Eliminendu u missaghju "A vostra cunnessione ùn hè micca sicura" per Mozilla Firefox

Un di i più belli indicatori di e prestazioni di un sistema informaticu sò i parametri di RAM. Allora, quandu ci sò errori in u funziunamentu di questu elementu, aghjuntu u travagliu di l'OS in tuttu un negativu. Facemu capisce cumu fà un controllo di RAM in i computer cun Windows 7 (32 o 64 bit).

Lezione: Cumu verificà a memoria operativa per a operatività

Algoritmu di cuntrollu di RAM

Prima di tutti, guardami i sintomi in cui l'utente deve pensà à a prova di RAM. Queste manifestazioni includenu:

  • Fallimenti regolari in forma di BSOD;
  • Riavvi spontaneu di u PC;
  • Un rallentamentu significativu in a velocità di u sistema;
  • Grafica distorsione;
  • Partite frequenti da prugrammi chì aduprà intensamente a RAM (per esempiu, i ghjochi);
  • U sistema ùn scarica.

Qualcuna di sti sintomi pò indicà un errore in a RAM. Benintesa, u 100% garantisce chì a ragione si trova precisamente in a RAM, sti fattori ùn sò micca. Per esempiu, i prublemi cù grafiche si possono verificà à causa di fallimenti in a scheda video. Tuttavia, vale tuttu u serviziu di a prova di RAM in ogni casu.

Sta prucedura nantu à un PC cù Windows 7 pò esse fatta cun l'applicazioni di terze parti, è aduprendu solu l'utili integrati. Dopu, tenemu cunsideratu in dettaglio queste due opzioni di test.

Attentu! Avemu da furtuna à verificà ogni modulu RAM separatamente. Hè cusì, quandu vi accede per primu avete bisognu di scunettà tutte e strisce di RAM, eccettu una. Durante a seconda verifica, cambia u passatu à un altru, etc. Dunque, puderà calcolà quale modulu particulare falla.

Metudu 1: Software di terza parte

Immediatamente considerà l'implementazione di a procedura in travagliu utilizà prugrammi di terze parti. Una di e applicazioni più faciule è convenienti per tali attività hè Memtest86 +.

Scaricate Memtest86 +

  1. Prima di tutti, prima di testà, avete bisognu di creà un discu di avvicinamentu o unità di memoria USB cù u prugramma Memtest86 +. Ciò hè da u fattu chì a verifica hè fatta senza avè a carica di u sistema operativu.

    Lezione:
    Programmi per scrive una immagine nantu à u discu
    Prugrammi per registrazione di una immagine nantu à una unità flash USB
    Cume à brucia una immagine in una unità flash USB in UltraISO
    Cume brusgià un'immagine in u discu per UltraISO

  2. Dopu chì i supporti di avvicinamentu sò preparati, inserite un discu o un drive flash USB in u drive o in u connettore USB, dipende da u tippu di dispositivu chì state usando. Rinialzà u computer è entrate in a so BIOS per registrà a USB o l'unità cume u primu dispositivu di boot, altrimenti u PC hà iniziò cum'è di solitu. Dopu avè fattu e manipolazioni necessarie, uscite da u BIOS.

    Lezione:
    Cume accede à u BIOS in computer
    Cumu configurà u BIOS in u computer
    Cume mette a scarpa da u drive flash USB

  3. Quandu u computer ripisenta è aprisce a finestra Memtest86 +, premete u numeru. "1" annantu à a tastiera per attivà u testu chì si utilizza a versione libera di u prugramma. Per i stessi usatori chì hà acquistatu a versione cumpleta, u cuntrollu si principia automaticamente dopu à una contaccetta di dieci secondi di u timer.
  4. Dopu, Memtest86 + lancerà algoritmi chì testerà a RAM di u PC cù parechji parametri in una volta. Se l'utile ùn scopre micca eventuali errori, dopu à a fine di u ciclu sanu, a scansione sarà fermata è u missaghju cumpressu sarà visualizatu in a finestra di prugramma. Ma quandu si sò urdinari l'errore, a spunta continuerà finu à quellu chè ne s'arresta sottumendu Esc.
  5. Se u prugramma scopra errori, allora li si deve registra, è dopu ricercà in Internet per infurmazione nantu à quantu critichi sò, è imparà nantu à cume si eliminanu. Di norma, l'errori critichi sò eliminati sostituendu u modulu RAM corrispondente.

    Lezione:
    Programmi per verificà a RAM
    Cumu aduprà MemTest86 +

Metudu 2: Sistema di u Sistema Operativo

Pudete ancu organizzare scansione di RAM in Windows 7 aduprendu solu l'utelli di stu sistema operativu.

  1. Cliccate "Start" è andate à l'elemento "Pannello di cuntrollu".
  2. Apertu a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. Sceglite a postu "Amministrazione".
  4. Da a lista aperta di strumenti, cliccate nantu à u nome "Memory Checker ...".
  5. A finestra s'è aperta duvule l'utile prupone 2 opzioni à sceglie:
    • Rinviate u PC è inizià a prucedura di verifica subitu;
    • Fate una scansione nantu à u successu avvicinamentu di u sistema.

    Sceglite a vostra opzione preferita.

  6. Dopu avè riavvicinatu u PC, a scansione di RAM inizierà.
  7. Durante u prucessu di verifica, pudete fà e impostazioni cliccendu F1. Dopu à quessa, una lista di i parametri seguenti si aprirà:
    • Cache (off; on; default;
    • Suite di testu (larga, regula; basica);
    • U numeru di passaggi di prova (da 0 à 15).

    U cuntrollu più dettu hè effettuatu quandu si sceglie una larga gamma di testu cù u numaru massimu di passate, ma tale scansione tarda abbastanza à u tempu.

  8. Dopu a fine di u testu, u computer si riavanu, è quandu si riavanu, i risultati di test saranu visualizzati nantu à u schermu. Ma, purtroppu, saranu visibili per un pocu tempu, è in certi casi esse ùn vedenu micca solu. Pudete vede u risultatu in Windows JournalCiò chì deve esse in a sezione già cunnisciuta da noi "Amministrazione"chì hè situatu in "Pannello di cuntrollu"è cliccate nantu à l'elemento "Visualizzatore di eventi".
  9. In a parte sinistra di a finestra chì si apre, cliccate nantu à u nome di a sezione. Logs di Windows.
  10. In a lista chì si apre, selezziunate u nome di a sottusione "Sistema".
  11. Ora in a lista di l'eventi, truvà u nomu "MemoryDiagnostics-Results". S'ellu ci sò parechji elementi, vede l'ultimu in u tempu. Cliccate nantu à sta.
  12. In u blocu inferiore di a finestra, vedete l'infurmazioni nantu à i risultati di u scansione.

Pudete verificà errori di RAM in Windows 7 aduprendu à tempu i prugrammi di terze parti è solu cù l'utili furniti da u sistema operativu. A prima opzione pò furnisce più opportunità di testu è per alcune categorie di utilizatori hè più faciule. Ma a seconda ùn impone micca l'installazione di alcun software addizionale, è in a vasta maggioranza di i casi, e funzionalità fornite da u sistema sò abbastanza per avè tutte l'infurmazioni necessarie nantu à l'errori di RAM. A eccezione hè a situazione quandu u sistema operativo ùn pò esse principiatu à tutti. Hè quandu l'applicazioni di terze parti vene à u salvamentu.