Aprire u formatu video VOB

Una rete globale ùn hè micca solu una collezione di un gran numeru di computer. L'internet, soprattuttu, si basa annantu à l'interazione di e persone. In alcuni casi, l'utente deve sapè l'indirizzu IP di un altru PC. Questu articulu vederà più modi per ottene un altru indirizzu di rete

Determinazione di l'IP di un altru computer

Ci sò parechje metudine per trovà l'IP di l'altri. Pudete designà solu alcuni di elli. I metodi più preziosi includenu a ricerca di IP cù i nomi DNS. Un altru gruppu hè cundutu da i mezi per ottene un indirizzu di rete in l'URL di seguitu. Queste due direzzioni diventeranu l'oggetto di cunsiderazione in u nostru articulu.

Metodo 1: L'indirizzu DNS

Se sapete u nome di dominio di u computer (per esempio, "vk.com" o "microsoft.com"), hè faciule di calculà a so indirizzu IP. Poi per sti scopi, ci sò risorse nantu à Internet chì fornenu tali informazioni. Fighjà cun amparà nant'à alcune di elli.

2ip

Unu di i siti più famosi è più antichi. Hà assai funzioni utili, trà i quali hè u calculu di IP in un indirizzu simbolicu.

Vai à u situ di 2ip

  1. Vai à u ligame di sopra à a pagina di serviziu.
  2. Sceglite "Risorsa IP in Internet".
  3. Inserite u nomu di duminiu di l'ordinatore desideratu in a forma.
  4. Spingi "Verificate".
  5. U serviziu in linea mostrerà l'indirizzu IP di u computer cù u so identificatore simbolicu. Pudete ancu scupartà infurmazioni nantu à a presenza di un alias in un duminiu IP specificu.

Calculatrice IP

Un altru serviziu in linea cù chì pudete truvà u IP in u nomu di duminiu di u situ. A risorsa hè facile à aduprà è hà una interfaccia concisa.

Vai à u calculatore ip di u situ

  1. Aduprendu u ligame di sopra, andate à a pagina principale di u serviziu.
  2. Sceglite "Ricuperà u situ IP".
  3. In u campu "Site" inserite u nomu di duminiu è cliccate "Calcete IP".
  4. U risultatu hè immediatamente visualizatu in a linea sottu.

Metudu 2: Traccia di URL

Pudete truvà l'indirizzu IP di un altru computer in a generazione di link di tracciamentu speciali. Cliccando nantu à sta URL, l'utente lascia l'infurmazioni nantu à u so indirizzu di rete. In stu casu, a persona quandu, di regula, si ferma in u scuru. In Internet ci sò siti chì permettenu di creà tali trappule di link. Considerà 2 di tali servizii.

Prove-tester

Risorse di lingua russa Speedterster hà molte funzioni differenti in quantu à a definizione di parametri di rete di i computer. Ci sò ancu interessà in una opportunità interessante - a definizione di qualchì altru IP di altra persona.

Andate à u situ di Speedtester.

  1. Cliccate nantu à u ligame di sopra.
  2. Prima di tutti noi stamu registratu nantu à u serviziu. Per fà quessa, cliccate nantu à "Registrazione" à a parte destra di a pagina di serviziu.
  3. Avemu ghjunghjite cù un nickname, password, inserisci u vostru indirizzu e-mail è u codu di sicurezza.
  4. Spingi Iscriviti ora.
  5. .

  6. Se tuttu va bè, u serviziu vi mustrarà un missaghju nantu à a registrazione bellu.
  7. Dopu, cliccate nantu à a didicazione "Learn Alien IP" manca in a barra di navigazione di u situ.
  8. A pagina di u serviziu cumparisce, induve avete bisognu di entrà e dati per creà un link di traccia.
  9. In u campu "Quale ip truvamu" inseremu u soprannumu inventatu per quellu indirizzu IP avemu bisognu. Pò esse assolutamente tuttu è hè necessariu solu per fà una relazione nantu à transizioni.
  10. In linea "Inserisci l'url insieme ..." indicate u situ chì a ghjente vede cliccando nantu à u ligame.
  11. Nota: U serviziu ùn funziona micca cù tutti i indirizzi. Ci hè un elencu di i siti pruibiti da aduprà in SpeedTester.

  12. L'ultima linea di sta forma ùn pò esse riempita è lasciata cum'è.
  13. Spingi "Crea una Link".
  14. Ulteriori serviziu mostrerà una finestra cù i ligami prontu (1). Di sopra, vedite un ligame per andà à u vostru contu persunale, induve pò più tardi vede u "piacè" (2).
  15. Benintesa, una tale URL hè megliu à mascherà è scurce. Per fà quessa, cliccate nantu à "Google URL Shortener" in linea "Si vulete abbreviare o mascherà u ligame ..." à u fondu di a pagina.
  16. Semi trasferiti à u serviziu "Google URL Shortener".
  17. Quì vedemu u nostru link elaboratu.
  18. Se spostate u cursore di a mouse direttamente sopra questu URL (senza cliccà), l'icona apparirà "Copia l'URL breve". Cliccando nant'à questu icona, puderete copià u ligame risultatu in u clipboard.

Nota: À l'ora di sta scrittura, a funzione di accurtà l'URL da Speedterster ùn hè micca fattu bè. Allora, pudete semplicemente copiare u ligame longu da u situ in u clipboard, è dopu l'accurtatu manualmente à u URL Shortener di Google.

Leggi più: cumu riduce i ligami cù Google

Per mascherà è accurtà i ligami, pudete aduprà un serviziu speciale Vkontakte. Parechji utenti anu fiducia cun indirizzi corti di fiducia, avendu in u so nome "VK".

Leggi più: Cumu scurtà i ligami VKontakte

Cumu aduprà URL di traccia? Tuttu hè limitatu solu da a vostra fantinazione. Queste trappule ponu esse incluse, per esempiu, in u testu di a lettera o in u missaghju nantu à u messaggero.

Se una persona segue u ligame, vederà u situ indidiatu (avemu sceltu VK).

Per vede l'indirizzi IP di quiddi chì anu mandatu i nostri ligami, fate ciò chì seguita:

  1. A parte destra di a pagina, u serviziu di u Speedterster, cliccate nantu à "Lista di i vostri ligami".
  2. Andate à a sezione di u situ induve vedemu tutti i clic nantu à i nostri links-trap cù l'indirizzu IP.

Vbooter

Una risorsa adatta chì permette di creà link à u seguitu per divulgà a IP di qualcun altru. Avemu coperto u principiu di travaglià cù tali siti in l'esempiu precedente, cusì guarderemo cumu uttene Vbooter brevemente.

Vai à u situ di Vbooter

  1. Andemu à u serviziu è in a pagina principale cliccate "Registrazione".
  2. In i campi "Username" è "Email" Specifichi u nostru login è indirizzu postale, rispettivamente. In linea "Password" inserite a password è duplicata in u campu "Verificare a password ".
  3. Verificate a casella di fronte "Termini".
  4. Cliccate nantu à "Crea un account".
  5. Accedi à a pagina di u serviziu, selezziunu u menu in sinistra "IP Logger".
  6. Dopu, cliccate nantu à l'icona di u circonda cù un segnu di più.
  7. Cliccendu cun u cliccatu dirittu nantu à l'URL creata, puderete copià u sfollu.
  8. Spingi "Chiudi".
  9. Pudete vede a lista di indirizzi IP di quiddi chì cliccanu nant'à u nostru link in a stessa finestra. Per fà quessa, ùn vi scurdate di rinfrescà periodicamente a pagina (per esempiu, premendu) "F5"). U listinu IP di visitatori sarà in a prima colonna ("IP logged").

L'articolo esaminò duie maniere per ottene l'indirizzu IP di un altru PC. Unu di elli si basa nantu à a ricerca di l'indirizzu di rete usando u nomu di dominio di u servitore. Un altru hè di creà link di tracciatura chì devianu esse passati à un altru utilizatore. U primu metudu sarà utili se u computer hà un nomu DNS. U secondu hè adatto in quasi tutti i casi, ma a so applicazione hè un prucessu creativu.