Errore à cunnessione à a rete in u Browser Tor

Spessu i utilizatori si trovanu in una situazione in cui, per una ragione o altra, Steam ùn hà micca aggiornatu u ghjocu. Malgradu u fattu chì l'aghjurnamentu deve esse avvenutu automaticamente è l'utente ùn pò afectà stu prucessu, guarderemu ciò chì si pò fà per aggiornà u ghjocu.

Cumu aghjurnà a ghjocu in Steam?

Se per qualchì ragu avete fermatu automaticamente l'aggiornamentu di i ghjochi in Steam, allora u più sicuru vi fendisti nantu à un prughjettu di a configurazione di u cliente.

1. Fate un clic destro in u ghjocu di cui volete installà l'aggiornu. Selezziunu "Proprietà".

2. In i pruprietà, andate à a sezione di l'aggiornamentu è assicuratevi chì avete selezionatu l'aghjurnamentu automaticu di ghjochi, è ancu permessi i download di u fondu.

3. Andate dunque in l'impostazioni clientela selezziunà "Impostazioni" in u menù di menu a tendi in u angulu in alto à sinu.

4. In i "Downloads" stabilisci a vostra regione, s'ellu costa diversu. Se a regione hè impostata per esse corretta, cambiala in una casuale, ripartisce u clientu, poi torna à u desideratu, per esempiu, a Russia è ripiglia u client.

Cosa hà fattu chì l'aggiornu ùn smetti di travaglià? Parechji utilizatori interagiscenu attivamente cù a stessa piattaforma di trading cù un clientela, micca un browser web, guardanu trasmissioni, cambianu a lingua à l'inglese. è ancu di più, perchè alcuni di i parametri ponu esse perduti. Cusì ci sò diversi problemi cù Steam.

Speremu chì noi pudemu aiutà è ùn avete più prublemi!