Cumu attivà a tastiera in schernu Windows 8 è Windows 7

U manuale hà da discuprà cum'è di attivà, è s'ellu ùn hè micca in u sistema, induve duva: cumu installà una tastiera in schermata. A tastiera in schernu Windows 8.1 (8) è Windows 7 hè una utilità standard, è cusì, in a maggior parte di i casi, ùn vorrà micca cercà da dove scaricà a tastiera in onore, a menu cusì si vulete installà qualchì versione alternativa. Aduprà un novu di alternate tastiere virtuale alternative per Windows à a fine di l'articolo.

Cosa pò esse necessariu? Per esempiu, avete un touchscreen di u portatile, chì ùn hè micca raro oghje, avete reinstallatu Windows è ùn pudete micca truvà un modu per accende l'intramentu di a schermata o di colpu a tastiera di solitu si ferma di travaglià. Si pensa à ancu chì l'entrata di a tastiera in schermu sia più prutetta da spyware di l'usu normale. Ebbè, se truvate un touch screen di publicità in u palazzu, nantu à chì vedete u desktop di Windows, pudete provà à mette in contu.

Aggiornamentu 2016: u situ hà una nova istruzione nantu à cum'è abilità è aduprà a tastiera in schermata, ma pò essa utile no solu per l'utenti di Windows 10, ma dinò per Windows 7 è 8, soprattuttu se avete qualchi prublemi, cume una tastiera Si apre allora quandu i prugrammi sò principiati, o ùn si pò truvà micca in alcunu modu, truvate a soluzione à sti prublemi à a fine di u manualu Windows 10 On-screen Keyboard.

Tastiera in schermata in Windows 8.1 è 8

Considerendu u fattu chì Windows 8 hè statu originali sviluppatu tenendu cunnisciendu touch screen, a tastiera in schermata hè sempre presente in ella (a menu di un prugrambu). Per esegui, pudete:

  1. Andate à "Tutte le applicazioni" in a schermata iniziale (freccia rotonda in cima sinistra in Windows 8.1). In a sezione "Accessibilità", selezziunate a tastiera in schermata.
  2. Oppure pudete semplicemente cuminciare a digità e parole "On-Screen Keyboard" in a schermata iniziale, una finestra di ricerca si aprirà è vedete l'elemento desideratu in i risultati (ancu se ci vole à avè un tastieru ordinariu per questo).
  3. Un altru modu hè di andà à u Pannellu di cuntrollu è selezziunate l'elementu "Caratteristiche Speciali", è dopu l'elemento "Abilita a tastiera in schermu".

Puru chì questu cumpunente sia presente in u sistema (è questu hè u casu), hè lanciatu.

Extra: se volete chì a tastiera in schermata compare automaticamente quandu accedi à Windows, ancu a finestra di password, andate in u pannello di controllo "Funzioni speciali", selezziunate "Usa un computer senza un mouse o una tastiera", verifica "Usa a tastiera in schnave", ". Dopu, cliccate "Ok" è andate a "Modificare l'impostazioni di login" (a sinistra, in u menu), marca l'usu di a tastiera in schermu quandu accedi à u sistema.

Accende a tastiera in schermata in Windows 7

U lancio di a tastiera in schermata in Windows 7 ùn hè micca assai differente da ciò chì hè digià statu dettu sopra: tuttu ciò chì hè necessariu hè di truvà in Start - Programmi - Accessori - Caratteristiche speciali di a tastiera in schermu. Oppuru ponu a casella di ricerca in u menu Start.

Tuttavia, in Windows 7, a tastiera in schermu ùn pò esse quì. In stu casu, pruvate a seguente opzione:

  1. Andate in Pannellu di cuntrollu - Programmi è Caratteristiche. In u menu di sinistra, selezziunate "Elenco di componenti di Windows installati".
  2. In a finestra "Turnu di e funzioni di Windows on o off", verificate "Componenti di Tablet PC".

Dopu avè installatu l'elemento specificatu, una tastiera in schermata compare in u vostru urdinatore induve hè supposta. S'ellu ùn ci hè tempu micca un tale elementu in a lista di componenti, allora hè assai probabile chì devi aghjurnà u sistema operativu.

Nota: se avete bisognu di aduprà a tastiera in schermata cume accede à Windows 7 (deve cuminciare automaticamente), aduprate u metudu descrittu à a fine di a sezione precedente per Windows 8.1, ùn hè micca diversa.

Unni pudè scaricà una tastiera in schermu per l'ordinatore di Windows

In u corsu di scrittura di st'articulu, aghju trascuratu à ciò chì opzioni di tastiera di l'aiutu alternativo per Windows sò. U scopu era di truvà simplici è libaru.

Più di tutti mi piaciunu l'opzione di Tastiera Virtuale Gratuita:

  • Versione in lingua russa di a tastiera virtuale
  • Ùn richiede l'installazione in un computer, è a taglia di u lima hè menu inferiore à 300 KB
  • Pulizia da tutti i prugrammi indes trati (à u momentu di scrittura di questu articulu, altrimenti succede chì a situazione cambia, usa VirusTotal)

Hà capiscitu cù i so attività. A menu, per esse attivatu per difettu, invece di u standard, avete a prutezzione in i profondi di Windows. Pudete scaricà a tastiera à schermu Tastiera Virtuale Gratuita da u situ ufficiale //freevirtualkeyboard.com/virtualnaya-klaviatura.html

U secondu pruduttu chì vi pò fà attenta, ma ùn hè micca libaru - Touch It Virtual Keyboard. E so capacità sò veramente impressionanti (cumpresu a creazione di e so proprie tastiere in schermata, l'integrazione in u sistema, etc.), ma per difettu ùn ci hè micca una lingua russa (un dizionario hè necessariu) è, per chì aghju scrittu, hè per un tariffa.