Aggiornu l'antivirus populu di u vostru computer

Quandu travaglianu cù e tabelle, spessu sò ancu casi in cui, fora di i generali cumuni, hè necessariu à manghjà i più intermedii. Per esempiu, in a tavula di vendite di merci per u mese, in cui ogni linea individuale indica a quantità di redditi per a vendita di un tipu specificu di prudutti per ghjornu, pudete aghjunghje subtotali ghjornali da a vendita di tutti i prudutti, è à a fine di u tavulu specificate u valore di u fatturatu mensile per l'impresa. Scopri cumu fà subtotali in Microsoft Excel.

Cundizioni per aduprà a funzione

Ma, disgrazzamenti, micca tutte e tabelle è e serie di dati sò adatte per applicà a funzione subtotale à elli. E cundizioni principali includenu:

  • a tavula deve avè u furmatu di una area di a cellula regula;
  • L'intestu di a tavula deve esse cuntene di una linea è esse piazzatu nantu à a prima linea di u zuccaru;
  • A tavula ùn hà micca cuntene righe cù dati in bianco.

Crea subtotali

Per creà subtotali, andate in la scheda "Dati" in Excel. Selezzi qualsiasi cellula in u tavulu. Dopu à ciò, cliccate nantu à u bottu "Subtotale", chì si trova in u nastru in u blocu di l'utelli "Struttura".

Dopu, una finestra si apre in cui vulete configurà a sottrazione di subtotali. In stu esempiu, avemu bisognu di vede u fatturatu totale di tutti i beni per ogni ghjornu. U valore di data hè situatu in a colonna di u listessu nomu. Perciò, in u campu "A ogni cambiamentu" selezziunà a colonna "Data".

In u campu "Operazione" sceglite u valore "Amount", postu chì avemu bisognu di scuntà esattamente a quantità per ghjornu. Oltre à a quantità, assai altre operazioni sò dispunibuli, in mezu:

  • quantità;
  • massimu;
  • minimo;
  • u travagliu.

Chì i valori di fatturazione sò esposu in a colonna "Amount of income, rubli.", Poi in u campu "Add Total by", li selezziunemu da a lista di colonne in sta tavula.

In più, avete bisognu di fà una marcata, s'ellu ùn hè micca impostatu, accantu à u parametru "Sostitu i totali totali". Questu hà da permette, quessa à ricalculà una tavola, se ùn fate micca a procedura per calcagnà i subtotali per quessa per u prima volta, per dughjite a registrazione di i stessi tutali parechje volte.

Se tuccate a casella "Finisce di a pagina trà gruppi", allora quandu stampate, ogni blocu di a tavula cun totali intermedii sarà stampatu in una pagina separata.

Se si seleziona a casella à fiancu à u valore "Totali sottu i dati", i subtotali saranu messi sottu un blocco di linee, chì a summa in i quali hè calculata. Se duelete a marcata sta scatula, allora i risultati appariranu sopra a linee. Ma hè dighjà l'utente quellu chì determina cum'è bellu è. Per a maiò parte di l'individui, hè più cunveniente piazzamentu i totali sottu e righe.

Dopu chì tutte e l'impostazioni subtotali sò state finite, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Comu pudete vede, appareanu i subtotali in a nostra tavula. Inoltre, tutti i gruppi di linee, uniti da un risultatu intermediu, ponu esse minimizzati, basta cliccà nantu à u segnu di meno, à a sinistra di u tavulu, accantu à un gruppu specificu.

Dunque, hè pussibile pieghjà tutte e righe di una tavula, lascendu sulighjenti solu i valori totali è intermedii.

Dighjà si deve ancu avvisu chì quandu cambiava i dati in i righe di a tavula, u subtotale sarà ricalcolatu automaticamente.

Formula "INTERIM. RISULTATI"

Inoltre, hè possibile visualizzare i subtotali micca cun un bottinu nantu à a nastro, ma ponendu approfittu di a capacità di chjamà una funzione particulare cù u pulsante Inserisci funzione. Per fà quessa, cliccate prima nantu à a cella induve i sottotitali saranu visualizzati, cliccate nantu à u pulsante specificatu, situatu à a sinistra di a barra di formula.

A stallazione di funzioni si apre. Nantu à a lista di funzioni circà l'articolo "INTERIM. RISULTATI". Selezziunu, è cliccate nantu à u pulsante "OK".

Una finestra si apre in cui avete bisognu di entrà l'argomenti di a funzione. In a linea "Nùmmaru di a funzione" hè necessariu inserisce u numeru di una di l'ineve varianti di prucessu di dati, cioè:

  1. aritmetica media;
  2. numero di cellule;
  3. u numeru di cellule piene;
  4. u valore massimu in l'array di dati sceltu;
  5. valore minimale;
  6. generazione di dati in cellule;
  7. deviazione standard di u campu;
  8. deviazione standard di a populazione totale;
  9. quantità;
  10. a varianza in u campu;
  11. dispersione in a populazione generale.

Dunque, inseremu in u campu u numeru di l'azione chì vulemu applicà in un casu particulare.

In a colonna "Link 1" hè necessariu specificà un link à l'array di cellule per cui vulete definire valori intermedii. Pè quattru array separati sò permessi. Quandu aghjunghjate e coordinate per una gamma di cellule, una finestra esce immediatamente per chì pudete aghjunghje a gamma successiva

Perchè ùn hè micca conveniente di entrà in l'intervallo manualmente in tutti i casi, pudete semplicemente cliccà nantu à u bottinu situatu à a destra di a forma d'entrata.

In questu casu, a finestra d'argumentazione di funzione sarà minimizata. Ora pudete puru sceglie a matrice di dati desiderata cù u cursore. Dopu ch'ella hè entrata automaticamente in u furmatu, cliccate nantu à u bottinu situatu à a destra di a.

A finestra d'argumentu di a funzione torna aperta. Se avete bisognu di aghjunghje una o più array di dati, allora aghjuntate u listinu algoritmu chì era spiegatu sopra. In u casu contrariu, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Dopu à quessa, i subtotali di l'ampiezza di dati selezziunati sò formati in a cella in cui si trova a formula.

A sintassi di questa funzione hè cum'è seguitu: "INTERMEDIATE.RATINGS (numero_funse; indirizzi di indirizzu di array). In u nostru casu particulare, a formula sarà simu questu:" INTERMEDIATE.REDUCTION (9; C2: C6) ". Questa funzione, usando questa sintassi, pò esse inserita in cella E manualmente, senza chjamà u Maestru di Funzioni. Solamente, avete bisognu di ricordà, inserite u segnu "=" davanti à a formula in a cella.

Comu pudete vede, ci sò duie vie principali di furmazione di subtotali: per mezu di un bottinu nantu à a nastro, è da una formula speciale. In più, l'utente deve determinà quale valore sarà visualizatu cum'è risultatu: somma, minima, media, valore massimu, ecc.