Selezziunate i capelli in Photoshop


Parechji utenti anu notatu u vantaggiu di i file di archiviazione di rete, è sò stati aduprati da l'anni. U passatu à Windows 10 pò spaventu sorprese cù un errore "Via di reta ùn hè micca trovu" cù u còdice 0x80070035 quandu cerca di aprire l'archivu di rete. Tuttavia, per eliminà stu fallimentu hè in realtà abbastanza semplici.

L'eliminazione di l'errore cunsideratu

In a "top ten" versione 1709 o altru, i sviluppatori anu travagliatu nantu à a sicurezza, chì ha causatu chì alcune di e funzioni di rete in precedenza dispunibuli di smettenu di u travagliu. Allora, risolvi u prublema cù un errore "Via di reta ùn hè micca trovu" esse spazie.

Passu 1: Configurazione di u Protocollo SMB

In Windows 10 1703 è a versione più recente di u protocollo SMBv1 hè disattivata, perchè ùn cunnesse solu à u NAS-storage o un computer chì esegue XP è più vechju. Se avete tali drive, SMBv1 deve esse attivatu. Prima, verificate u statutu di u protocolu chì seguite e seguite e istruzioni:

  1. Aprite "Cerca" è cumincià à digità Linea di comando, chì ghjunghje u primu risultatu. Fate un clic nantu à u cù u cliccavu dirittu di u mouse PKM) è selezziunate una opzione "Run as administrator".

    Vede ancu: Cumu aprite a "Linea Command" in Windows 10

  2. Inserite u comando chì seguita in a finestra:

    Dism / online / Get-Features / format: table | truvate "SMB1Protocol"

    E cunfirmi cun pressione di Enter.

  3. Aspettate un pocu mentre u sistema verifica u statutu di u protocolu. Se in tutte e scatule marcate in u screenshot, hè scrittu "Enabled" - grande, u prublema ùn hè micca SMBv1, è pudete procedere à u passu chì vene. Ma s'ellu ci hè una inscrizzione "Disabled", seguite l'istruzioni in corso.
  4. Chiudi "Linea di cumandamentu" è aduprà a chiave di scelta rapida Win + R. In a finestra Run entrateoptionalfeatures.exeè cliccate "OK".
  5. Trova trà "Componenti di Windows" cartelle "Supporto per l'archiviazione di i file SMB 1.0 / CIFS" o "Supporto per l'archiviazione di i file SMB 1.0 / CIFS" è spiccà a casella "Cliente SMB 1.0 / CIFS". Poi premete "OK" è ripartite a macchina.

    Fate attenzione! U protocettu SMBv1 hè praticu sicuru (hè stata da una vulnerabilità chì u virus WannaCry si diffonde in questu), perciò si consiglia di disattivarla una volta finitu di travaglià cù u repository!

Verificate l'accessu à e unità - l'errore deve sparisce. Se l'azzioni descritte ùn aiutanu micca, andate à u passu chì seguite.

Stage 2: Apertura di l'accessu à i dispositivi di rete

Se l'impostazione SMB ùn hà micca produttu risultati, bisognu aprite l'ambiente di rete è verificate se i parametri d'accessu sò prumuvuti: se questa funzione hè disattivata, avete bisognu di attivà. L'algoritimu hè cumpratu:

  1. Chiama "Pannello di cuntrollu": apri "Cerca", cuminciate à digità u nome di u cumpunente in cui cercate, è quandu si pò, cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.

    Vede ancu: Modi per apri u "Pannello di cuntrollu" in Windows 10

  2. Switch "Pannello di cuntrollu" in modalità di visualizzazione "Piccole Icone"dopu cliccate nantu à u ligame "Rete è Spartizione".
  3. Ci hè un menu in a sinistra - truvate u articulu là. "Modificare e opzioni di cumparazione avanzate" è andate à sti.
  4. U prufessu attuale deve esse verificatu. "Privatu". Allora espansione sta categoria è attivà e opzioni. "Abilita scoperta di rete" è "Abilita a cunfigurazione automatica nantu à i dispositivi di rete".

    Allora in a categoria "Condivisione di file è stampanti" set opzione "Abilita Spartizione di File è Stampa"Allora salvate e cambiamenti cù u bottinu pertinente.
  5. Poi chjamate "Linea di cumandamentu" (vedi u Passu 1), inserisci u cumandamentuipconfig / flushdnsè dopu ripartite u computer.
  6. Seguite i passi 1 à 5 in u computer chì vi si connette à l'errore in questione.

Cume di regula, in sta tappa, u prublemu hè risoltu. Tuttavia, se u missaghju "Via di reta ùn hè micca trovu" apparisce, va.

Stage 3: Disable IPv6

IPv6 hè apparutu relativamente recentemente, per chì i prublemi cù questu sò inevitabili, soprattuttu quandu si tratta di un archiviazione di rete abbastanza antica. Per eliminà questi, a cunnessione chì utilizza stu protoculu deve esse disattivata. A prucedura hè cum'è seguita:

  1. Seguite i passi di a seconda fase, dopu in a lista di opzioni "Centro di cuntrollu di rete ..." aduprate u ligame "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".
  2. Allora truvate u adattatore LAN, mettelu a evidenziazione è cliccate PKMselezziunate "Pruprietà".
  3. A lista hà da cuntene "Versione IP 6 (TCP / IPv6)", truvate è deselezziunu, e cliccate "OK".
  4. Seguite i passi 2-3 è per l'adattatore Wi-Fi se state usando una cunnessione senza filu.

Da dì chì a disabilitazione di IPv6 puderebbe influenzà l'accessu à certi siti, cusì postu travaglià cù l'archivu di rete, si consiglia di riavvià u protocolu.

Conclusione

Avemu rivisitu a soluzione completa d'errore. "Via di reta ùn hè micca trovu" cù u codice 0x80070035. L'azione descritta deve aiutà, ma sì u prublema hè sempre lì, pruvate aduprà e raccomandazioni di u articulu di seguitu:

Vede ancu: Soluzione di prublemi cù l'accessu à i cartelli di rete in Windows 10