Cume ripristinà e impostazioni di rete di Windows 10

L'istruzzioni in stu situ pussibule di prublemi in u travagliu di u travagliu di Internet, cume Internet ùn funziona micca in Windows 10, Ci sò protocolli di rete, Erru err_name_not_resolved in Chrome (Cache DNS, Protocollo TCP / IP, rotte statiche), di solitu usando a linea di cumunicazione.

In l'aggiornu di Windows 10 1607, hè stata apparuta una funzione chì simplifica l'azione per ripristinà l'impostazioni di tutte e cunnessioni di rete è protocolli è permette di fà quellu, letteralmente, cù a sola pressione di un unicu bottinu. Hè cusì, avà, s'ellu ci hè qualchi prublemi cù u travagliu di a rete è di Internet è cusì si sò causati da una regolazione errata, questi prublemi ponu esse risolti rapidamente.

Ripristina cunfusioni di rete è Internet in l'impostazioni di Windows 10

Quandu esiru i seguenti passi, tene à mente chì, dopu resettà l'internet è e l'impostazioni di rete, tutte e impostazioni di rete torna à u statu in cui eranu quandu avete installatu per prima Windows Windows.

Hè impurtante: rimettì a rete micca necessariamente risolve i prublemi Internet. In certi casi, ancu i aggravanu. Fighjate a fasi descritte solu sì sò prontu per un tale sviluppu. Se ùn avete micca una cunnessione senza filu, vi pruponi di guardà ancu u manualu. Wi-Fi ùn funziona micca o a cunnessione hè limitata in Windows 10.

Per ripristinà l'impostazioni di rete, i parametri di l'adattatore di rete, è altri componenti in Windows 10, seguite quessi passi simpli

  1. Andate à Start - Opzioni, chì sò piatte dietro l'icona di ingranaggi (o premete i tasti Win + I).
  2. Selezziunà "Rete è Internet", allora - "Status".
  3. À u fondu di a pagina di u situ di rete, cliccate nantu à "Reset Network".
  4. Cliccate nantu à "Reset Now".

Dopu cliccatu nantu à u bottinu, avete bisognu di cunfirmà a rassignazione di l'impostazioni di rete è aspettate un mumentu finu chì u computer riavuta.

Dopu avè riavvicinatu è cunnessu à a rete, Windows 10, è dopu a stallazione, vi dumandarà se questu computer deve esse rilevatu in a rete (vale à dì, rete pubblica o privata), dopu chì a rinasse pò esse ritenuta cumpleta.

Nota: u prucedimentu elimina tutti i adattatori di rete è li ripiglia in u sistema. Se ancu avete avutu problemi da installà i driver per una scheda di rete o un adattatore Wi-Fi, hè prubabile chì si ripiteranu.