I modi più pratichi è effettivi per ripristinà Windows 10

U sistema operativu di Windows 10 hè assai faciule d'usu. Ogni utilizatore puderà capisce u persunale ancu indipindente cun certi prublemi. Purtroppu, à volte, i errori diventanu troppi, è causanu dannu a i file di sistema o portanu à altri prublemi serii. L'à l'opzione di riparazione di Windows aiutera à li risolve.

U cuntenutu

  • Razioni per aduprà a riparazione di Windows
  • Riprende direttamente da u sistema Windows 10 sè
    • Usendu un puntu di riparazione per u rollback di sistema
    • Ripristina u sistema operativu à e impostazioni di fabbrica
      • Video: Reset tablet da Windows 10 à l'impostazioni di a fabbrica
    • Recuperà i dati di sistema trà Storia di File
      • Video: riprisentà Windows 10 da sola
  • Modi per ripristinà senza login
    • Recuperu di u sistema via BIOS cù una unità di avviatore
      • Crea un discu di boot da l'immagine
    • Risturmazione di u sistema via a linea di cumannu
      • Video: riprisentà l'inizializazione di Windows 10 via a linea di cumunicu
  • Riparazione di l'errore di riparazione
  • Recuperazione di una chjave di attivazione di Windows
  • Avemu stabilitu a risoluzione di u schermu richiesta
  • Recuperu password per Windows 10

Razioni per aduprà a riparazione di Windows

U mutivu principale hè u fallimentu di u sistema operativu à boot. Ma per quessa, questu malfunzionamentu pò verificà da vari fattori. Analizamu i più cumuni:

  • danneggia i vostri virus da i virus - se i file OS sò danneggiati da un attacu di virus, u sistema pò dighjà funziona o ùn hà micca carregatu. Dunque, hè necessariu ripristinare sti schedari per u funziunamentu normale, postu chì ùn ci hè altra manera di risolve u prublema;
  • Aggiornamentu installatu erratu - s'ellu ci hè un errore durante l'aggiornamentu o chì qualchi di i file sò stati installati in modu sbagliatu per un'altra ragione, allora invece di reinstallà completamente u sistema operativu rotatu, a so ripresa vi aiuta;
  • danni à u discu duru - u principale hè di scopre ciò chì hè u prublema. Se u discu hà un dannu fisicu, ùn pudete micca fà senza rimpiazzà. Se u zincatu hè esattamente cume funziona cù i dati o qualsiasi impostazione di l'iniziu di l'OS, a recuperazione pò aiutà;
  • altre cambiamenti à i registri o i lima di sistema - in generale, quasi tutte e modifiche à u sistema pò dà à errori in u so travagliu: da un picculu à un criticu.

Riprende direttamente da u sistema Windows 10 sè

Hè prupusitu di dividi i metodi di recuperu in quelli applicati prima chì u sistema sia carregatu è quelli chì sò aduprati già quandu u sistema hè carregatu. Inizia cun a situazione quandu Windows hè carregatu correttamente è avete a possibilità di aduprà u prugramma dopu u so lanciu.

Usendu un puntu di riparazione per u rollback di sistema

Prima, avete bisognu di configurà a prutezzione di u sistema, per chì sia pussibule creà e stà punti di recuperu. Per fà quellu, seguite sti passi:

  1. Aprite u "Pannello di cuntrollu" è andate in "Recuperazione". Per aprite u "Pannello di cuntrollu", cliccate nantu à l'icona "Avvia" cù u cliccu dirittu è truvate a linea necessaria.

    Aprite "Pannello di cuntrollu" cù u menu di scorcia.

  2. Vai à a finestra di regolazione chì avete aperta.

    Cliccate nantu à u bottu "Configure" in a sezione "Protezione sistema".

  3. Assicuratevi chì u marcatore di permessu di sicurezza sia in a posizione curretta. Di solitu abbastanza 10 GB di memoria per i punti di recuperu. Attribuendu più irrazionale - occupera troppu spaziu di u discu, ancu s'ellu vi permetterà di tornà à un puntu di prima, cum'è bisognu.

    Abilità a prutezzione di u sistema, ponendu u marcatore à a posizione desiderata.

Ora pudete procedere per creà un puntu di riparazione:

  1. In a stessa finestra di prutezzione di u sistemu duve avemu partitu da a barra di task, cliccate nantu à u pulsante "Crea" è inserite un nome per u novu puntu. Pò esse qualchì, ma hè megliu à indicà per quale scopu creete un puntu, affinchì pò esse facilmente truvatu in mezu à altri.
  2. Cliccando nantu à u "Pulsu Crea" in a casella di iscrizzione di nomi hè l'unica cosa chì hè richiesta à l'usu per finisce u prucessu.

    Inserite u nome di u puntu di recuperu è premete u pulsante "Crea".

Quandu u puntu hè creatu, avete bisognu di cumunisce cume restituite u sistema à u statu à u momentu di a so creazione, chì vò rimettà à u puntu di riparazione:

  1. Aprite da a sezione "Riprendimentu".
  2. Selezziunate "Avvia Ripristina sistema".
  3. Sicondu a causa di u panicu, indicate chì puntu da ripristinà: recente o qualunque altra.

    In u wizard di recuperu, selezziunate esattamente cume si vulete ripristinà u sistema.

  4. Se volete sceglie un puntu te, una lista si vede cù brevi informazioni è a data di creazione. Specifichi u desideratu è cliccate "Avanti". U rollback sarà effettuatu automaticamente è pigliera pochi minuti.

    Specifichi u puntu di riparazione è cliccate "Avanti"

Un altru modu per accede à i punti di recuperu hè in u menù di diagnostica, chì si apre da e "Opzioni" di Windows 10 (Win I). Questu menu aghjusta completamente simili.

Pudete ancu aduprà punti di riparazione cù opzioni avanzate di diagnostica di sistema.

Ripristina u sistema operativu à e impostazioni di fabbrica

In Windows 10, ci hè un altru modu per recuperà. Invece di una reinstallazione completa, hè pussibule di resettà u sistema à u so statu originali. Certi prugrammi diventeranu inoperativi perchè tutte e voci di u registru saranu aggiornate. Salvà i dati è i prugrammi necessari prima di resettà. U prucessu di rende u sistema à a so forma originale hè cumprutu:

  1. Premete a combinazione di tasti Win + I per sfruttare a configurazione di u sistema operativo. Selezziunu a scheda "Aggiorna è Sicurezza" è andate a sezione di riparazione di u sistema.

    In l'impostazioni di Windows, aprite a sezione "Aggiorna è Sicurezza"

  2. Premete "Start" per avè in riparazione.

    Premete u pulsante "Start" sottu à l'elemento "Rinvite u computer in u so statu originale"

  3. Vi sò invitati à salvà i file. Se fate un clic nantu à "Cancellare tuttu", u discu duru hè appena cancellatu. Attenti à a scelta.

    Indicate s'è vo vulete salvà i file in u reset.

  4. Indipendentemente da a scelta, a finestra successiva visualisera l'infurmazioni nantu à a reset chì si farà. Esaminate u, se tuttu si soddisfà, fate una chjama di "Reset".

    Leghje l'infurmazione di reset è cliccate "Reset"

  5. Aspettate finu à a fine di u prucessu. Pò dà una autumata circa à i parametri scelti. Durante a procedura, u computer si ripigliarà parechje volte.

Video: Reset tablet da Windows 10 à l'impostazioni di a fabbrica

Recuperà i dati di sistema trà Storia di File

"Storia di file" - a capacità di recuperà i file danneggiati o cancellati per un certu tempu. Pò esse assai utile, se ci vole à restituisce i video, musica, foto o documenti mancanti. Come in i punti di riparazione, avete bisognu di configurà sta opzione prima di applicà:

  1. In u "Pannello di cuntrollu", chì si pò aprà cum'è descrittu sopra, selezziunate a sezione "Storia di File".

    Selezziunate a sezione "File di storia" in u "Pannellu di cuntrollu"

  2. Vedite u statutu di a opzione attuale, è un indicatore di u spaziu di u discu duru adupratu per conservà i file. Prima di tutti, attivate sta caratteristica di riparazione cliccendu u pulsante corrispondente.

    Abilità l'usu di u Storia di File.

  3. Aspetta finu à a fine di i file primari di copia. Siccome tutti i schedari saranu copiati in una volta, questu puderà richiede un pocu di tempu.
  4. Vai à l 'opzioni avanzate (pulsante in a parte sinistra di u schermu). Qui potete specificà quantu spessu avete bisognu di fà copie di i schedari è quantu tempu esse necessitanu da stà. Sì cunfirmata a sempre, e copie ùn saranu micca cancellate da solu.

    Personalizà u salvamentu di i vostri file à a vostra praticità.

Cusì, pudete recuperà i file, se, naturalmente, u discu ùn era micca assoggettatu à una pulizia completa di dati. Ora vedemu cumu recuperà un schedariu persunatu:

  1. Aprite u parcorsu induve u file era situatu in precedenza.

    Aprite u locu induve u file era ancu prima

  2. In u "Esploratore", selezziunà l'icona cù l'oreia è a freccia. U menu di storia crite.

    Cliccate nantu à l'icona di l'oreia à fiancu à u cartulare in a barra superiore

  3. Selezziunu u schedariu chì ci vole è cliccate nantu à l'icona cù a freccia verde per ripristinà.

    Cliccate nantu à a freccia verde per tornà u schedariu selezionatu.

Video: riprisentà Windows 10 da sola

Modi per ripristinà senza login

Se u sistema operativu ùn scarica micca, restauri è più difficiule. Tuttavia, agisce strettamente secondu e istruzioni, è quì pudete fà fronte senza prublemi.

Recuperu di u sistema via BIOS cù una unità di avviatore

Incù l'aiutu di una unità di avviatore, pudete avizià a riprisentazione di u sistema via u BIOS, chì ghjè prima di scaricà Windows 10. Ma prima, ci vole à creà una unità simile:

  1. Per e vostre scopi, hè megliu ad aduprà l'utile ufficiali di Windows 10 per creà una unità di bootable. Truvate u Strumentu di Creazione di Media di Installazione di Windows 10 nantu à u situ di Microsoft è scaricelu in u vostru computer, tenendu in considerazione a capacità di u sistema.
  2. Dopu avè principiatu u prugramma vi chiederà di sceglie una azzione. Selezziunu u secondu elementu, cume l'aggiornamentu di u computer ùn ci interessi.

    Selezziunate "Crea creazioni d'installazione ..." è premete a chjave "Avanti"

  3. Poi determinate a lingua è a capacità di u sistema. In u nostru casu, avete bisognu di specificà i stessi dati cum'è in u sistema operativu. Avemu bisognu di ripristinallu aduprendu questi file, chì significa chì duvanu esse partite.

    Piazzate a lingua è a capacità di u sistema per a registrazione annantu à i media.

  4. Sceglite una voce nantu à u discu USB. Se avete bisognu di usà un discu di avvicinamentu, selezziunate a creazione di un file ISO.

    Selezziunate i media USB per sistema di registrazione

Nunda di più hè necessariu da voi. Un discu di boot hè creatu, è pudete procedere direttamente à a ripresa di u sistema. Prima ci vole à aprite u BIOS. Questu hè fattu pressendu diverse chjavi quandu accende u computer, chì dipende da u mudellu di a periferica:

  • Acer - più spessu i pulsanti per entrà in u BIOS di sta impresa sò i tasti F2 o Delete. I mudelli più anziani usavanu una scelta di tasti cumuni, per esempio Ctrl + Alt + Escape;
  • Asus - casi sempre u F2, in particulare in i portatili. Cancellà hè assai meno diffusa;
  • Dell utilizza dinò a chiave F2 in i dispositivi moderni. In i mudelli più antichi hè megliu à circà istruzioni nantu à u schermu, postu chì e cumminazioni ponu esse assai differenti;
  • HP - urdinatori è computer di sta impresa sò inclusi in u BIOS premendu Fuga è F10. I mudelli anziani anu fattu ciò chì si utilizava e chjavi F1, F2, F6, F11. Nant'à e tavolette di solitu curri F10 o F12;
  • Lenovo, Sony, Toshiba - cum'è molte altre imprese moderne, utilizanu a chiave F2. Questu hè diventatu quasi un standard per entrà in BIOS.

Se ùn avete micca truvatu u vostru mudellu è ùn pudite micca aprà u BIOS, studiate attentamente e etichette chì vene quandu accende u dispositiu. Unu di elli ghjunghjerà u pulsante desideratu.

Dopu avè culpitu di u BIOS, fate u seguitu:

  1. Truvate u articulu First Boot Device. Sicondu a versione BIOS, pò esse in diverse sottusezzioni. Selezziunate u vostru discu in u sistema operativu da u sistema cum'è l'apparetu per scaricà è riavvi u computer dopu salvà e modifiche.

    Piazzà u scaricamentu di u dispositivo desideratu cum'è una priorità

  2. L'installazione principia. Verificate a lingua è, se tuttu hè currettu, cliccate "Avanti".

    Selezziunate una lingua à l'iniziu di l'installazione.

  3. Andate à "Ripristina sistema".

    Cliccate nantu à "Ripristina sistema"

  4. Appare u menu di riparazione. Selezziunate u pulsu "Diagnose".

    Aprite u menu di diagnostica di u sistema in sta finestra

  5. Vai à opzioni avanzate.

    Vai à l 'opzioni avanzate di u menu di diagnosticu

  6. Se anu creatu in precedenza un puntu di riparazione di u sistema, selezziunà "Riprudenza Windows usando un Punto di Riprudenza". Altrimenti, andate à "Ripristina di a partenza".

    Selezziunu "Riparazione Startup" in l'opzioni avanzate per riparà l'errori di u sistema operativu.

  7. A verifica automatica è a riparazione di i schedari di avvicinamentu cumincianu. Questu prucessu pò occupà 30 minuti, dopu chì Windows 10 avia l'inizialisazione senza prublemu.

Crea un discu di boot da l'immagine

Sì avete bisognu di un discu di boot per ripristinà u sistema, micca un drive di flash, allora pudete creà lu cù a immagine ISO ottenuta in precedenza, o aduprà un discu di installazione prontu cù a stessa versione di OS. A creazione di un discu di boot hè u seguitu:

  1. Crea una immagine ISO in u prugrammu di Windows 10 o scaricala da Internet. Windows 10 hà una so utilità per travaglià cù l'imagine di discu. Per accede à questu, cliccate à dirizzione diritta nantu à a maghjina è selezziunate "Graffi l'immagine di u discu" in u menù contestuale.

    Fate un clic destro nantu à u file di l'immagine è seleziona "Graffi l'immagine di disc"

  2. Specifichi u discu per scrivà è preme u "Burn".

    Selezziunate l'unità desiderata è cliccate "Brucia"

  3. Aspettate finu à a fine di a procedura, è u discu di boot hè creatu.

In casu di riprese fiasca, pudete sempre reinstallà u sistema operativo cù u listinu discu.

Risturmazione di u sistema via a linea di cumannu

Un linea efficace per risolve i prublemi di l'iniziu di l'OS hè a linea di cumunicazione. Può ancu esse apertu da u menù di diagnostica, chì hè statu aperto cù u drive di boot;

  1. Nelle opzioni avanzate di u menu di diagnostica, selezziunate "Linea di cumannu".

    Aprite un promptu di cumannu trà e scelte avanzate di diagnosticu.

  2. Un altru modu hè di sceglie una partenza di linea di cumunicazione in i metudi di avvè di u sistema operativu.

    Selezziunu "Modu Furu cù l'Invvicità" quandu accadi u computer

  3. Inserite u comando rstrui.exe per avè una procedura di riparazione automatica.
  4. Aspettate finu à ch'ellu hè finitu è ​​riavvià u dispositivo.

Un altru modu hè di definisce u nome di a sezione:

  1. Per truvà u valore desideratu, inserite i cumpi diskpart è list disc. Vi sarà presentatu un listinu di tutte e vostre unità.
  2. Pudete determinà u discu desideratu per a so quantità. Inserite u comando disk 0 (induve 0 hè u numeru di u discu desideratu).

    Inserite a sequenza di cumannu specifica per scopre u numeru di u vostru discu.

  3. Quandu un discu hè selezionatu, aduprà u cumannatu di u discu dettagliu per avè l'infurmazioni necessarie. Vi sarà mostratu tutte e sezioni di u discu.
  4. Truvate u spaziu in cui u sistema operativu hè installatu, è ricordate a denominazione di e lettere.

    Usendu u numeru di u discu, pudete truvà a denominazione di e lettere di u volumu desideratu.

  5. Immettite u comando bcdboot x: Windows - "x" devia esse rimpiazzatu per a lettera di u vostru discu sistema. Dopu à quessa, u boot loader sarà ripristinatu.

    Usate u nomu di partizione chì avete amparatu in u cume bcdboot x: Windows

Oltre à sti, ci sò una serie di altri cumandamenti chì ponu esse utule:

  • bootrec.exe / fixmbr - risolve i principali errori chì si verificanu quandu u bootloader di Windows hè danneggiato;

    Usate u comando / fixmbr per riparà u bootloader di Windows.

  • bootrec.exe / scanos - aiuterà se u vostru sistema operativu ùn hè micca visualizatu à l'iniziu;

    Usa u comando / scanos per determinà i sistemi installati.

  • bootrec.exe / FixBoot - ricrudà a partizione d'avvio per riparà l'errori.

    Usate u comando / fixboot per ricreare a partizione d'avvio.

Basta pruvà à intrattà questi cumandamenti unu à unu: unu di elli risolerà cù u vostru prublema.

Video: riprisentà l'inizializazione di Windows 10 via a linea di cumunicu

Riparazione di l'errore di riparazione

Quandu provate à ripristinà u sistema, pò dighjà un errore in u codice 0x80070091. Di solitu, hè accumpagnatu da informazioni chì a restaurazione ùn hè micca cumpletata. Questu problema si verifica per un errore in a cartella WindowsApps. Fate u seguitu:

  1. Pruvate puru sguassà sta cartulina. Si trova in u parcorsu C: Archivi prugrammi.
  2. Forse a cartella sarà protetta da l'eliminazione è nascosta. Aprite un prompt di comando è inserisci a query TAKEOWN / F "C: Programmi" WindowsApps "/ R / D Y.

    Immettite u comando specificatu per accede à u cartulare di eliminazione.

  3. Dopu avè inseritu in i parametri "Esploratore", setà u marcatore in "Mostra i file ascutiti, cartelle e unità" è selezziunate a casella nantu à u nascondu di i file è i cartulari di sistema.

    Verificate a casella per visualizà i file nascosti è deselezziunate a nascita di u sistema

  4. Ora pudete cancellà a cartella di WindowsApps è inizià a prucedura di recuperu. L'errore ùn successarà micca.

    Dopu eliminà u cartulare di WindowsApps, l'errore ùn esce più.

Recuperazione di una chjave di attivazione di Windows

A chjave di attivazione di u OS hè di solitu scritta nantu à u dispositivo. Ma s'ellu ci hè un adesivu di chiave speciale in u passatu di u tempu, pò esse ricunnisciutu da u sistema in sè. U modu più faciule per fà sta è aduprà un prugramma spiciali:

  1. Scaricate u prugramma ShowKeyPlus da qualsiasi fonte affidabile. Ùn richiede installazione.
  2. Run u utilità è esaminà l'infurmazioni nantu à u schermu.
  3. Salvà i dati à u bottinu Salva. Sò interessati à a Chiave Installata - quessa hè a chjave di attivazione di u vostru sistema operativu. In futuro, questi dati ponu esse uti.

    Ricordate o salvate a chjave di attivazione chì ShowKeyPlus emette

Sì avete bisognu di cunnosce a chjave prima di attivà u sistema, allora ùn puderete micca dà senza contattà u locu d'appaghju o u supportu ufficiali di Microsoft.

Avemu stabilitu a risoluzione di u schermu richiesta

Talvolta quandu si restaura u sistema operativu, a risoluzione di u schermu pò smantà. В таком случае его стоит вернуть:

  1. Кликните правой кнопкой мыши по рабочему столу и выберите пункт "Разрешение экрана".

    В контекстном меню выберите пункт "Разрешение экрана"

  2. Установите рекомендуемое разрешение. Оно оптимально для вашего монитора.

    Установите рекомендуемое для вашего монитора разрешение экрана

  3. В случае если рекомендуемое разрешение явно меньше чем требуется, проверьте драйверы графического адаптера. Если они слетели, выбор корректного разрешения будет невозможен до их установки.

Recuperu password per Windows 10

Se avete dimentu a password per entrà in u sistema operativu, deve esse riparatu. Pudete chiede di resettà a vostra password di u cuntu nantu à u situ ufficiale:

  1. Piazzate u marcatore à "ùn mi ricordu micca a mo password" è cliccate "Avanti".

    Specifichi chì ùn ricordate micca u vostru password, è cliccate "Avanti"

  2. Inserite l'indirizzu di e-mail à a quale u vostru contu hè registratu è i caratteri di verifica. Dopu cliccate "Avanti".

    Inserite l'indirizzu di e-mail à chì vostru contu hè registratu.

  3. Avete unicamente per confermà a reset password per u vostru email. Per fà quessa, aduprà qualunque dispositiu cun accessu à Internet.

Devia esse pronta per ogni prublema cù u computer. Sapere cume restituieghja u vostru sistema in casu di prublema vi aiuta à salvà i dati è cuntene u travagliu dietro u dispositivo senza reinstallà Windows.