EaseUS Todo Backup 10.6

Se avete bisognu di fà una copia di backup di un discu, partizione o certi file, allora a soluzione migliore hè aduprà programmi speciali. Ora avianu publicatu un gran numeru di sviluppatori diversi. In u listessu articulu vederemu un più vicinu a Todo Backup da EaseUS. Inizià a rivista.

Area di travagliu

A cuntrastu à a maggior parte di prugrami simili, EaseUS Todo Backup ùn hà un menu di avvistamentu rapidu, è l'utente passa immediatamente à a finestra principale, induve sò tutti i strumenti è i prucessi di backup attivi.

Backup di u sistema

Prima di tuttu, si consiglia di pagà l'attenzione per creà una copia di u sistema operativu. Deve esser effettuatu per rende u so stato iniziale in certe circostanze finu, per esempio, un malfunzionamentu o un'infezione cù virus ùn si sonu. U prucessu di creazione hè estremamente simpaticu: selezziunate u sistema installatu in u menù, configura i parametri addizionali è lancia u backup.

Copia un discu o e so partizioni

Se u discu duru hè partiziatu, pudete sceglie unu o più di quelli per creà una copia di backup. In più, ci hè una scelta di u discu pattu in una volta, tenendu in considerazione tutti i so volumi lucali. Allora avete bisognu di specificà a situazione di l'infurmazioni è setate e copie necessarie.

Archivendu i schedari specifici

In u casu quandu avete bisognu di fà una copia di salvezza solu uni pochi di schedari o cartulari, hè megliu ad aduprà una funzione speciale. Aghjunghjerà à una finestra separata cù un picculu navigatore. Quì i file da tutti i dispositivi di archiviazione cunnessi è e so sezioni sò selezionati è aghjunti à u prugettu. Come e versioni precedenti, avete bisognu di specificà a situazione di l'archiviazione di a copia è di i parametri supplementari.

Copia di sicurezza intelligente

U sistema operativu hà una certa distribuzione di file, per esempiu, qualcosa hè salvu in a sezione "I miei documenti", qualcosa nantu à u vostru desktop o in i vostri preferiti. EaseUS Todo Backup chjave l'utente à archivà ogni partizione disponibile visualizzata in a finestra di configurazione.

Copia l'impostazioni

Mentre aghjuntu un novu prugettu, pre-tuning hè necessariu. In a finestra pertinente l'utente mette in primu a priorità di u prucessu in u sistema - u più grande u più hè, u trattamentu finisce più in fretta. In più, ci hè a capacità di includere l'infurmazioni di notifiche nantu à u statu di copia in e-mail, impostazzione di una password in a cartella creata, esecuzione di prugrammi prima e dopu a copia, è parametri supplementari.

Pianificatore di backup

Se avete bisognu di fà una copia di backup à intervalli regolari, u pianificatore integratu aiutera à semplificà u prucessu. L'utente hà da selezziunà solu l'ora spicificata è l'ore specifiche di u prucessu di lancia. Ora u prugramma truverà in u cassu, quasi senza consumà risorse di sistema, è à qualchì tempu cumincerà automaticamente u backup.

Crea un discu di salvataggio

Una attenzione speciale merita a funzione di creà un discu di salvamentu. A volte, u sistemu si blocca o virus si infettenu chì ùn pò esse eliminatu cù un prugrammu antivirus. In stu casu, avete bisognu di ripristinà da u discu di salvamentu. A finestra di regolazione indica u sistema operativu di Windows o Linux è seleziona u tipu di unità in cui tutte e informazioni sò salvate. Ùn manca solu chì principiatu u prucessu è aspettà a so esecuzione.

Virtues

  • Interfaccia semplice è intuitiva;
  • Funzione per creà un discu di salvamentu;
  • Modu di backup intelligente.

Inconvenienti

  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa;
  • Ùn ci hè lingua rusa.

In st'articulu, avemu esaminatu dettagliatamente EaseUS Todo Backup, familiarità cù a funzionalità di u software, ha messu in evidenza i so vantaggi è svantaggi. Chì a versione integrale di stu prugramma hè distribuita per un tariffa, vi propemu cunnessu di cunnuscitevi cun a versione di prova prima di cumprà, per assicurà chì avete tutte e funzioni chì avete bisognu.

Scaricate e versione prova di EaseUS Todo Backup

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Iperius backup EaseUS Partition Master Expert Backup attivu ABC Backup Pro

Share l'articolo in reti sociali:
EaseUS Todo Backup offre à l'utenti l'abilità di fà copie di backup di tuttu uni dischi rigidi, e so partizioni, cartelle individuali è file. In più, ci hè una funzione utile per creà un discu di salvataggio OS.
Sistema: Windows 10, 8.1, 8, 7
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: EaseUS
Costu: $ 30
Dimensione: 3 MB
Lingua: inglese
Versione: 10.6