di u schedariu ùn hè micca visualizatu, pudete aduprà u prugramma BlueScreenView per analizzà u dump di memoria (si pò vene i nomi di i file chì hà causatu l'accidentu), sempre chì avete abilizatu u dumping di memoria (di solitu abilitu per impostazione predefinita, se disattivu creazione automatica di discariche di memoria quandu Windows si blocchi).

Per abilità a salvezza di rigali di memoria, andate in "Pannello di cuntrollu" - "Sistema" - "Impostazioni avanzate di sistema". Sulla scheda "Avanzata" in a sezione "Caricà è Riprende", cliccate "Opzioni" è accende la registrazione di eventi in caso di fallimentu di u sistema.

Inoltre: per Windows 7 SP1 è errori causati da i file tcpip.sys, netio.sys, fwpkclnt.sys ci hè una riparazione ufficiali dispunibule quì: //support.microsoft.com/ru-ru/kb/2851149 (cliccate "Fix Pack Pack) dispunibule per scaricà ").

Errore 0x000000D1 in Windows XP

Prima di tutti, se in Windows XP a schermata blu specifica di a morte succede quandu sò connessi à Internet o altre azzioni cù a rete, aghju raccomandatu di stallà u patch ufficiale da u situ di Microsoft, pò aiutà: //support.microsoft.com/ru-ru/kb / 916595 (destinatu à l'errori causati da http.sys, ma à volte ci aiuta in altre situazioni). Aggiornamentu: per qualchì motivu, u download in sta pagina ùn funziona più, ci hè solu una descrizione di l'errore.

Separatamente, pudete messe in evidenza l'errori kbdclass.sys è usbohci.sys in Windows XP - si pò riferisce à software è driver di tastiera è mouse da u fabbricante. Altrimenti, i modi per curà l'errore sò uguale cum'è in a sezione precedente.

Ulteriori informazioni

E cause di l'errore DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL in alcuni casi ponu esse dinò i seguenti:

  • I prugrammi chì installanu i prugrammi di dispositivi virtuali (o, piuttostu, sti prugrammi), in particulare quelli chì sò stati cracati. Per esempiu, prugrammi per montà e immagini di dischi.
  • Alcuni antivirusu (dinò, soprattuttu quandu usanu u bypass di licenza).
  • Firewall, inclusi quelli integrati in antivirus (specialmente in casi di errori ndis.sys).

Ebbè, duie ragioni in più teoricamente possibili per questo sò u file di scambiu di Windows disabile o prublemi cù a RAM di un computer o laptop. Inoltre, se u prublema apparisci dopu a stallazione di un prugrammu, verificate se esiste punti di ripresa di Windows nantu à u vostru computer chì vi puderanu risolve rapidamente u prublema.