Mandà una foto in a lettera Mail.ru


Bacchetta magica - unu di l'utenti "intelligenti" in u prugramma Photoshop. U principiu di azzione consiste in a selezzione automatica di pixel di un certu tonalità o di u culore in l'imagine.

Spessu, l'utenti chì ùn capiscenu micca e capacità è l'impostazioni di u strumentu sò dispiacenti in u so travagliu. Quessa hè a causa di a mancu appena incapacità di cuntrullà a selezzione di un tonalità o di un culore particulare.

Questa lezzione si prucrarà nantu à u travagliu cù "Bacchetta magica". Ampareremu à identificà e immagini à chì ponemu applicà u strumentu, è à persunalizarlo.

Quandu usando Photoshop versione CS2 o prima, "Bacchetta magica" Pudete selezionalu cliccendu basta nantu à a so icona in u pannello di diritta. In a versione CS3, un novu strumentu apparisce, chjamatu "Selezzione rapida". Questu strumentu hè messu in a stessa sezione è per difettu si pò vede in a barra di strumenti.

Se aduprate a versione di Photoshop sopra CS3, allora avete bisognu cliccà nantu à l'icona "Selezzione rapida" è in a lista di discesa truvate "Bacchetta magica".

Prima, vedemu un esempiu di travagliu Bacchetta magica.

Imagine chì avemu una tale imagliu cù un fondo pendente è una linea transversale monocromatica:

L'utunu carica in a zona selezionata quelli pixel chì, secondu Photoshop, anu u listessu tonalità (culore).

U prugramma determina i valori digitali di i culori è seleziona l'area corrispondente. Se a zona hè abbastanza grande è hà un riempimentu monocromaticu, allora in stu casu "Bacchetta magica" semplicemente indispensabile.

Per esempiu, avemu bisognu di sottumessu a zona blu in a nostra immagine. Tuttu ciò chì hè necessariu hè cliccà nantu à u bottinu sinu di u mouse in ogni locu di a barra di culore blu. U prugramma determina automaticamente u valore di la tonalità è carerà i pixel chì dighjà u valore à a zona selezionata.

Impostazioni

Tolerance

L'azione prima era abbastanza semplici, perchè a trama avia un riempimentu monocromaticu, chì era, ùn ci eranu micca altre tinte di blu nantu à a striscia. Cosa ne hà da fà se appliquemu l'attrezzi à u gradiente in background?

Cliccate nantu à a zona grigia nantu à u gradiente.

In questu casu, u prugramma hà identificatu una gamma di tinte chì sò vicine à u culore grigio nantu à u situ chì hà fattu cliccà. Questu spaziu hè determinatu da e impostazioni di l'instrumentu, in particulare "Tolerance". L'impostazione hè nantu à a barra di strumentu superiore.

Stu parametru determina quanti livelli u campu pò differisce (u puntu chì hè cliccatu) da a ombra chì sarà caricata (evidenziata).

In u nostru casu, u valore "Tolerance" setatu à 20. Cosa significa chì "Bacchetta magica" aghjunghje à a selezzione di 20 tinte più scure è chjaru chè u campu.

U gradient in a nostra immagine include 256 livelli di luminosità trà u biancu è neri. L'utunile evidenziatu, in cunfurmità, 20 livelli di luminosità in dui direzzioni.

Let's, per di u sperimentu, pruvate à aumentà a tolleranza, dicemu à 100, è ancu applicà "Bacchetta magica" per gradient.

"Tolerance"ingrandutu cinque volte (paragonativamente à u precedente), l'utensu evidenziava a zona cinque volte più grande, postu chì nè 20 sfumature sò stati aggiunti à u valore di campione, ma 100 à ogni latu di a scala di luminosità.

S'ellu hè necessariu selezziunà solu l'ombra à a quale u campu risponde, allora u valore Tolerance hè impostatu 0, chì inizià u prugramma à ùn aghjunghje micca altre tonalità à a selezzione.

Quandu u valore di "Tolerance" 0, truvamu solu una linea di selezzione sottile chì cuntene solu una ombella chì risponde à u campu prelevatu da l'immagine.

Sensi "Tolerance" pò esse messu in un intervallo da 0 à 255. Quellu hè quellu valore, a razza maghjina sarà selezionata. U numeru 255 affissatu in u campu fa sì l'utellu seleziona l'intera immagine (tonalità).

Pixel adiacenti

Quandu cunsiderà a regolazione "Tolerance" Si pò avè una certa caratteristica. Quandu cliccate nant'à un gradiente, u prugramma hà fattu selezziunate pixel solu in a zona coperta da a pendenza.

U gradientu in a zona sottu à a striscia ùn era micca stata inclusa in a selezzione, ancu chì i tinte nantu à essa sò completamente identichi à a parte superiore.

Un altru settore di utta hè responsabile per questo. "Bacchetta magica" è si chjama "Pixel adiacenti". Se u daw è cunnessu cù u parametru (per difettu), u prugramma seleziona solu i pixel chì sò definiti "Tolerance" come adatta per a gamma di luminosità è ombra, ma in a zona attribuita.

L'altri pixel hè uguale, ancu s'ellu hè definitu cum'è adatta, ma fora di a zona attribuita, ùn cadenu in a zona carica.

In u nostru casu, hè quellu chì accadeva. Tutti i pixel cumparati in u fondu di l'immagine sò stati ignorati.

Facemu un altru esperimentu è rimuà a casella di fianco "Pixel adatti".

Ora fate un clic nantu à a stessa parte (superiore) di u gradiente. "Bacchetta magica".

Come si vede, se "Pixel adiacenti" tutti i pixel in l'imagine chì sintintanu cù i criteri sò disabilitati "Tolerance", saranu evidenziati ancu s'elli sò separati da u campione (sò situati nantu à un'altra parte di l'immagine).

Opzioni avanzate

Due impostazioni precedenti - "Tolerance" è "Pixel adiacenti" - sò i più impurtanti in u funziunamentu di l'attellu "Bacchetta magica". Tuttavia, ci sò ancu altre, ancu ùn tantu impurtanti, ma ancu l'impostazioni necessarie.

Quandu sceglite i pixel, l'utellu fà quessa in passi, chì utilizanu piccoli rettanguli chì influenzanu a qualità di a selezzione. Pò esse appiccicati cungleti dentellati, di solitu riferiti à "scala".
Se una trama cu una forma geometrica regula (quadrangle) hè evidenziata, allora un tale prublema ùn pò esce, ma quandu sceglite parti di una "scala" di forma irregulare, sò inevitabili.

Leggermente leggi litturi dentellati aiutanu "Liscia". Se u daw aghjustatu hè stabilitu, Photoshop applicarà una lieve sfocatura à a selezzione, senza quasi effettu nantu à a qualità finale di i bordi.

A chjave successiva hè chjamata "Campione da tutti i strati".

Per difettu, a Bacchetta magica coglie un mudellu di tinta per selezziunà solu da u stratu chì hè attualmente seleziatu in a palette, chì hè attivu.

Se fate a casella accantu à quell'impostazione, u prugramma riprende automaticamente un campione da tutti i strati in u documentu è ne include in a selezzione, guidatu da "Tolerance.

Pratica

Fighjà una mossa pratica à aduprà l'utellu. "Bacchetta magica".

Avemu l'immagine originale:

Avà ci rimpiazzerà u celu cù a nostra, contene nubi.

Fighi spiegà perchè aghju fattu sta foto particulare. Perchè hè ideali per a edizione cù Bacchetta magica. U celu hè guasi un gradient perfettu, è noi, cù l'aiutu di "Tolerance", pudemu selezziunà per quellu.

À tempu (esperienza vittura) capisci à quale imagini l'utellu pò esse applicatu.

Continuemu a pratica.

Crea una copia di u stratu cun a scelta di sorgente CTRL + J.

Poi piglià "Bacchetta magica" e mette in opera: "Tolerance" - 32, "Liscia" è "Pixel adiacenti" inclusu, "Campione da tutti i strati" disattivatu.

Poi, essendu in un stratu cù una copia, cliccate nantu à a cima di u celu. Avemu una scelta chì seguita:

Comu pudete vede, u celu ùn hè micca pienu allargatu. Cosa fate?

"Bacchetta magica"cum'è qualununque strumentu di Selezzione, hà una funzione nascosta. Si pò chiamà cum'è "aghjunghje à a zona selezionata". A funzione hè attivata mentre a chjama hè tenuta SHIFT.

Dunque, aggrottu SHIFT è cliccate nantu à a parte di u celu rimastu micca.

Eliminà chjave inutili DEL è rimuovere a selezzione cù una tasca di scelta rapida. CTRL + D.

Ùn ci hè solu à truvà una maghjina di u novu cielu è metti u mezu di i dui strati in a palette.

Per questu strumentu di studiu "Bacchetta magica" pò esse consideratu cumpletu.

Analisate l'image prima di aduprà l'utellu, aduprate l'impostazioni saggiamente, è ùn allora micca in i filari di quiddi utenti chì dicenu "bacchetta orribile". Sò dilettanti è ùn capiscenu micca chì tutti l'utenti di Photoshop anu tantu utile. Avete ghjustu sapè quandu applicarli.

Bona fortuna in u vostru travagliu cù u prugramma Photoshop!