Cume à rimuovere annunci in u navigatore Google Chrome


A publicità hè unu di l'utenti chiave per i reddituali per webmaster, ma à tempu, influenza negativamente a qualità di navigazione in Internet per l'utenti. Ma ùn serete micca bisognu d'arrimbe a publicità in Internet, perchè in ogni prughjettu pò esse sparguata in modo sicuru. Per fà quessa, avete bisognu di u navigatore Google Chrome è seguite l'instruisce in più.

Eliminà annunci in u navigatore Google Chrome

Per annullà a publicità in un navigatore Google Chrome, pudete aduprà l'estensione di navigatore chjamata AdBlock o aduprà u prugettu AntiDust. Informatevi più nantu à ognuna di sti metodi.

Metudu 1: AdBlock

1. Cliccate nantu à u menu di u navigatore di u navigatore è andate in a sezione in listinu visualisatu. "Strumenti Addizionali" - "Prolungazioni".

2. Un elencu di e extensioni installatu in u vostru navigatore sarà visualizatu nantu à u schermu. Scorri finu à a fine di a pagina è cliccate nantu à u ligame. "Più estensioni".

3. Per scaricà nuove estensioni, ne saremo rediretti à u negoziu di Google Chrome ufficiale. Quì, in a zona di manca di a pagina, vi tocca à inserisce u nome di u navigatore addizionatu - Adblock.

4. In i risultati di a ricerca in u blocu "Estensioni" u primu in a lista mostrerà l'estensione chì circate. A diritta di questu, cliccate nantu à u bottinu. "Install"aghjunghje à Google Chrome.

5. Ora l'estensione hè installata in u vostru navigatore web è, per impostazione predefinita, hà già funziunà, chì ti permette di blocà tutti i annunci in Google Chrome. Una icona in miniatura chì si vene in a zona superiore diritta di u navigatore parlerà di l'attività di l'espansione.

Da quì, in più, annunzi spariscenu nantu à assolutamente tutte e risorse web. Perchè ùn vedite micca più unità di annunci, senza finestra pop-up, senza publicità video, o à altri tipi di annunci chì interferiscenu in l'apprendimentu cuncepitu di cuntenutu. Godite di utilizà!

Metudu 2: AntiDust

L'ustraia inaburitabile di a barra d'infurmazione impiegata hà un impetu negativo sull'usabilità di i vari navigatori, è Google Chrome, un navigatore web popolari, ùn face micca eccezione. Scopemu cum'è di disattivà annunci è installate in maniera sbagliata i barrieru in u navigatore Google Chrome cù a utilità AntiDust.

Mail.ru hè assai aggressivu in a prumuzione di i so strumenti di ricerca è di servizii, per chì ci sò i casi spessu quandu una barra d'uttrali Mail.ru Satellite hè installata in Google Chrome assai cun un prugramma installatu. Essere attenti!

Provemu à rimuovere questu toolbar indesideratu cù l'aiutu di l'utilità AntiDust. Sepurà u navigatore è eseghjemu stu prugrammu chjucu. Dopu avè lanciatu in u background, scansiona i navigatori di u nostru sistema, cum'è Google Chrome. Se ùn vedenu truvà nant'à e barre non cunsiderate, l'utile hè mancu appena senti, è uscirà immediatamente. Ma sapemu chì a barra di strumenti di Mail.ru hè installata in u navigatore Google Chrome. Cusì, vedemu u cumandamentu rispettu da AntiDust: "Sì sicuru chì volete cancellà a Barra di Strumenti per a Parallela di u Satellite?". Cliccate nantu à u pulsante "Sì".

AntiDust elimina ancu a barra di strumenti indesiderata in u background.

U prossima volta chì aprite Google Chrome, cum'è pudete vede, Mail.ru mance strumenti.

Vede ancu: prugrammi per rimuovere annunci in u navigatore

A rimozione di annunci è barra barre di strumenti indesiderate di u navigatore Google Chrome usando un prugramma o una estensione, ancu per un principiante, ùn sarà micca un prublemu problema se utilizza l'algititiu di l'azione sopra.