A creazione di linee in un documentu di Microsoft Word

Spessu, durante u travagliu cù un documentu MS Word, diventa necessariu creà linee (lineature). A presenza di linee pò esse necessaria in documenti ufficiali o, per esempiu, in invitu, cartoline postale. Dopu, u testu sarà aghjuntu à sti righe, u più sicuru, si stà accessu cù un penne, è ùn stampatu micca.

Lezione: Cumu firmà una Parola

In questu articulu, guarderemo un pocu di modi semplici è facile à aduprà chì pò esse adupratu per fà una stringa o righe in Word.

IMPORTANTE: In a maiò parte di i metudi descritti in seguitu, a lunghezza di a linea dipende da i valori di i campi imposti in Word per difettu o modificatu da l'utente. Per cambià a larghezza di i campi, è cun elli per designà a lunghezza massima pussibule di a linea à sottudicà, aduprate a nostra istruzzione.

Lezione: Imposta e cambia i campi in MS Word

Sottolulu

In a tabulazione "Casa" in un gruppu "Font" Ci hè un strumentu per u sottu testu - u pulsu "Sottolineatu". Pudete ancu aduprà a combinazione di tasti invece. "CTRL + U".

Lezione: Cumu sottumettite u testu in u Verbu

Aduprendu stu strumentu, pudete enfatizà micca solu u testu, ma ancu u spaziu vuoto, cumprendu l'intera linea. Tuttu ciò chì hè necessariu hè di designà preliminarmente a lunghezza è u numaru di queste linee cù spazii o tabs.

Lezione: Tab in Word

1. Mette u cursore in lu locu di u documentu induve a linea sottumessuta deve cuminciare.

2. Fate clic "TAB" u numaru impiegatu di numerose per denotà a lunghezza di a linea à sottu sottu.

3. Ripetete a stessa azzione per e righe rimanenti in u documentu, induve avete bisognu à sottumessà. Pudete ancu copiare a stringa vuota selezendu cun u mouse è cliccendu "CTRL + C"è dopu appiccà à l'iniziu di a linea successiva cliccendu "CTRL + V" .

Lezione: Chiavi calde in Word

4. Fighjà una linea o linee vuota è preme u pulsante. "Sottolineatu" in a barra di strumentu di accesso rapidu (tab.) "Casa"), o aduprà e chjavi per questo "CTRL + U".

5. E righe in blancu sò sottu sottumessu, ora pudete stampà u documentu è scrivite nantu à ellu tuttu ciò chì serve.

Nota: Pudete sempre cambià u culore, u stilu è u spessu di u sottu. Per fà quessa, cliccate solu nantu à a poca freccia à a destra di u bottinu. "Sottolineatu"è selezziunate i parametri necessarii.

Se necessariu, pudete cambià ancu u culore di a pagina nantu à a quale avete creatu e righe. Aduprà e nostre istruzioni per questo:

Lezione: Cumu cambià u sfondo di pagina in Word

Combinazione di tasti

Un altru mezu pratiziu cun chì pudete fà una linea da compilà in u Word hè aduprà una combinazione di tasti speciale. U vantaghju di stu metudu nantu à u precedente hè chì si pò aduprà per creà una stringa sottu sottumessa di ogni lunghezza.

1. Posizionate u cursore induve a linea deve fà;

2. Fate un clic nantu à u pulsante "Sottolineatu" (o usanu "CTRL + U") per attivà a manera di sottuniziu.

3. Pigliate e chjude insieme "CTRL + MAIUSU + SPAZIO" è tene finu chì trà una stringa di a lunghezza desiderata o u numaru impiegatu di righe.

4. Rilasciate e chjappate, disattivate a metà di fiancatu.

5. U numeru necessariu di righe per riempe a lunghezza chì specificate vi sarà aghjunta à u documentu.

    Tip: Se avete bisognu di creà assai linii sottumette, sarà più faciule è più veloce creà solu un solu, e selezziunu, copia è incolla in una nova linea. Ripetete questu azzione quante volte hè necessariu finu chì ùn avete creatu u numeru impiegatu di righe.

Nota: Hè impurtante capisce chì a distanza trà e righe aghjunta cù a pressione continua di a combinazione di tasti "CTRL + MAIUSU + SPAZIO" e linee aghjunte da copia / incolla (oltre à pressà "ENTER" à a fine di ogni linea) hè differente. In u secondu casu, sarà più. Stu parametru dipende da i valori di l'intervalle stabiliti, cusì accade cù u testu durante a tipulazione, quandu u intervallu trà linee è paragrafi hè differente.

Correzione automatica

In u casu chì avete bisognu di mette una sola o duie linee, pudete aduprà i parametri standard AutoCorrect. Allora sarà più vene, è ghjustu più pratice. Tuttavia, questu metudu hà un pocu di difetti: in primu, u testu ùn pò esse stampatu direttamente sopra una tale linea, è dopu, se ci sò trè o più linee, a distanza trà elli ùn serà più uguale.

Lezione: Correzione automatica in Word

Allora, se avete bisognu di una sola o due linee sottu sottumesse, è li riempite micca in un testu stampatu, ma cun una penna nantu à un fogliu già stampatu, allora questu metudu ti basta completamente.

1. Fate un clic in u locu di u documentu duve l'iniziu di a linea deve esse.

2. Appughjà nantu à a tasca "SHIFT" e, senza liberà, pressa trè volte “-”situatu in a tastiera di cima nantu à a tastiera.

Lezione: Cumu fà un lungu trattinu in a Parola

3. Fate clic "ENTER", i trattini ch'ellu hai inseritu saranu convertiti in sottu sottu per a lunghezza di a linea intera.

S'ellu ci vole, ripetite l'azione per una riga di più.

Disegno di linea

In a Parola ci sò strumenti per i disegni. In una grande serie di varia figure, pudete truvà ancu una linea orizzontale chì serve di simbulu per a stringa da riempitu.

1. Fate un clic in u locu induve ci deve esse l'iniziu di a linea.

2. Fate clic nantu a scheda "Inserisci" è premete u pulsante "Figurine"situatu in un gruppu "Illustrazioni".

3. Sceglite una linea dritta regula ci traghjola.

4. In a tabulazione chì si vene dopu aghjustà a linea “Format” Pudete cambià u so stile, culore, spessu è altri parametri.

Se ci vole, ripetite i passi sopra ripusuti per aghjunghjendu più righe à u documentu. Puderete leghje più nantu à u travagliu cù e figure in u nostru articulu.

Lezione: Cumu trà una linea in Word

Tabella

Se avete bisognu di aghjunghje un gran numaru di righe, a soluzione più efficace in questo casu hè di creà una tavula in a dimensione di una colonna, naturalmente, cù u numaru di righe di cui avete bisognu.

1. Cliccate nantu à u primu linia deve cuminciare, è andate in tab "Inserisci".

2. Fate un clic nantu à u pulsante "Tavole".

3. Selezziunu u menù di menu à tendenza, selezziunate a sezione "Insert Table".

4. In a finestra di dialogo chì si apre, specificate u numeru necessariu di righe è solu una colonna. Sì serviziu, selezziunate l'opzione adatta per a funzione. "Selezzione automatica di larghezze di colonna".

5. Fate un clic "OK", una tavula compare in u documentu. Tirendu u segnu "plus" situatu in lu angulu in alto à sinistra, pudete spostà lu in un locu da a pagina. Da trà u marcatore in u angulu inferiore dirittu, pudete ridimensionarli.

6. Fate un clic nantu à u "segno più" in u angulu in alto à sinu per selezziunate tutta a tavula.

7. In a tabulazione "Casa" in un gruppu "Paragrafo" cliccate nantu à a freccia à diritta di u bottinu "Borders".

8. Sceglite l'elementi unu per unu. "Frunti di sinistra" è "Bordu destra"per amparà.

9. Oghje u vostru documentu mostrarà solu u numeru impiegatu di righe di a dimensione chì avete specificatu.

10. Sì duveru, cambiate u stile di a tavula, è e nostre istruzioni vi aiutanu à stu.

Lezione: Cumu fà una tavula in a Parola

Pochi recomendazioni finali

Avendu creatu u numeru necessariu di righe in u documentu aduprendu unu di i metodi sopra citati, ùn vi scurdate di salvà u schedariu. D'altronde, per evità conseguenze sgradevoli in u travagliu cù i documenti, si consiglia di configurà a funzione autosave.

Lezione: Autosave in Word

Ci puderà dà bisognu di cambià u spaziu trà e linee per rende più grandi o più chjucate. U nostru articulu nantu à questu questu vi aiuterà cun stu.

Lezione: Posizionà e cambia intervalli in Word

Se e linee chì avete creatu in u documentu sò necessarie per esse pienate manualmente più tardu, cù una penna normale, a nostra istruzzione vi aiuterà à stampà u documentu.

Lezione: Cumu stampà un documentu in Word

Se avete bisognu di rimuovere e linee chì denotavanu righe, u nostru articulu vi aiuterà à fà quellu.

Lezione: Cumu rimuovere una linea orizzontale in u Verbu

Hè tuttu, avà sapete avè tutti i metudi possibili cù chì pudete fà linee in MS Word. Sceglite quella chì più ti basgi è aduprala cum'è necessariu. Successi in travagliu è allenamentu.