Imparà à trasformà un video in VLC Media Player

VLC hè unu di i lettori multimediali più ricchi di funzioni attualmente cunnisciutu. Una di e caratteristiche distintive di stu lettore hè a capacità di cambià a situazione di l'immagine riprodotta. Vi annunzieremo cumu una rotazione di un video cù VLC Media Player in questa lezione.

Scaricate l'ultima versione di VLC Media Player

Qualchì volte qualchì scaricatu da Internet o di un video autopurtatu ùn ghjucanu micca cumu mi piace. L'imagine pò esse rotata da un latu o ancu esposta in u rughjettu. Pudete riparà stu difettu cù u media player VLC. Vogliu rimarcà chì u ghjocu si ricorda di l'impostazioni è ghjucà u video desideratu in seguitu.

Cambia a posizione di u video in u lettore multimediale VLC

U travagliu pò esse risoltu nant'à un solu modu. A differenza di analoghi, VLC permette di girà video no solu in una direzzione particulare, ma dinò à un angolu arbitrariu. Questu pò esse abbastanza pratico in certe situazioni. Procedemu à analisi di u prucessu in sè.

Aduprà i parametri di prugramma

U prucessu di cambià a situazione di a maghjina visualizzata in VLC hè assai sèmplice. Allora principiatu.

  1. Lanciatu VLC media player.
  2. Aprite cù stu ghjocu a video chì vulete flip.
  3. A visione generale di a foto deve esse approssimativamente cum'è seguitu. A situazione di a vostra immagine pò esse differente.
  4. Dopu, avete bisognu di andà à a sezione "Strumenti". Si trova in cima di a finestra di prugramma.
  5. Cume, un menu in goccia sarà apparutu. In a lista di opzioni, selezziunate a prima fila. "Effetti è Filtri". Inoltre, questa finestra pò esse chjamata cù a combinazione di tasti "Ctrl" è "E".

  6. Queste azzioni apriranu a finestra "Adjustements and effects". Hè necessariu andà à a sottusezzione "Effetti video".

  7. Ora vi vole à aprite un gruppu di parametri chjamati "Geometria".
  8. Apparirà una finestra cù l'impostazioni chì permettenu di cambià a posizione di u video. Duvete prima selezziunà a casella "Turnu". Dopu, dopu, u menu di sìncia si agisce, in cui pudete selezziunate e opzioni specificate per cambià a visualizzazione di a foto. In stu menu, basta à cliccà nantu à a linea desiderata. Dopu à quessa, u video sarà immediatamente ghjucatu cù i parametri specificati.
  9. Inoltre, in a stessa finestra, un pocu inferiore, pudete vede una sezione chjamata "Rotazione". Per uttene stu parametru, bisogna prima verificà a linea corrispondente.
  10. Dopu à chì u regolatore diventerà dispunibile. U rotazione in una direzzione o altra, pudete sceglie un angulu arbitrariu di rotazione di l'immagine. Questa opzione sarà assai utile, se u video hè statu giratu à un angulu micca-standard.
  11. Avendu stabilitu tutte e impostazioni necessarie, duverete fermà solu a finestra attuale. Tutti i parametri sò salvati automaticamente. Per chiuderone a finestra, cliccate nantu à u bottinu cù u nome adeguatu, o in a cruciale rossa standard in u angulu in dirittu superiore.
  12. Per piacè, avà a nota chì i parametri per cambià a situazione di u video aghjenu assolutamente tutti i file chì andranno ghjucati in futuro. In altre parole, quelli video chì devianu esse riprodotti correttamente saranu visualizati in un angulu o in inversione à causa di a regolazione cambiata. In tali casi, vi hà puru bisognu di disattivà e opzioni. "Rotazione" è "Turnu"da rimucà i marchi di spuntà davanti à queste linee.

Avendu fattu tali azzioni semplici, pudete guardà facilmente i video chì avianu normalmente esse incòmode da guardà. È mentre ùn hè micca bisognu di ricorrerà à aduprà prugrammi di terze parti è vari editori.

Ci ricordate chì in più di VLC, ci sò parechji prugrammi chì permettenu di vede vari formati video in un computer o un laptop. Pudete imparà nantu à tutti questi analoghi da u nostru articulu separatu.

Leggi ancu: Prugrammi per a visione di video in un computer