Cume scopre u tariffa MTS connessa in vari modi

U metudu è a frequenza di i pagamenti, e funzioni disponibili, i termini di serviziu è u passu à un altru tariffu dipende da a tariffa usata. Sapè sta situazione assai impurtante, è ancu i metudi per determinà i servizii esistenti sò gratuiti, ancu per abbonati MTS.

U cuntenutu

  • Cumu determinà u vostru tariffa telefonica è internet da MTS
    • Esecuzione di cumandamenti
      • Video: cume determinà a tariffa di i numeri MTS
    • Se a carta SIM hè usata in u modem
    • Servizio di supportazione automatica
    • Assistente mobile
    • Tramite l'account personale
    • Via app mobile
    • Chjama à Cunsultu
  • Ci sò mumenti in cui ùn puderete micca truvà a tariffa

Cumu determinà u vostru tariffa telefonica è internet da MTS

L'utenti di a carta SIM da a cumpagnia "MTS" ricevenu assai metudi per scopre infurmazione nantu à i servizii è e opzioni cunnessi. Tuttu quessa ùn influenzerà micca u soldu di u vostru numaru. Ma alcuni di i modi impieganu accessu ad internet.

Esecuzione di cumandamenti

Andà à chiamà un numeru, specificendu u comando * 111 * 59 # è premendu u pulsante di chiamata, scorrerà u cume USSD. U vostru telefonu riceve una notificazione o un missaghju, chì cuntene u nomu è una breve descrizione di a tariffa.

Eseguite u comando * 111 * 59 # per scopre a vostra tariffa

Questu metudu pò esse adupratu in tutte e regioni di a Russia è ancu quandu in roaming.

Video: cume determinà a tariffa di i numeri MTS

Se a carta SIM hè usata in u modem

Se a carta SIM hè in un modem cunnessu à un computer, allora pudete determinà a tariffa cù l'applicazione speciale "Connect Manager", chì hè piazzata automaticamente quandu usassi prima u modem. Avendu lanciatu l'applicazione, andate in la scheda "USSD" - "USSD-service" è fate una combinazione

Andate à u serviziu USSD è fate u comando * 111 * 59 #

* 111 * 59 #. Ricevi una risposta in forma di un messaghju o notifiche.

Servizio di supportazione automatica

Avendu chjamatu u numeru * 111 #, pudete sente a voce di u MEC risponde à u serviziu. Cumfererà listendu tutti i punti di menu, sì u interessu à a sezione 3 - "Tariffe", è dopu à a sottusezione 1 - "Ricevi a tassa". Navigate in u menu, aduprendu i numeri di a tastiera. L'informazione serà venuta in forma di notificazione o di un messaghju.

Assistente mobile

L'analoguu di u metudu precedente: chjamà u numeru 111, pudete sente a voce di u segretariu. Premete 4 nantu à a tastiera per ascoltà l'infurmazioni nantu à a vostra tariffa.

Tramite l'account personale

Andate à u situ ufficiale di "MTS" è stà cunnessu. Andate à l'infurmazioni nantu à u numeru è u statutu di u cuntu. A prima pagina ricevi un breve rughjone nantu à a tariffazione cunnessa. Cliccendu nantu à u so nome, pudete vede informazione dettagliata nantu à u costi di Internet, chjamate, messaggi, roaming, etc.

In l'infurmazioni nantu à u numeru hè u nome di a tariffa.

Via app mobile

A cumpagnia "MTS" hà l'applicazione ufficiali "My MTS" per i dispositivi Android è IOS, chì ponu esse scaricati gratuitamente da u Market di Play è l'App Store. Lanciate l'applicazione, andate in u vostru contu, aprite u menu è andate à a sezione "Tariffe". Quì pudete vede l'infurmazione nantu à a tarifa cunnessa, è ancu altre tariffi dispunibili.

In l'applicazione "My MTS" truvamu a scheda "Tariffe"

Chjama à Cunsultu

Questu hè u metodo più prughjettu, in quantu a risposta di l'operatore pò esse suppurtata chì supera 10 minuti. Ma per una qualchì ragione hè impossibile aduprà altri metodi, chjamate u numeru 8 (800) 250-08-90 o 0890. U primu nùmeru hè per e chjamate à chjama fissa è chjamate da e carte SIM di un altru operatore; Mts.

Sì in roaming, aduprà u numeru +7 (495) 766-01-66 per contattà l'assistenza.

Ci sò mumenti in cui ùn puderete micca truvà a tariffa

Ùn ci hè situazioni chì ùn puderanu micca scopre a tariffa. Se avete Internet, allora tutti i metudi descritti sopra sò dispunibuli. S'ellu ùn hè micca quì, allora tutti i metodi sò dispunibuli, fora di "Tramite un account personale" è "Tramite un'applicazione mobile". Per quelli chì sò in vaganza, tutti i metudi di sopra sò dispunibuli.

Verificate almeno una volta ogni pochi mesi chì opzioni, servizii è funzioni sò aduprate oghje. A volte ci sò situazioni in cui a vecchia tariffa cessa di esse supportata da l'azienda, è vi sò automaticamente cunnessi à un novu, forse meno prufittuu.