Per cunnesse u monitor à un computer, sò impiegati connettori speciali, saldati à a scheda madre o situati nantu à a scheda video, è cavi speciali adatti per questi connettori. Un di i tippi più popolari di porti oghje per a mostra di l'infurmazione digitale nantu à un monitor di computer hè DVI. Ma sta perdendu terreno davanti à HDMI, chì hè a soluzione più popularizata oghje.
Informazione generale
I cunettori DVI diventanu obsoleti, allora sì avete decisu di custruà un computer da zero, hè megliu per truvà una scheda madre è una scheda video chì anu cunnessi più moderni per mostra di l'infurmazioni digitali. Hè megliu per i pruprietari di vecchi monitori o per quelli chì ùn vogliono spenderà soldi per sceglie mudelli cù DVI o induve hè. Cum'è HDMI hè u portu più cumunitu, hè consigliabile sceglie cartoline grafiche è cartoline madre quandu hè.
Tipi di connettori HDIMI
U prughjettu di HDMI hà 19 pin, chì u numeru di elli ùn varieghja micca cù u tippu di connettore. Pò cambià a qualità di u travagliu, ma i tipi d'interfaccia propriu diffiglianu solu in dimensione è in tecnulugia in cui sò usati. Eccu e caratteristiche di tutti i tippi dispunibili:
- U Type A hè u più grande è u più popularu in u mercatu. A causa di a so dimensione, pò esse integrata solu in computer, televisori, urdinatori, monitoru;
- Tipu C - occupa menu spaziu di a so più grande omologa, cusì pò esse spessu trovu in certi mudelli di notebook, in a maggior parte di i netbook è in certi compresse;
- U tip D hè u più chjucu connettore HDMI di oggi, chì hè integratu in compresse, PDA è ancu smartphones;
- Ci hè un tippu separatu per automobili (più precisamente, per cunnessu l'ordinatore di a bordu cù vari dispositivi esterni), chì hà una prutezzione speciale da e vibrazioni prodotte da u mutore, cambiamenti improvvisi di temperatura, pressione, umidità. È denotatu da a lettera latina E.
Tipi di connettori DVI
In DVI, u numeru di contatti dipende da u tipu di connettore è varieghja da 17 à 29 contatti, a qualità di u segnale di uscita cambia ancu assai dipende da i tipi. Attualmente sò stati utilizzati i tipi di connettori DVI:
- DVI-A hè u connettore più anticu è u più primivariu pensatu per trasmette un segnale analogu à vecchi monitor (micca LCD!). Avia solu 17 contatti. Più spessu, in sti monitor, a maghjina hè visualizzata cù una tecnulugia di tubuli catodici, chì ùn hè micca capace di visualizzare una maghjina di alta qualità (qualità HD è più alta) è danneghja a visione;
- DVI-I hè capace di trasmette sia un signale analogu chè una numerica, u design offre 18 pins + 5 extra, ci hè ancu una estensione speciale, induve 24 pin spicchi è 5 in più. Si pò visualizzare l'imagine in u formatu HD;
- DVI-D - pensatu per a trasmissione di segnali digitali solu. U prughjettu standard dà 18 pin / 1 extra, u più largu include già 24 pin / 1 extra. Questu hè a versione più moderna di u cunettore, chì, senza perdita di qualità, hè capace di trasmette immagini à una risoluzione di 1980 × 1200 pixel.
HDMI hà ancu parechji tippi di connettori, chì sò classificati secondu à a taglia è a qualità di a trasmissione, ma tutti funzionanu solu cù display à LCD è sò capaci di furnisce un segnale è un'impresa di qualità superiore da i so omi DVI. U travagliu solu cù i monitor digitali pò esse consideratu à tempu à a più un plus è un minus. Per esempiu, per i pruprietari di i monitor antichi - questu serà un svantaggia.
Caratteristiche distintive
Malgradu u fattu chì entrambi i cavi travaglianu cù a stessa tecnulugia, ci sò differenze notevoli tra i dui:
- U cavu HDMI trasmette l'immagine solu in forma digitale, indipende u tippu di connettore. È DVI hà una varietà di porti chì supportanu a trasmissione di signali digitale è analoga o solu analogu / digitale. Per i proprietarii di vecchi monitor, a scelta migliore hè un portu DVI, è per quelli chì anu un monitor è una scheda video chì supportanu a risoluzione 4K, HDMI sarebbe una opzione eccellente;
- DVI hè capace di supportà più flussi, chì ti permette di connettà parechji monitoru à u vostru computer à tempu, mentre HDMI funziona correttamente solu cun un monitor. Tuttavia, DVI pò travaglià normalmente cù parechji monitor, puru chì a so risoluzione ùn sia più altu di u HD normale (questu vale solu per DVI-I è DVI-D). Se avete bisognu di travaglià parechji monitoru nant'à u tempu è avete elevati requisiti per a qualità di l'immagine, allora attenti à u connettore DisplayPort;
- HDMI hè capace di trasmette u sonu senza cunnessione di alcun auricile addizionale, ma DVI ùn hè micca capace, ma chì pò dà à qualchì tempu incomodità significativa.
Vede ancu: Ciò chì hè megliu DisplayPort o HDMI
Ci sò e differenze serii in e caratteristiche di i cavi. HDMI hà parechji tippi di elli, ciascuna di i quali hè fatta di un certu materiale è hè capace di trasmette un signale per lunghe distanze (per esempiu, a versione in fibra trasmette un segnale à più di 100 metri senza prublemi). I cavi HDMI di rame per u consumatore ponu vantà una lunghezza di più di 20 metri è una frequenza di trasmissione di 60 Hz in risoluzione Ultra HD.
I cavi DVI ùn anu micca assai varietà. Solu vi stanu solu linee per u cunsumu di cunsumatori chì sò fattu di rame. A so lunghezza ùn supereghja micca 10 metri, ma per l'usu domesticu questa lunghezza hè abbastanza. A qualità di a trasmissione hè quasi indipendente da a lunghezza di u cavu (di più nantu à a risoluzione di u schermu è u numaru di monitoru collegati). U rateu minimu di rinfrescamentu di una schermata DVI hè di 22 Hz, chì ùn hè micca abbastanza per a visione cuncepita di video (per non parlà di ghjochi). A frequenza massima hè di 165 Hz. Per u travagliu confortevole, una persona hà 60 Hz, chì questu connettore dà in carica normale senza prublemi.
Se sceglite trà DVI è HDMI, hè megliu chjappà à quellu ultimu, postu chì stu standard hè più modernu è perfettamente adattatu per i nuovi computer è monitor. Per quelli chì anu avè vecchi monitoru è / o computer, si cunsultava di fà attenti à DVI. Hè megliu à acquistà l'opzione quandu i dui connettori sò montati. Se avete bisognu di travaglià cù parechji monitor, hè megliu à fassi attenti à DisplayPort.